آپارتمان Joan Didion's Upper East Side به قیمت 5.4 میلیون دلار فروخته شد

Architectural Digest logo

بنا به گزارش، آپارتمان نماد ادبی Joan Didion's Upper East Side رسما فروخته شد نیویورک پست. شرکت تعاونی ساخته شده در سال 1928 در ژانویه 2023 با قیمت 7.5 میلیون دلار، حدود یک سال پس از مرگ نویسنده مشهور در سن 87 سالگی در خانه، فهرست شد. قبل از عقد قرارداد در ژانویه امسال، کاهش قیمت سخاوتمندانه ای را تجربه کرد. سال هفته گذشته، این اقامتگاه در نهایت در معامله ای به ارزش 5.4 میلیون دلار فروخته شد.

دیدیون و همسرش، نویسنده جان گرگوری دان، این خانه چهار خوابه و پنج حمام را در سال 1988 خریدند و از آن به عنوان اقامتگاه اصلی خود استفاده کردند. را راهپیمایی به سمت بیت لحم نویسنده در طول 33 سال اجاره ساختمان، یکی از اعضای فعال هیئت مدیره تعاونی بود. دن در سال 2003 در خانه ای به مساحت 3600 فوت مربع درگذشت.

عضو شوید

کارگاه انحصاری AD PRO را از دست ندهید — اتمام عکس: چگونه پروژه خود را ارائه دهید

فلش

این اقامتگاه تنها یک بلوک از پارک مرکزی در محله لنوکس هیل واقع شده است. مناظر خیره کننده ای از کلیسای سنت جیمز به سبک گوتیک در همان نزدیکی را ارائه می دهد. قسمت نشیمن و غذاخوری در دو سطح دارای کف‌پوش ماهی‌ماهی و نوار مرطوب است. فضا توسط یک شومینه چوبی گرم می شود و با قفسه های داخلی آبی روشن احاطه شده است.

دیگر ویژگی‌های برجسته شامل کتابخانه‌ای دنج، دفتر کار خانگی و آشپزخانه غذاخوری با کابینت‌های چوبی عتیقه و مجموعه‌ای دوتایی پیچیده است. یک سوئیت کوچک کارکنان از طریق انباری پیشخدمت به آشپزخانه متصل می شود.

فروشگاه درب باز

سرآشپز جاشوا وایزمن نیز پذیرای شماست تبلیغات در خانه‌اش در آستین در آخرین قسمت از Open Door، او به شوخی گفت که در واقع در آشپزخانه زندگی نمی‌کند.

در سال 2022، یک حراج دارایی دیدیون نزدیک به 2 میلیون دلار درآمد داشت. از جمله محبوب ترین قطعات در کاتالوگ 224 قطعه ای، عینک آفتابی سلین نویسنده بود که به قیمت 27000 دلار فروخته شد. یک صندلی طاووس حصیری به سبک ویکتوریایی که دیدیون در آن عکس گرفته شده بود به قیمت 28000 دلار فروخته شد.

جوآن دیدیون روی صندلی طاووس حصیری در آپارتمان اوپر ایست ساید

دیدیون روی صندلی طاووسی حصیری در آپارتمانش در سمت بالا می نشیند.

عکس: نویل الدر/کوربیس از طریق گتی ایماژ

خریدار سال تفکر جادویی نقاشی این خاطره نویس در شهر نیویورک به طور عمومی شناخته نشده است. آنها هر که هستند، آخرین – و شاید صمیمی ترین – مالکیت افسانه را تصاحب کرده اند.

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/joan-didions-manhattan-apartment-sells