جک سقفی در ساختمان-قیمت جگ سقفی در مشهد-انواع جک سقفی دست دوم در خین عرب

جک سقفی در ساختمان-قیمت جگ سقفی در مشهد-انواع جک سقفی دست دوم در خین عرب

همه سقف ها نیاز به تکیه گاهی دارند تا پی ریزی آن محکم شود مخصوصا زمانی که از قالب بتنی برای این منظور استفاده می شود. جک سقفی به عنوان یک پایه فلزی موقت در ارتفاع 3 الی 6 متری برای نگه داری و محافظت کردن از سازه سقف مورد استفاده قرار می گیرد. بازرگانی آرادآهن عرضه کننده انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی از سال 1377 فعالیت خود در بازار فولاد ایران با دیدگاهی متفاوت و مبتنی بر تجارب ارزشمند سالیان متمادی، بررسی علمی و بهره گیری از کارشناسان حرفه ای، در بازار فولاد ایران اغاز نمود. این مجموعه افتخار دارد بهترین قیمت آهن در ایران را به مشتریان خود اعلام میکند. تلاش آراد آهن در بخشهای مختلف سازمانی آرادآهن همواره بر این است. تا با ارائه خدمات شایسته، اطلاع رسانی دقیق و شفاف، قیمت مناسب و همکاری مسئولانه همواره سطح رضایت مشتریان خود را افزایش دهیم.

جک های سقفی برای ساخت یک سری از سازه های اجرایی موقت بسیار کاربردی است، اصولا جک های سقفی مانند پایه های فلزی مستحکم برای ساخت انواع سازه بکار جک سقفی ساختمان گرفته می شوند. طراحی انواع جک های سقفی بسیار حرفه ای و با ایده پردازی های خاص صورت گرفته است، سادگی جک های سقفی یکی دیگر از قابلیت های انواع و کاربرد جک های سقفی است، زیرا در عین سادگی بسیار حرفه ای طراحی شده اند و کاربرد های زیادی برای ساخت انواع سازه های بتنی دارند. انواع جک سقفی یا جک ساختمانی از تجهیزات ساختمانی هستند که با توجه به نام آن ها نیز تا حدودی می توان وظیفه ای را که در ساخت و سازها برعهده دارند حدس زد. جک های سقفی در ساخت ساختمان ها به عنوان یک پایه نگهدارنده به کار برده می شوند تا سقف را نگه داشته و میزان باری که سقف به وجود می آورد را تحمل کنند.

  • برای تنظیم ارتفاع روی بخش نری سوراخ هایی تعبیه شده و روی بخش مادگی پیچ و مهره وجود دارد تا اتصال را محکم کند.
  • برای اینکه بخواهید از این محصولات استفاده کنید باید شناخت قبلی در مورد آن داشته باشید.
  • جک دست دوم همچنان دارای مقاومت بالا است ولی اگر وزن سازه در حال ساخت بالا باشد، بهتر است از جک نو در ساخت سازه استفاده شود.
  • در صورتی که قصد استفاده از جک های صلیبی را دارید ارتفاع تا ۳ متر کاهش می یابد.
  • قسمت دوم جک مهاربندی دوبله را با عنوان جک بلند می شناسند به بالای قالب و به صورت مورب قرار داده می شود.
تولیدکنندگان، توزیع انواع محصولات ساختمانی خود را به صورت عمده و در شهرهای مختلف کشور انجام می‌دهند و کافی است خریداران برای خرید اقدام کنند تا با باربری مخصوص کالا برای آنان ارسال شود. چون قیمت ابزار های ساختمانی به صورت روزانه نوسان دارد و متغیر است، حتماً به صورت روزانه از قیمت آن اطلاع داشته باشید. هر کدام از محصولات تولید شده دارای قیمت های مختلفی می باشند، زیرا هر کدام از آنها دارای کیفیت متنوع بوده و برای این منظور می‌توان هر کدام از مدل هایی را که می پسندید انتخاب کنید و با توجه به کیفیتی که دارند قیمت کالا را جویا شوید. از مقاومت داربست باید اطمینان داشته باشید و بدانید که حتما فشار وارده را تحمل می‌کند، برای این کار می‌توانید به صورت تضمینی آن را خریداری کنید. برای نصب آن حتما دقت کنید و از بست و مغزی‌های درست استفاده کنید تا در حین کار باز نشود و دارای کیفیت خوبی باشند. یکی دیگر از دلایل استفاده از قالب بتن، سبک شدن کار برای معمار و کارگر بوده و به صورت مهندسی شده یک سازه احداث خواهد شد.

