اجرای بازسازی ساختمان و پروژه‌های اداری در تهران | iranianarchitectures

امروزه مبحث معماری پایدار بسیار متداول می باشد و در مسیر توسعه و پیشرفت سریع آن تکنولوژی های جدیدی قرار گرفته است. وجود مراکز صدور گواهینامه های معتبر مانند LEED و BREEAM استاندارد ها را بالا برده اند و برای طراحان نوآور تبدیل به هدف شده اند. در اینجا 10 مورد از پایدارترین ساختمانهای اداری جهان و همچنین تکنیکهایی که برای بهبود عملکرد، کاهش مصرف انرژی و فراهم کردن یک محیط کار سالم بکار برده اند به طور خلاصه بیان گردیده است. بازسازی ساختمان اداری مراحل مختلفی داره که باید به ترتیب و نظم خاصی انجام بشن.

  • این کار را هم می توان هنگام طرحی پلان ساختمان اداری انجام داد.
  • بیشتر ساختمان های سبز بازدهی خود را با توجه به معیارهای مالی شدید صرف شده در آنها زمانی نشان می دهند.
  • در ادامه جهت شناخت بیشتر از پارتیشن های اداری به برخی از انواع پارتیشن اشاره می کنیم که افراد می توانند مطابق با سلیقه شخصی و نیز هماهنگ بودن چیدمان دکوراسیون داخلی محیط اداری خود به پارتیشن بندی ساختمان اداری بپردازند.
  • هماهنگی میان فضای شهری و محیط پیرامون، با ساختمان وظیفه‌ای است که نما بر عهده دارد و طراح باید توجه لازم را به آن داشته باشد.
  • پوسته دوم که متشکل از پروفیلهای آلومینیومی افقی است، در واقع لباسی زیبا برای ساختمان است که علاوه بر تعریف ترکیب نما ساختمان، با کنترل نور ورودی به عنوان یک محافظ عمل کرده و از فضاهای داخلی در مقابل نور و گرما محافظت می کند.

اگر زیباترین نمای ساختمان از کارهای برجسته‌ترین معماران جهان را نیز در اقلیمی ناهماهنگ قرار دهیم، زیبایی آن به چشم نمی‌آید. استفاده بی مهابا از شیشه در اقلیم خشکی مانند ایران یکی از این ناهماهنگی‌ها است. استفاده بی‌رویه از شیشه در نمای اداری یکدست شیشه‌ای در مناطق گرم و خشک از نظر محیط‌زیستی توجیه نداشته و تنها تقلیدی از معماری اقلیم‌های دیگر است. در هر حال کارمندان برای تمرکز نیاز به سکوت و آرامش خواهند داشت که این نکته باید در طراحی پلان ساختمان اداری رعایت شود. برای این کار می توان واحدها را طوری نقشه کشی کرد که دفاتر کار و محیط هایی که در طراحی اولیه برای کارمندان در نظر گرفته شده در جهت مخالف خیابان اصلی قرار بگیرند. در بازسازی اداری و دفتر کار میتوان با استفاده از پارتیشن های مختلف به تقسیم بندی و جدا کردن فضاها اقدام کرد.

http://carsicm.ir

همه ما متفق القول هستیم که نور خورشید شادابی بخش است و همین موضوع می توان بر روی کارایی کارمندان شرکت تاثیر مثبتی داشته باشد. از این رو متخصصین شرکت بازسازی ساختمان اداری پرگاس به این موضوع اهمیت زیادی نشان می‌دهند تا خروجی این پروژه بازسازی اداری دقیقا همان چیزی باشد که کارفرما با صرف این زمان و هزینه تمایل داشته به آن دست پیدا کند. در بخش های قبلی درباره بازسازی ساختمان، بازسازی فضاهای مختلف، بازسازی ساختمان قدیمی و .. چرا که این نمونه یکی از نیازهای امروزه محیط های اداری و کارفرماهاست. دفاتر اداری به مروز زمان و مراجعه زیاد مشتری و ارباب رجوع نیاز به مرمت پیدا می کنند. برای این امر باید به متخصصین بازسازی ساختمان اداری مراجعه کنیم.

طراحی ساختمان اداری ولیعصر در تهران

به عنوان مثال یکی از مواردی که در اکثر محیط های اداری باید وجود داشته باشد کتابخانه است. یا در برخی ادارات پیشنهاد میشود برای شادابی و طراوت بخشیدن به محیط از تعدادی گلدان استفاده شود. تمام این موارد بسته به نظر کارفرما در محیط اداری و طی مراحل بازسازی ساختمان اداری اعمال می شود. فضای داخلی ساختمان اداری می تواند منعکس کننده ی نمای بیرونی این ساختمان باشد. در واقع نمای داخلی و نمای بیرونی دو عنصر جدایی ناپذیرند و به طور مستقیم با هم در ارتباط می باشند.

قدم در طراحی پلان رستوران و کافی شاپ

این مجله خبری معماری ایرانی همچنین دارای سیستم ذخیره و برداشت آب باران و سیستم زهکشی طبیعی می باشد. این ساختمان تا کنون گواهی Gold LEED که یک امتیاز پایین تر از پلاتین می باشد را دریافت کرده است. خلاقیت در طراحی نمای ساختمان اداری می‌تواند در استفاده از متریال، طراحی ورودی، تزئينات و یا متریال و ترکیب رنگ نمای ساختمان بروز یابد. در ادامه جهت شناخت بیشتر از پارتیشن های اداری به برخی از انواع پارتیشن اشاره می کنیم که افراد می توانند مطابق با سلیقه شخصی و نیز هماهنگ بودن چیدمان دکوراسیون داخلی محیط اداری خود به پارتیشن بندی ساختمان اداری بپردازند. این ساختمان اداری، طراحی شده توسط 3DReid در مقایسه با سایر ساختمانهای تجاری این شهر، با 50٪ کاهش در مصرف انرژی و 80٪ کاهش انتشار کربن، دارای بالاترین امتیاز BREEAM در انگلستان می باشد.

طراحی داخلی ساختمان اداری و دفتر کار – معماری اداری