فروش روز Wayfair's Way 2024: انتخاب های سردبیران ما

فروش روز Wayfair's Way 2024: انتخاب های سردبیران ما

ممکن است بدخواهان طراحی مسخره کنند، اما فروش Wayfair's Way – رویداد فروش سالانه خرده‌فروشان – واقعاً زمان بسیار خوبی برای یافتن تخفیف‌های بزرگ برای مبلمان و دکوراسیون شیک است. این تبلیغات که از 4 تا 6 می اجرا می‌شود، شامل معاملات تا 80 درصد تخفیف برای اقلام در همه انواع کالاهای خانگی، مانند مبلمان و وسایل نشیمن، میزهای کوچک مناسب فضا، لوازم آشپزخانه و حتی برخی از موارد بسیار به موقع است. مبلمان فضای باز. به علاوه، فروش به سایت‌های خواهر Wayfair، AllModern، Joss & Main، و Birch Lane گسترش می‌یابد، بنابراین تخفیف‌های ویژه طراحی زیادی برای مرور در طول روز یادبود وجود دارد – آن را به عنوان یک جمعه سیاه سرد در نظر بگیرید.

امسال تصمیم گرفتیم همه چیز را با کمی خیال بافی مخلوط کنیم. ما با بهترین‌هایی که می‌دانیم در حال فروش هستند شروع می‌کنیم و به سراغ یافته‌هایی می‌رویم که امیدواریم تخفیف دریافت کنند، اما حتی با قیمت کامل ارزش وقت شما را دارند. ما فهرستی از بهترین مبلمان، منسوجات، دکورها و موارد دیگر را گردآوری کرده‌ایم که همه آنها به صورت رایگان ارسال می‌شوند.

برترین ها:


تاب ایوان 60.5 اینچی در تاکستان

اگر فضایی برای ایوان تاب دار دارید، این را علامت خود برای گرفتن آن در نظر بگیرید. این بانوج که از ماده خاصی ساخته شده است که از پارچ های شیر بازیافتی و بطری های مواد شوینده استفاده می کند، به راحتی تمیز می شود و در برابر عوامل مقاوم است.

Amore 8 – ست صندلی در فضای باز برای افراد با کوسن

پیدا کردن مبلمان پاسیو متناسب با بودجه شما ممکن است دشوار باشد – این مجموعه جذاب شامل دو نیمکت (!) و دو میز (!) است تا هزینه زیادی را به دست آورید.

صندلی پلاستیکی تاشو آدیروندک هارتینگتون

آیا چیزی تابستانی تر از یک صندلی زرد روشن Adirondack وجود دارد؟ پاسخ به وضوح منفی است. تا زمانی که خورشید می تابد یونجه درست کنید و این عدد کوچک شیرین را تا زمانی که در فروش است دریافت کنید.

نیمکت فضای باز اقاقیا 52 اینچی

این نیمکت برای فضای بیرونی کوچک‌تر یا هر کسی که می‌خواهد یک صندلی راحت داشته باشد، ایده‌آل است، این نیمکت از چوب اقاقیا بادوام ساخته شده و با کوسن‌های راحت پوشیده شده است.

فر هلندی چدن گرد Le Creuset 7.25 کوارت

از اجاق هلندی Le Creuset کلاسیک تر نمی شود. یک قطعه سرمایه گذاری واقعی در آشپزخانه، آن را هم اکنون در حالی که در حال فروش است بخرید و برای همیشه نگه دارید. نوه های شما از شما تشکر خواهند کرد.

ست پخت 3 تکه Nordic Ware Naturals

چه در حال ارتقای ورقه های پخت قدیمی و تغییر رنگ هستید یا فقط می خواهید چند سایز دیگر به مجموعه خود اضافه کنید، این مجموعه یک انتخاب عالی است. با یک تابه ژله ای نیم ورقه و دو سایز کوچکتر، می توانید به نسبت های عالی برشته، برشته و پخت کنید.

ست 8 تکه ظروف استیل ضد زنگ ترامونتینا با درب شیشه ای

ستون فقرات هر آشپزخانه خوب یک مجموعه ظروف مستحکم است. این بسته فولادی ضد زنگ از Tramontina همه موارد ضروری را دارد، و سپس مقداری – با یک اجاق هلندی، ماهی تابه، ماهیتابه و درب‌هایی با اندازه‌های مختلف برای هر یک از آنها، می‌توانید خود را برای موفقیت در آشپزی در یک لحظه آماده کنید.

