مقالات ISI طراحی معماری ساختمان : 210 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی | iranianarchitectures

یکی از ویژگی های مجله خبری معماری ایرانی مدرن پرهیز از ایجاد هرج و مرج و شلوغی است. مجموعه گروه معماری معتمد و همکاران دارای یک تیم مسئولیت‌پذیر و متعهد است. ارئه خدمات مهندسی با کمیت و کیفیت فراتر از تعهد دلیل موفقیت این گروه جوان ولی با تجربه می باشد. نکته دیگری که باید در مورد سبک معماری مورد توجه قرار گیرد این است که معماری و دکوراسیون داخلی ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. در واقع سبک معماری بدون دکوراسیون داخلی معنای خود را از دست می دهند و این دو تکمیل کننده و مکمل هم می باشند. بنابراین برای هر سبک معماری باید دکوراسیون مربوط به همان سبک انتخاب شود.

  • در برخی موارد منتقدان پست مدرنیست معماری عمل‌کردگرا را با معماری مدرن یکی دانسته‌اند – و هر دو را رد کرده‌اند-.
  • تمامی نقشه‌های معماری، نقشه‌های سازه و نقشه‌های تأسیسات طراحی شده که در فاز یک انجام شده بود، در این مرحله مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • این بنا از یک قاب فولادی ساخته شده است و ساخت آن یک سال به طول می انجامد.

این راه پله به یک دیوار بزرگ شیشه ای می رسد که درب واحدهای فروشگاهی دوطبقه می باشد که بالاتر از سطح پارکینگ زیرزمینی و انباری هستند. ، محسن کاظمیان فرد، ساختمان هفت طبقه مرتفعی را در سعادت آباد، محله ای در شمال غربی پایتخت ایران طراحی کرده است که روزبه روز پرجمعیت تر می شود. بالکن های عمیق با جعبه های گل کوچک، به صورت فضای سبزی است که نمای پشتی ساختمان را پوشش می دهد و با استفاده از آب باران که در مخازن روی بام ذخیره می شود، آبیاری می شوند. در بالای زمین، یک محوطه سه متری با استخری کم عمق با کف شیشه ای وجود دارد که نور موردنیاز را به فضای زیرزمین می بخشد. مشتری بودجه متوسطی برای این پروژه داشت، بنابراین معماران تصمیم گرفتند برای دستیابی به اثر دلخواه از نوعی آجر خشت محلی استفاده کنند و از کارگران محلی استفاده کنند.

مسابقه آزاد بین المللی طراحی مفهومی سالن چند منظوره / مرکز کنگره در بانجا لوکا۷ دیدگاه

یکی از بهترین تجربه‌های کاری ما استفاده از تخصص این گروه در طراحی معماری ساختمان بود. شرکت گروه معماری معتمد و همکاران در طراحی ظرافت و دقت خاصی دارد و تعهد از ویژگی‌های این تیم بوده است. خیلی خوشحال هستیم که طراحی مجموعه ویلایی خودمون رو به این تیم سپردیم. پروژه های طراحی معماری و اجرای ویلاهای لوکس و مدرن در مناطق مختلف کشور توسط گروه معماری معتمد و همکاران انجام شده است. تیم فنی و مهندسی ما در بخش طراحی معماری از مهندسان حرفه ای و متخصص تشکیل شده اسن. این تیم در طراحی ویلاهای مدرن و کلاسیک و ویلای تلفیقی حرفه ای می باشد.

مسابقه طراحی جداره خارجی – 1,901 بازدید

در طول توسعه طراحی، ما طراحی را به طور قابل توجهی بر اساس پلان طبقه و مفهوم بیرونی تایید شده در مرحله قبل پیش می بریم. اولین اولویت این مرحله، تعریف و توسعه تمام جنبه های مهم پروژه و تولید مجموعه ای از نقشه ها و مشخصات کلی برای برآورد هزینه اولیه است. هنگامی که متوجه شدیم در مسیر حرکت هستیم، به طور خاص در مورد مواد داخلی و خارجی و عملکرد صحبت خواهیم کرد. همانطور که در چیدمان فضاهای داخلی و خارجی برنامه ریزی می کنیم، محل قرارگیری پنجره ها و درها را اصلاح می کنیم و تنظیماتی را در فرم ساختمان انجام می دهیم. طرح معماری، صنعتی و اجرای کارخانه های صنعتی و طراحی سایت های صنعتی از تخصص های خاص ما می باشد. مهدسی معماری ساختمان اداری کارخانه و طراحی سردر کارخانه بطور تخصصی انجام می شود.

طرح های مهندسی معماری داخلی

به دلیل استفاده از متریال های چوبی در ساخت خانه های کرفتسمن، آن ها ساده، طبیعی و روشن هستند. با داشتن یک سبک کلی در ذهن، یک معمار می تواند یک نقشه کامل طراحی کند. در ادامه به معرفی چند سبک رایج معماری و آن چه که آن ها را در زمان خود برجسته کرده است اشاره می نمائیم.

http://carsicm.ir