ساختمان اداری Akshaya 27 ؛ چشم اندازی منحصر به فرد در بافت قدیمی شهر کانون معماران | iranianarchitectures

سنگ به دلیل پایداری بالا، مقاومت و زیبایی بی‌نظیرش ظاهری شیک و لوکس به ساختمان می‌بخشد. در سبک معماری کلاسیک از سنگ به عنوان متریال اصلی و گاهی تنها متریال نما استفاده می‌شود. از سنگ برای نمای اداری ساختمان ‌مدرن نیز استفاده می‌شود،‌ سنگ در ترکیب‌ با شیشه و فلز هارمونی زیبایی ایجاد کرده و چهره‌ای امروزی و نو به ساختمان می‌بخشد. در طراحی نمای اداری بهتر است به سلیقه، سفارش و روحیه مشتری توجه کرد.

متریال مناسب برای نمای ساختمان اداری

این مجله خبری معماری ایرانی اداری تجاری توسط DesingInc به منظور رشد تعامل بین شهر و طبیعت طراحی شده است. نمای آن به گونه ای طراحی شده است که آب و هوای داخلی را کنترل کند و ساختار بتنی آن واریانس دما را به حداقل رساند. هوای ساختمان توسط داکتها بطور 100٪ طبیعی به نحوی تهویه می شود که هر یک ساعت و نیم یکبار بطور مداوم هوای تازه تامین می شود. بر این اساس، CH2 موفق به کسب برآورد فراتر از سیستم رتبه بندی انرژی 6 ستاره در استرالیا شده است. سائو پائولو/ شرکت طراحی Triptyque مستقر در پاریس، ساختمان تجاری RB12 را برای تجدید حیات مرکز شهر ریو طراحی کرد.

یکی دیگر از نکاتی که در طراحی ساختمان اداری مهم است، توجه به افرادی است که از این محیط استفاده می کنند. دریافت مجوز در برخی پروژه‌های بازسازی ساختمان اداری، لازم و ضروری هست؛ امّا به طور کلی از دریافت مجوز برای ساختمان‌های مسکونی راحت‌تر انجام می‌شه. دونستن هدف و کاربری هر اتاق در بازسازی ساختمان اداری اهمیت ویژه‌ای داره. مثلاً بازسازی اتاق مدیر عامل، آبدارخانه، کارگاه و اتاق انتظار، تفاوت‌هایی بنیادین دارن.

http://carsicm.ir

این ساختمان اداری درجه یک با متر مربع مساحت زیربنا، با استفاده از فن آوری هوشمند و با کسب بالاترین امتیاز BREEAM (امتیاز 98.36٪) که تاکنون دریافت شده است، موفق شده نقطه عطفی در جهان ساختمان های پایدار به دست آورد. فضای کار این ساختمان در اطراف یک فضای 15 طبقه میانی بزرگ، یک سطح شیشه ای که محرک آن فعالیت های اداری می باشد، پل های گردشی و هسته های بالابر سازمان دهی شده است. قسمت پایینی این فضای میانی توسط یک رستوران، کافه، فضاهای نمایشگاهی و امکانات برگزاری کنفرانس فعال می گردد. این فضای میانی مانند یک شش برای این ساختمان ، تهویه فضا های اداری را بر عهده دارد. شکل ساختمان اجازه می دهد تا نور شمال به 60 درصد از دفاتر راه یابد.

توجه به سلیقه و ویژگی‌های خاص مشتری

مطلب رو با بررسی اهداف و دلایل بازسازی ساختمان اداری شروع می‌کنیم. اگر شما عزیزان متقاضی بازسازی ساختمان اداری خود هستید و نیاز به کسب اطلاعات دقیق تر دارید می‌توانید در کوتاه ترین زمان با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید و پاسخ سوالات خود را از ایشان دریافت نمایید. همانطور که گفتیم زمان لازم برای بازسازی ساختمان اداری آنقدر از اهمیت بالایی نزد کارفرما برخوردار است که حتی اگر به این نتیجه برسند که روند بازسازی شرکت قرار است کند و طولانی پیش برود، از آن روی برگردانند و به دنبال روش های جایگزین باشند.

  • این ساختمان از الوارهای انبار غیر تاریخی 1202 و سیستم های فعال و غیرفعال برای صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده می کند.
  • کیفیت هوای محدوده شهری پایین است و باعث پایین آمدن کارایی ساختمان سبز می شود.
  • طراحی ساختمان اداری با رویکرد سبز ایده ای بود که از بریتانیا آغاز شد.
  • خلاقیت در طراحی نمای ساختمان اداری می‌تواند در استفاده از متریال، طراحی ورودی، تزئينات و یا متریال و ترکیب رنگ نمای ساختمان بروز یابد.
  • شک نداشته باشید که آن ها پیش از هر چیز به کیفیت نمای ساختمان و تمیز بودن آن دقت خواهند داشت.