چیدانه طراحی ساختمان اداری، 15 اثر برتر از معماران ایرانی! | iranianarchitectures

به همین سبب در صورتی که پارتیشن ها از مرکز فروشی معتبر به تهیه پارتیشن بپردازند می توانند از کیفیت بالا و ماندگاری طولانی مدت پارتیشن های خود نیز آسوده خاطر باشند. زمانی که افراد پارتیشن های شیشه ای و شفاف را در ساختمان اداری خود نصب نمایند به سبب اینکه نور خورشید می تواند به خوبی از این پارتیشن عبور کند، میزان روشنایی مطلوبی در محیط نیز تداعی می گردد و محیط را از آنچه که هست زیباتر می سازد. متریال نما هم از شاخصه های طراحی ساختمان های اداری به حساب می آید. به طور قطع پیمانکار باید شما را در انتخاب بهترین متریال نما راهنمایی کند. آنها برنامه ریزی شده اند تا با ادغام و تطبیق سیستم های 100 پروژه منتخب در سراسر جهان، انرژی بیشتری را نسبت به مصرف خود تولید کنند.

http://carsicm.ir

آنها مجهز به پنل های خورشیدی با قابلیت تولید هر ساله 41 کیلووات ساعت برق در متر مکعب هستند، همچنین در آن ساختمان ها تهویه طبیعی، عایق و روشنایی طبیعی مناسب تعبیه و تامین شده است. پس از عملیات نوسازی، انرژی مصرف شده توسط هر دو ساختمان تا 90٪ كاهش یافت، كه این امر باعث دریافت جایزه “outstanding” توسط BREEAM-NOR شده است. بازسازی ساختمان اداری می‌تونه با اهداف متعددی مثل فرسودگی ساختمان، جلب مشتری، بهبود روحیه کارکنان و افزایش راندمان و تغییر کاربری اتفاق بیفته.

  • فضایی با ارتفاع 7 متر که کاملا برای طراحی یک فضای اداری ایده آل ، مناسب بوده است.
  • یکی از نکاتی که می‌تواند به صورت مستقیم بر روی شکل گیری انرژی مثبت در دفتر کار تاثیر گذار باشد، نور پردازی مناسب و البته ترجیحا طبیعی است.
  • سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص کابینت و کمد است.
  • درباره این موضوع فکر کنید که این دفترکار فقط برای کارکنان آنجا طراحی می شود و یا ارباب رجوع های زیادی دارد.
  • ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند.

در مجله خبری معماری ایرانی کهن سرام، ماموریت ما ایجاد حداقل مزاحمت رسمی برای شهر بود. در اینجا، عناصر رسمی در هر دو بخش کلی و مجزا مورد استفاده قرار گرفتند. ایده ارتباط یک ساختمان آن هم از جنس دانش بنیان با شهر موضوعی بود که فقط به جداره نمی توانست خلاصه شود این پروژه با توجه به آنکه دو خیابان در مجاورت آن قرار دارد. مساله گذر از درون پروژه می توانست ایده مناسبی برای ناحیه نوآوری شریف باشد تا گذرهای شهری از میان خود پروژه ها نیز بتوانند عبور کنند. هدف از این ایده بدنبال این موضوع بود که شبکه ارتباطی بین ساختمان ها و دانشگاه شریف به گونه ای فضا محدود به مسیرهای شهری نباشد و شبکه ای گسترده تری در این منطقه از لحاظ حرکت پیاده و دانشجویان رخ دهد.

گچ کاری خلاقانه و تزئینی خانه

در این بخش به معرفی آثار منتخب معماران ایرانی طراحی و ساخته شده در داخل و خارج از ایران می پردازیم. این نوع پارتیشن هزینه مطلوبی دارد و می توان آن را در انواع ثابت و متحرک هم تهیه نمود. پارتیشن ها وزن سبکی دارند و می توان آن ها را به راحتی در محیط نیز نصب نمود.

پرده هاى نيمه شفاف براى جلوگيرى از ورود نور مستقيم به فضاها است. نور کنترل شده پس از وارد شدن به فضا در برخورد با ستون های با مقطع منحنی محو می شود. نور کنترل شده و سایه های نرم و بدون شکست باعث ایجاد فضایی به هم پیوسته می شوند. مطابق اطلاعات فوق بدنه ساختمان اداری و تجاری فرمانیه یکپارچه ، شفاف ، متقاطع با محیط اطراف و همچنین با الهام از محیط اطراف و تصویر آن بر روی پوست دوم نما طراحی شده است.

طراحی نمای ساختمان اداری در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی