املاک تاریخی باب بارکر در هالیوود هیلز به قیمت 3.8 میلیون دلار فروخته شد

Architectural Digest logo

یک ماه پس از عرضه به قیمت 2.9 میلیون دلار، هالیوود هیلز، کالیفرنیا، میزبان باب بارکر، مجری فقید نمایش بازی، با 3.79 میلیون دلار معامله شد که تقریباً 27 درصد از قیمت درخواستی اولیه اش جهش داشت. TMZ گزارش داد، جولیا دمپستر، طراح داخلی، خریدار خوش شانس بود. این رسانه ادعا می کند که اقامتگاه سابق پارکر آنقدر مورد توجه قرار گرفت که در مدت کوتاهی که در بازار بود، 250 پیشنهاد ارائه کرد.

این خانه که یک بنای تاریخی و فرهنگی تایید شده است، به سبک احیای استعمار اسپانیایی در سال 1929 به جای “Original Outpost” ساخته شد، یک سازه خشتی که اولین خانه در هالیوود محسوب می شود. لس آنجلس تایمز بنیانگذار آن، ژنرال هریسون گری اوتیس، از سال 1880 تا زمان مرگش در سال 1917 زندگی کرد.

درب شیشه ای رنگی در سمت چپ و نرده آهنی فرفورژه روی پله ها به سمت درگاه قوسی سمت راست در پس زمینه

ورودی خانه .

عکاس: سام قاضی

دمپستر در یک پست اینستاگرامی نوشت: “ستاره ها همسو شدند، قیمت مناسب بود و اکنون می توانم این قطعه باورنکردنی از تاریخ را خانه بنامم.” “اینها شروعی جدید و گرامی داشتن میراث این خانه زیبا هستند.”

فروشگاه درب باز

سرآشپز جاشوا وایزمن نیز پذیرای شماست تبلیغات در خانه‌اش در آستین در آخرین قسمت از Open Door، او به شوخی گفت که در واقع در آشپزخانه زندگی نمی‌کند.

پارکر این اقامتگاه شش اتاق خوابه و شش حمام را در سال 1969 خرید و در طول 50 سال تصدی خود در آنجا به ندرت آن را تغییر داد. بسیاری از جذابیت های دوره و ویژگی های اصلی دست نخورده باقی مانده اند، از جمله نقاشی دیواری سقف اصلی، درهای قوسی، شیشه های رنگی و کاشی های رنگی.

سقف گچ بری شده، فانوس سیاه، نرده های فرفورژه و دیوارهای سفید

سقف اصلی خانه.

عکاس: سام قاضی



منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/bob-barkers-historic-hollywood-hills-estate-sells