گریل/گریل دو طرفه Lodge Pro-Grid

چدن لژ قابل شکست نیست، و این گریل از پیش آماده شده حتی پخت و پز تابه چدنی شما را به بعد جدیدی می آورد. یک طرف سینی فر و طرف دیگر یک تابه گریل است تا بتوانید همه چیز از گوشت گرفته تا پای را بپزید.

میکسر پایه سر شیب دار 4.5 کوارتی KitchenAid® Classic™

میکسر سرشیب مورد تایید سرآشپز KitchenAid همیشه هنگفتی عالی است – حتی بیشتر از این که در فروش باشد. این می تواند تا هشت دوجین کوکی را در یک دسته مخلوط کند (برای تعطیلات آینده مناسب است)، و دارای 10 سرعت مختلف برای ورز دادن، برش، زدن و غیره است.

میکسر دستی 5 سرعته KitchenAid® فوق العاده قدرتمند

اگر فضای پیشخوان ندارید، میکسر دستی KitchenAid نیز به فروش می رسد – و ارزان ترین چیزی است که در این مدت آنلاین دیده ایم. با پنج سرعت و دو اتصال توربو همزن، می‌تواند همه چیز را از پوره سیب‌زمینی گرفته تا مرنگ درست کند.

غذاساز Cuisinart Elemental 8-Cup

غذاسازها، مانند این پردازنده‌های با رتبه برتر Cuisinart، برای تهیه سس، سوپ و سس با حداقل تلاش عالی هستند. یکی از منتقدان نوشت: “این اندازه مناسب برای آشپزخانه کوچک من است، اما بسیار خوب است.”

سرویس ظروف غذاخوری Mercer41 Paytan – 4 عدد

شیشه دوجداره راکتیو موجود در این مجموعه ظروف غذاخوری سنگی، روکش منحصر به فردی را برای هر قطعه ایجاد می کند، به این معنی که ممکن است بتوانید آن را به صورت دست ساز ارائه کنید. (شاید سوغاتی از سفر به پرتغال؟)

قیمت ها را در زیر چک کنید***

iRobot® Roomba I1 (1152) یک ربات جاروبرقی متصل به Wi-Fi®

اکنون فرصتی برای شما فراهم شده است که از تخفیف ربات جارو شارژی iRobot برخوردار شوید. تبلیغات ویرایشگر ویژگی‌ها، نیک مافی، مدل‌های این برند را برای همه کاربران «بخصوص عالی» توصیف می‌کند، اما به‌ویژه برای هر کسی که میزبانی سریع را دوست دارد، خوب است.

تصفیه کننده Dyson Cool Autorect TP7A

با گرم شدن هوا و افزایش گرده، فضای خود را با این ترکیب قدرتمند تصفیه کننده هوا/فن راحت نگه دارید. سیستم Autoreact آلاینده ها را تشخیص می دهد و جذب می کند و با نمایشگر LED خود شما را از کیفیت هوا به روز نگه می دارد.

صندلی شترمرغ با روکش لوکس، سبک و تاشو

این اخیراً در لیست ما از بهترین صندلی‌های ساحلی قرار گرفته است و بهترین انتخاب ما برای راحت‌ترین صندلی در لیست است. و به راحتی می توان فهمید که چرا، آستر و ویژگی شیب سبز زیبا برای یک چرت آفتابی در ساحل عالی است.

میز تحریر بابر 2 کشو 19.7 اینچ

فرقی نمی‌کند همیشه از خانه کار می‌کنید، بخشی از زمان، یا فقط می‌خواهید یک مکان دنج برای نوشتن داشته باشید، این میز کوچک زیبا یکی از موارد مورد علاقه ما است. مدرن و خنثی می تواند در فضاهای مختلف و در انواع سبک ها کار کند.

بالش پشتیبانی از فوم حافظه Tempur-Cloud®

این بالش درجه یک Tempur-Cloud که برای افرادی که پشت، پهلو و حتی شکم می‌خوابند، ایده‌آل است، با فوم حافظه قابل تطبیق پر شده است که پس از هر بار استفاده به شکل اولیه خود باز می‌گردد. (یک بررسی پنج ستاره گفت: “این نرمی و پشتیبانی مناسب را ارائه می دهد.” به علاوه، دارای یک پوشش قابل جدا شدن و قابل شستشو در ماشین لباسشویی است.

