ساختمان اداری تجاری ترمه پروژه های برتر معماری ایران | iranianarchitectures

اگر زیباترین نمای ساختمان از کارهای برجسته‌ترین معماران جهان را نیز در اقلیمی ناهماهنگ قرار دهیم، زیبایی آن به چشم نمی‌آید. استفاده بی مهابا از شیشه در اقلیم خشکی مانند ایران یکی از این ناهماهنگی‌ها است. استفاده بی‌رویه از شیشه در نمای اداری یکدست شیشه‌ای در مناطق گرم و خشک از نظر محیط‌زیستی توجیه نداشته و تنها تقلیدی از معماری اقلیم‌های دیگر است. در هر حال کارمندان برای تمرکز نیاز به سکوت و آرامش خواهند داشت که این نکته باید در طراحی پلان ساختمان اداری رعایت شود. برای این کار می توان واحدها را طوری نقشه کشی کرد که دفاتر کار و محیط هایی که در طراحی اولیه برای کارمندان در نظر گرفته شده در جهت مخالف خیابان اصلی قرار بگیرند. در بازسازی اداری و دفتر کار میتوان با استفاده از پارتیشن های مختلف به تقسیم بندی و جدا کردن فضاها اقدام کرد.

پروژه های معماران ایران

اما همیشه آنطور نیست که مجله خبری معماری ایرانی ساختمان اداری نیاز به زمان زیادی داشته باشد. متخصصین بازسازی شرکت بازسازی پرگاس از شرایط حساس شرکت ها مطلع هستند و خوب می‌دانند زمان برای آنها مانند طلا ارزشمند است. به همین دلیل تمام توان و علم خود را در جهت آنکه بتوانند بهترین نتیجه را در کمترین زمان داشته باشند به کار خواهند برد.

امروزه مبحث معماری پایدار بسیار متداول می باشد و در مسیر توسعه و پیشرفت سریع آن تکنولوژی های جدیدی قرار گرفته است. وجود مراکز صدور گواهینامه های معتبر مانند LEED و BREEAM استاندارد ها را بالا برده اند و برای طراحان نوآور تبدیل به هدف شده اند. در اینجا 10 مورد از پایدارترین ساختمانهای اداری جهان و همچنین تکنیکهایی که برای بهبود عملکرد، کاهش مصرف انرژی و فراهم کردن یک محیط کار سالم بکار برده اند به طور خلاصه بیان گردیده است. بازسازی ساختمان اداری مراحل مختلفی داره که باید به ترتیب و نظم خاصی انجام بشن.

رنگ مناسب انواع اتاق انتظار

دستگیره های منحنی شکل و بافت طبیعی دیوار از نمونه های استفاده از عناصری هستند که طبیعت را تداعی می کنند . چیزی که در بدو ورود به این مجموعه جلب توجه می کند، لابی کوچک و منحصر به فرد آن است که به گفته ی معماران پروژه، برای انتقال آسان وسایل و رفت و آمد عمومی، این چنین طراحی شده است. همچنین در این قسمت، فضاهایی همچون كافه تریا و سالن ورزشی نیز جانمایی گرفته است. معیارهای داده شده در جهت طراحی یک ساختمان متناسب با ساختمانهای اصلی آجری در پردیس دانشگاه بود.

http://carsicm.ir

به این صورت که کارکنان فعالیت مفید تری در جهت اهداف شرکت خواهند داشت و در ادامه آن کارفرما رضایت بیشتری از روند کاری خواهد داشت. شما همچنین می توانید برای کسب اطلاعات در مورد بازسازی آپارتمان قدیمی نیز از مشاورین بازسازی پرگاس اطلاعات کسب کنید. به علاوه سنگ متریالی است که می‌تواند در نوسازی فضای اداری شکوه و جلال را به همراه داشته باشد.

  • اینکه بدانیم کسی که دفتر کارمان را برای بازسازی به دست وی سپرده ایم در کار خودش خبره است بسیار موجبات آرامش فکری ما را فراهم می کند.
  • طراحی ساختمان اداری کارخانه ها معمولاً از قرارگرفتن در عملکرد اصلی خط تولید و ساختمان اداری در کنار یکدیگر تعریف می شوند.
  • در نتیجه، آنها بهترین ها و درخشان ترین افراد را جذب کردند و بیشتر از خلاقیت آن ها استفاده کردند.
  • برای کنترل گرمایش و سرمایش ساختمان، از نمای دو پوسته و مصالح بتن با جرم حرارتی بالا استفاده شده است.
  • همچنین از آن جا که کاغذ دیواری مدرن است و دارای طرح و نقش گوناگون است، می‌تواند انتخاب مناسبی برای پوشش دیوارها باشد.
  • زمانی که افراد پارتیشن های شیشه ای و شفاف را در ساختمان اداری خود نصب نمایند به سبب اینکه نور خورشید می تواند به خوبی از این پارتیشن عبور کند، میزان روشنایی مطلوبی در محیط نیز تداعی می گردد و محیط را از آنچه که هست زیباتر می سازد.