ساختمان اداری سفید معماری معاصر ایران | iranianarchitectures

فناوری اطلاعات و ارتباطات باعث تغییر شیوه انجام امور کاری و فرایندهای ساختمانی نسبت به گذشته شده است. صفحات عمودی جداکننده ، امکان ایجاد میزهای باریک را به وجود می آورد. فناوری بی سیم باعث تشویق مبلمان متحرک و طرح های راحت تر می شود.

چگونگی بازدهی ساختمان های سبز

کاربری و عملکرد هر دفترکار متفاومت است، بنابراین مهم است که در ابتدا درباره نوع استفاده از دفترکار که میخواهید داشته باشید فکر کنید. الویت اول طراحی دفترکار، افرادی هستند که قرار است برای آن ها این دفترکار طراحی و اجرا شود. درباره این موضوع فکر کنید که این دفترکار فقط برای کارکنان آنجا طراحی می شود و یا ارباب رجوع های زیادی دارد. بعضی از کارها به فضای بزرگتری نیاز دارند،درحالی که بعضی دیگر به اتاقی برای کامپیوتر یا دیگر تجهیزات اداری نیاز دارند.

برهم زدن شکل مکعبی ساختمان

عدم استحکام (شفافیت) ، حساسیت (اتصال به دنیای خارج) و چندرسانه ای بودن (انتقال داده) از ویژگی های عصر الکترونیک است. این مجله خبری معماری ایرانی سعی دارد تا بینشی متناسب با این موضوعات متناقض ایجاد کند تا مجموعه ای پیشگام در صنعت الکترونیک معرفی شود. ارتباط با گروه معماری آرکا از طریق شماره های تماس و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام آرکا میسّر و امکان پذیر است. سایت فروشگاه تجهیزات نمایشگاهی و فروشگاه فروش میز، صندلی و کمد آرکا یکی از کامل ترین و مجهزترین سایت های فروشگاهی در این عرصه می باشند.

جهت و اندازه ابعاد ساختمان های اداری

ویترویوس معمار و نظریه پرداز سده های میانه استحکام، زیبایی و فایده را ویژگی های یک معماری خوب می دانست. ساختمانی با این خصوصیات می تواند پاسخگوی نیازهای روانی، کاربردی و اقتصادی جامعه باشد. نمای ساختمان، محلی برای نمایش است، طراح و معمار می‌تواند با استفاده از دانش هنری خود در ترکیب رنگ، همچون نقاشی که بر بوم رنگ می‌گذارد، سطح ساختمان را نقاشی کند. رنگ‌ها در ترکیب با سایر المان‌ها مانند اشکال هندسی زیبایی بی‌نظیری خلق می‌کنند.

  • مخصوصاً از نظر تغییر دکوراسیون، از محبوبیت بالایی در بین صاحبان کسب و کار برخوردار است.
  • برخی از طراحی ها به گونه ای هستند که موجب ایجاد فضای پرت درون ساختمان می شوند.
  • در پاره ای از موارد کارفرمایان توان پرداخت هزینه های بالا برای طراحی نما را ندارد و یا تمایلی به این موضوع ندارند.
  • بنابراین باید نمای آن ها نیز گویای پویایی این کسب و کارها باشد.
  • این کار به بهینه سازی الگوهای مصرف انرژی نیز کمک فراوانی خواهد کرد.

با برداشتن دیوارها، فضای داخلی ساختمان هم دل باز تر و بزرگتر می شود. بخش های تاسیساتی در ضلع جنوبی پروژه تعبیه شده است و به عنوان حائلی برای کاهش حرارت ساختمان در مقابل آب و هوای گرم رایج در شهر Chennai عمل می کند. بد نیست بدانید با توجه به جهت تابش خورشید در نیمکره ی جنوبی، دمای این شهر در اغلب روزهای سال بیش از ۳۵ درجه سانتیگراد است! در نتیجه ی جهت گیری صحیحِ فضاهای اداری به سمت شمال و بهره گیری از سیستم های تاسیساتی در جنوب پروژه، با فضایی آرام و لذتبخش مواجه هستیم که از نظر بهره وری انرژی نیز بسیار کارآمد ظاهر شده است. در این بخش از خط معمار با معرفی معماری ساختمان اداری شریف همراه کاربران عزیز و گرامی هستیم.

http://carsicm.ir