فرش سطحی جوت تخت دستباف ایسالنا در طبیعی

فرش های جوت به دلیل دوام، تطبیق پذیری در طراحی و مقاومت در برابر لکه مورد علاقه طراحان داخلی است. (مثلاً یکی در اتاق نشیمن ایرنه واسون و تقریباً در هر خانه دنج نیوانگلند وجود دارد.) این در طیف گسترده ای از رنگ ها و اندازه ها وجود دارد، اما ما قهوه ای شکلاتی و جوت طبیعی را ترجیح می دهیم. (همانطور که نشان داده شده است).

آینه دیواری فلزی انگلو آرک

ما این معامله روز راه را ندیدیم. در اینجا یک ترفند متقاعد کننده (البته به اندازه دیوار) وجود دارد. کدام آینه کف مردم شناسی. (به علاوه، نسخه قفسه نیز در فروش است.)

رول گلدار پوست و استیک وودینا Alcott Hill®

موارد فوق را با کاغذدیواری لایه بردار الهام گرفته از ویلیام موریس جفت کنید، که برای راهرو یا حمام پودری عالی است. بررسی‌کنندگان تأیید می‌کنند که “عالی” است و نصب آن آسان است.

ست ملحفه ساتن رگاتا Nautica 100% پنبه

ما طرفداران پر و پا قرص ملحفه‌های ساتن هستیم که حس فوق‌العاده و لوکسی را ارائه می‌دهند و همچنان به راحتی شسته می‌شوند. این ست با تخفیف عمیق همه چیزهایی را که برای مرتب کردن تخت خود نیاز دارید، شامل یک ملحفه تخت، ملحفه و دو روبالشی ارائه می کند.

مبل روکش شده AllModern Rae 84

در حالی که برخی ممکن است در مورد خرید مبل در فروش بدون اینکه کسی آن را ببیند شک داشته باشند، عکس های منتقدان از این مبل واقعاً برای خود صحبت می کنند. مخمل پنبه‌ای بسیار مجلل به نظر می‌رسد و دو بالش نخی روی مبل ظاهری کلاسیک به آن بخشیده است. یکی از منتقدان نوشت: “این مبل یک رنگ سبز زیبا و پررنگ است و مخملی نرم و در عین حال بادوام است.” اگر می‌خواهید دراز بکشید و چرت بزنید، من عاشق صندلی‌های عمیق و انعطاف‌پذیری کوسن‌ها برای حرکت دادن آن‌ها و ایجاد فضای بیشتری هستم.»

بالش کوسن گرد پهن 18 اینچی Birch Lane™

کوسن‌ها که اغلب نادیده گرفته می‌شوند دکوراسیون منزل هستند، می‌توانند صندلی اضافی را در اتاق نشیمن اضافه کنند و در عین حال وقتی روی مبل کار می‌کنید به عنوان یک تکیه‌گاه لپ‌تاپ دوبرابر می‌شوند. این فرش مورد علاقه داوران از جوت بافته شده بادوام ساخته شده است و مانند فرش بالا، کثیفی یا لکه را نشان نمی دهد.

سایه های بامبو انتخاب دیگری برای طراحان است و دلیل خوبی هم دارد. آنها نور شدید خورشید را بدون افزایش حجم فیلتر می کنند و ظاهر و احساسی دنج به اتاق خواب و آشپزخانه می بخشند. اینها در 436 گزینه اندازه (!) و دو رنگ ارائه می شوند که قیمت آنها اکنون از 77 دلار برای هر سایه شروع می شود. (ممکن است اضافه کنیم که این بسیار ارزان تر از خرید مجموعه ای از پرده ها و سخت افزار است.)

مجموعه سبد 3 تکه Birch Lane™

ساخته شده از علف دریایی طبیعی، از این سبدهای تودرتو به عنوان روشی شیک برای نگهداری ملافه، لوازم حمام، یا اسباب بازی های سگ استفاده کنید.

نیمکت چوب سخت 26.25 اینچی Birch Lane™ Tybee

ما فکر می‌کنیم که دوک‌های کج‌شده، لمس مدرنی را به این چهارپایه‌های الهام گرفته از ویندزور ارائه می‌کنند.

گلدان رومیزی اشلی هانیلا با طراحی متمایز

به همه بگویید که این گلدان عتیقه – موجود در دو لیوان و اندازه های همه کاره – را در بازار کثیف محلی خود برداشته اید. آنها مجبور نیستند بدانند که این یکی از بزرگترین فروش های Wayfair در سال است.



منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/wayfairs-way-day-sale-our-editors-picks