قیمت جک سقفی با توجه به مرغوبیت و مصالح که در ساخت آن کاربرد دارد متفاوت است . از طرفی ضخامت ،قطر و همچنین وزن جک سقفی می تواند در قیمت تمام شده آن تاثیر گذار می باشد بنابراین لازم است باتوجه به نیاز خود ابتدا جک سقفی مناسب را انتخاب کنید. با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه مانند لوله ، پروفیل ، ورق و رنگ نوسان زیادی دارد از این رو قیمت جک سقفی ثابت نمی باشد و برای استعلام قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره هایی که در پایین سایت قرار داده شده است تماس بگیرید. جک سقفی یا جک ساختمانی یکی از تجهیزات ساختمانی است که برای تحمل بار ایجاد شده برروی سقف یا ثابت نگه داشتن سقف مورد استفاده قرار می گیرد.

جک عراقی u شکل

جک های ساختمانی به همراه سرجک به عنوان یک نگهدارنده خوب، جهت ایجاد استحکام و پایداری بالا برای کلیه سقف های ساختمانی از قبیل تیرچه بلوک، وافل، طاق ضربی، یونولیت و غیره عمل می کنند. از همین رو نیاز زیادی به جک های ساختمانی، مخصوصاً در سقف های بتنی احساس می شود. تولید انواح جک سقفی مانند جک ساختمانی ، جک صلیبی و همچونین جک شاقول در مجتمع البرز قالب با وزن های مختلف با شمخصات مختلف. برای مهر سقف توسط جک ساختمانی نیاز است به نکاتی توجه کنیم به عنوان مثال ارتفاع جک های ساختمانی باید بیشتر از ارتفاع سقف یا همان ستون های ساختمان باشد . و بهتر است این تغییر ارتفاع حداقل 30 سانتی متر برای سقف های 3متری و 40 سانتی متر برای سقف های 4 تا 5 متر باشد . سوالی که بیشتر کاربران از ما می پرسند سایز لوله جک سقفی فلزی است که باید خدمتتان عرض کنم قسمت پایین جک با لوله نمره ۶ و بالای جک لوله ۵ می باشد که لوله داربست هم می گویند .

قسمت دوم جک مهاربندی دوبله را با عنوان جک بلند می شناسند به بالای قالب و به صورت مورب قرار داده می شود. مجموعه سپنتا علاوه بر عرضه انواع جک سقفی نو، امکان خرید جک سقفی دست دوم را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده است. کافیست بعد از دریافت مشاوره رایگان تخصصی، نسبت به خرید جک سقفی موردنظر خود اقدام کنید.

با خرید محصولات شرکت مدرن سازان، بهترین‌ها را برای خود داشته باشید و از کیفیت محصولات لذت ببرید. شرکت مدرن سازان با داشتن یک تیم حرفه‌ای و متخصص، بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را تولید می‌کند. همانطور که از اسم آن مشخص است از لوله داربست به عنوان داربست برای کارهای ساختمانی استفاده می‌شود. توجه به این نکته حائز اهمیت است که این نوع لوله‌ها معروف به لوله ۵ هم هستند. انتخاب نوع جک به نظر مهندسان گرامی که در ساختمان کار می‌کنند، بستگی دارد. علاوه بر ساختمان‌های یک طبقه، در ساختمان‌های چند طبقه هم از جک‌های سقفی استفاده می‌شود.

جدول وزن و ابعاد جک سقفی

البته باید به محاسبه میزان فشار بتن نیز پرداخت، چرا که در صورت بالا بودن میزان فشار بتن بیش از 1.5 تن، استفاده از این تعداد جک ساختمانی کافی نیست. جک سقفی یا شمع فلزی بتن یا جک ساختمانی به عنوان پایه فلزی موقت در اجرای سازه بتنی کاربرد گسترده ای دارند. این نوع طراحی باعث شده که کاربرد آن نسبت به دو مدل قبلی کمتر باشد و تنها در برخی موارد خاص برای نگهداری تیرچه یا نگهداری پل استفاده شود. دهانه نسبتاً کوچک این جکها به شکلی است که می‌تواند بخش کمی از یک سازه را بپوشاند و برای کسانی که به فکر اجرای تیر سقفی هستند بهترین انتخاب است.

مدت زمان بار های سفارشی ( خم کاری و برشکاری ) توسط کارشناس فروش به مشتریان اعلام می شود. در مواقع غیر ضروری نیز می توان آن را جدا کرده و از جک معمولی استفاده کرد. این مدل از جک‌ها برای مهار بار سقف بتنی سبک ایده آل است و کارکرد ساده ای دارد. این سطح یا طبقات بالای ساختمان است که در این صورت بتن ریزی زیر جک باید به درستی انجام شده باشد تا سطح اتکای مقاومی برای آن باشد.