در HD Expo 2024، طبیعت و تندرستی توجه را به خود جلب کرده است

در HD Expo 2024، طبیعت و تندرستی توجه را به خود جلب کرده است

تولیدکنندگان، خریداران و طراحان این هفته به نمایشگاه HD هجوم آوردند تا نوآوری های جدید در طراحی قرارداد را به نمایش بگذارند و جشن بگیرند و مشتاقانه منتظر این باشند که دسته مهمان نوازی به کجا می رود. در سرتاسر نمایشگاه لاس وگاس، به نظر می‌رسید که موضوع نوظهور سلامتی باشد – با گیاهان سبزی که غرفه‌ها را تزئین می‌کنند، استراحت و آرامش موضوعی برای گفت‌وگو است، و طرح‌های پر جنب و جوشی که فرش، کاغذ دیواری، کاشی و موارد دیگر را می‌پوشاند.

در غرفه DesignWell که توسط تیم طراحی هیلتون ایجاد شده است، یک چاپ آبرنگی آبرنگی در زیر پا (با اجازه میلیکن) رنگ فضای الهام گرفته از طبیعت را تعیین می کند. و اگر جزئیات آرامش بخش برای جذب بازدیدکنندگان به یک طرز فکر R&B کافی نیست، صندلی های ماساژ هیدروماساژ مطمئنا می توانند کمک کنند.

این تصویر ممکن است شامل مبلمان ساختمانی معماری، سالن داخلی، صندلی گیاهی، سرسرا، میز اداری و دکوراسیون منزل باشد

نمای غرفه DesignWell

تصویر: Sony+Ash

در همین حال، در Durkan، یکی از زیرمجموعه‌های گروه Mohawk، فرش‌های پر جنب و جوش با الهام از عناصر ارگانیک مانند گل‌ها و کندوهای عسل برجسته بودند – بخشی از مجموعه جدید ReBloom. الگوهای موجود در این مجموعه با مشارکت ArtLifting، سازمانی که برای ارتقای آثار هنرمندان دارای معلولیت یا ناامنی مسکن تلاش می کند، توسعه یافته است. علاوه بر تأثیرات طبیعی، این مجموعه به‌طور پایدار ساخته می‌شود – این خط به 100٪ خنثی کربن و 5٪ جبران اضافی دست می‌یابد – و در فرآیند رنگرزی از آب استفاده نمی‌شود.

این تصویر ممکن است حاوی میز و صندلی چراغ رومیزی میز و صندلی قالیچه صندلی مبلمان دکور کف خانه باشد

الگوی گل در مجموعه ReBloom دورکان.

عکس: از دورکان

این تصویر ممکن است شامل هنر مبلمان و طراحی مبل دکوراسیون کف خانه باشد

برخی از طرح ها از کندوهای عسل الهام گرفته شده است.

عکس: از دورکان

پایداری همچنین بر بسیاری از چیزهایی که ارائه می شد تأکید کرد، اتاق و هیئت مدیره برای کسب و کار با افتخار از وضعیت جدید شرکت Certified B خود تبلیغ کرد و چوب بازیافت شده را در قطعات بیرونی خود از مجموعه Montego به نمایش گذاشت. به‌عنوان بخشی از پروژه چوب شهری این شرکت، از درختان خاکستر آسیب‌دیده از کرم خاکستر زمرد در بومی خود مینیاپولیس استفاده می‌کند و هدف آن حذف سالانه 1000 درخت از نابودی تا سال 2025 است. خط مونتگو شامل خاکستر درختان برگ‌ریز شهری است. این محصول از جنگل‌های آمریکا با مدیریت پایدار برداشت می‌شود.

تصویر ممکن است حاوی لباس کفش کفش صندلی مبلمان میز اداری صندلی استراحت حیاط خلوت طبیعت در فضای باز و حیاط باشد

اتاق و تخته برای گروه تجاری مونتگو

عکس: با حسن نیت از اتاق و شورای بازرگانی

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/hd-expo-2024-nature-and-wellness