مجله معماری و ساختمان سایت مسابقات معماری و شهرسازی | iranianarchitectures

همیشه در مورد خانه های سنتی حسی نوستالژیک وجود دارد و خانه های کولونیال از جمله خانه هایی هستند که با نمای کلاسیک خود زیبایی را به تصویر می کشند. سبک کولونیال از سال 1600 رونق گرفت و بر پایه ساخت و ساز یکپارچه و معماری متقارن می باشد. ساختمان شهرداری بوستون، باربیکن در لندن، فالینگواتر یا خانه آبشار در پنسیلوانیا از مهم ترین نقاطی هستند که می توانید سبک معماری مدرن را مشاهده کنید. هنر نو از فرم ها و ساختارهای طبیعی به ویژه خطوط منحنی و مواج گل ها و گیاهان متاثر بود.

سردر کارخانه شمس آباد

این مسئله در میانهٔ دههٔ ۱۹۲۰ – که کمبود خانه یک مشکل حاد بود – مورد توجه معماران اروپا (به ویژه معماران آلمانی) قرار گرفت و باز پس از جنگ جهانی دوم به عنوان یک مسئله مهم مطرح شد. در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ با اُفت نیاز به خانه‌سازی‌های انبوه، عمل‌کردگرایان به تدریج مورد انتقاد قرار گرفتند. عمدهٔ محورهای انتقاد از عمل‌کرد گراها آثار مخرب روان‌شناختی – و جامعه‌شناختی وقتی که بحث شهرسازی پیش می‌آید- و زیبایی‌شناسی ضعیف این نوع معماری است. گروه معماری معتمد و همکاران پروژه ها و ساختمان های بسیاری را در حوزه صنعتی و کارخانجات با بهترین کیفیت و در بهترین زمان به اتمام رسانده است.

عوامل تاثیر گذار در معماری ساختمان

همچنین ثبات از بین رفته و تلویحاً نوعی تکان بصری مجله خبری معماری ایرانی می‌کند. با مبلمان و پنجره‌های متوسط و با رنگی متعادل و متوسط می‌توانیم ترکیب بندی با ثبات داشته باشیم. هر ترکیب بندی را می‌توان کارآمد دانست به شرط این که عناصر صحنه به‌طور مؤثر با بینندگان مورد نظر آن، ارتباط برقرار کند. در اغلب موارد، نکته اساسی در شناسایی عناصر کلیدی صحنه نهفته‌است تا با نظم مبلمان و میزان نور، آن‌ها را از دل سایر عناصر تصویری متفرقه، بیرون بکشید. همین اشیاء مزاحم، صحنه‌ها را مخدوش می‌کنند و همچنین، بهتر است به جای تمرکز زیاد روی جزئیات خیلی خاص، تنها روی ساختار کلی صحنه تمرکز کنید. زمانی که مدرنیسم در معماری شکل گرفت، این کار یک حرکت آوانگارد با زیرلایه‌های زیبایی شناختی، اخلاقی، فلسفه ای محسوب می‌شد.

  • همچنین این آجرکاری موج گونه دسترسی به سطوح بالایی ساختمان، جایی که ورودی بخش اداری است را فراهم می کند.
  • ساختمان ترمه توسط معماران، فرشاد مهدی زاده و احمد بطحایی طراحی شده است تا بتواند دو تصرف جداگانه و دو کارکرد مجزا را در یک فضای خرده فروشی در طبقه همکف و یک دفتر در طبقه بالا قرار دهد.
  • تعهد به کیفیت و درنظر گرفتن صلاح کارفرما و مشتری برای ما اولویت است.
  • رنگ‌های نارنجی و آبی، رنگ‌های مکمل هستند و مخلوط این رنگ‌ها، رنگ خاکستری به وجود می‌آورد.
  • این نوع معماری پیرایش و تزیین را باز به میان می آورد و از رنگ های زرق و برق دار و آرایه های نامتجانس بهره می برد.
  • تقریباً نیمی از عمر ما در محیط کار و بیش از آن در خانه به استراحت ، خواب ، مطالعه ، تهیه غذا ، انجام سایرکارهای روزمره و گذران اوقات فراغت طی می‌شود.

طراحی کارخانه و سایت صنعتی در گام اول شامل طراحی معماری و بخش های وابسته می باشد. طراحی در گام دوم شامل طراحی صنعتی و ساختاری کارخانه و سایت صنعتی می شود. هر ایده از طراحی نقشه معماری برای عملی شدن و پیاده سازی به ترسیمات خیلی دقیق اجرایی نیاز دارد که در دو گام فاز یک و دو اجرا می شود. طرح های جزئیات ساختمان به سازندگان بناها این امکان را می دهد که به طرح ذهنی معمار واقعیت ببخشند و با استفاده از مواد و متریال آن را قابل استفاده و ملموس کنند. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و برنامه های زیادی که در این زمینه وجود دارد این کار با دقت و سرعت خیلی زیادی انجام می شود. شرکت مهندسی آنلاین سازه پیمانکار و مجری انواع طراحی معماری ساختمان‌های مسکونی، ویلایی، اداری و غیره به صورت فنی و بکارگیری شیوه‌های نوین، آماده همکاری با کارفرمایان گرامی است.

http://carsicm.ir

این شرکت معماری توسط آقای مهندس محمد معتمد قرائی تاسیس گردیده است. کیفیت ارائه خدمات مهندسی تیم همکاران و شرکای این مجموعه همواره بالا بوده است. شرکت مهندسی MMG Office با حضور و فعالیت حرفه ای و مستمر در بازارهای روز ساختمان مطرح بوده است. این تیم کیفیت را در سطح عالی و تراز اول بازار خدمات مشاوره و اجرای ساختمان و به ویژه پروژه های لوکس ساختمانی حفظ نموده است. شعار ما ارائه خدمات به کارفرمایان خود فراتر از سطح تعهد و توقع ایشان می باشد. در طراحی نقشه معماری مربوط به یک ساختمان مسکونی ابتدا باید جانمایی آسانسور و پلکان در طرح مشخص شود.

معماری آرت دکو ( نقوش هندسی زیاد و رنگ های زنده )