مجله تخصصی معماری و ساختمان نشریه معماری و ساختمان | iranianarchitectures

مجله خبری معماری ایرانی این سبک از مصالح مدرن مانند چدن، آهن، فولاد و بتن استفاده می کردند ولی ظاهر کلی و جزییات ساختمان را با تزیینات فرم های طبیعی و گیاهی شکل می دادند. معماری هنر نو عمر کوتاهی داشت و در این مدت کوتاه پاریس از این سبک بسیار استفاده کرد. معمولا طراحی قسمت آشپزخانه، به توجه و دقت خیلی زیاد و زمان بسیاری نیاز دارد.

http://carsicm.ir

در معماری داخلی اصول ساخت سازه مورد بررسی قرارگرفته و در کنار کارایی فضا به زیبایی آن نیز اهمیت می دهند. یکی از مهمترین وظایف یک معمار، شناخت جامعه و فرهنگ سازی برای آن جامعه است. این شناخت در گروه متعهد و جوان معتمد و همکاران به بهترین شکل صورت گرفته و نمود آنرا در طراحی های ارائه شده از سویشان می توان ملاحظه کرد. شرکت MMG Office تخصص در طراحی و اجرای کارخانه و مجموعه های صنعتی دارد و از این رو برای صنف ما مشاور همکار بسیار مطلوبی می باشد. این نوع معماری، زیبایی شناختی های سنتی و اولیه را نپذیرفته و روش های نوینی را مطرح کرده است. معماران مصمم بودند که از گذشته فاصله بگیرند و علاقمند به فناوری بودند.

طراحی انواع دیوارها

با رشد فرهنگ‌ها و دانش انسان، خانه سازی یک پیشه شد، و «معماری» نام رسمی و مورد احترام این پیشه شد. در طراحی پلان معماری رعایت تمام نقاط جغرافیایی الزامی می باشد. نام تمام بخش های ترسیم شده باید نوشته شود و اندازه آن ها به تناسب مقیاس مشخص و نوشته شود. در هنگام طراحی دیوارها نیز باید به داخلی یا خارجی بودن آن توجه کرده و ضخامت آن ها مشخص شود. برای مثال استاندارد پنجره در معماری به این گونه است که نباید از شیشه های رفلکس در ساخت آن ها استفاده شود.

  • بناهای این سبک از تنوع و تعدد فراوانی برخوردارند و ساختمان ها بر اساس امکانات محلی دارای مصالح متفاوتی هستند.
  • این خانه در اصفهان به جای نورگیر و کرکره، دارای پنجره های پوشیده از همان تخته های چوبی است که بقیه خانه را می پوشانند و باعث می شوند که بازشوها وقتی که بسته هستند، تقریباً نامرئی باشند.
  • راه پله تا یک تراس پشت بامی برای افراد مقیم دفتر کار ادامه می یابد.
  • مرکز ملی هنر و فرهنگ ژرژ پمپیدو در پاریس و بانک هنگ کنگ از نوع معماری های _تک هستند.

موزه گوگنهایم بیلبائو و موزه فرهنگ پاپ در سیاتل از مهمترین بناهایی هستند که به این سبک ساخته شده اند. رنگ های شفاف واشکالی عجیب و غیر معمول که گاهی اوقات نشانه هایی از سبک کلاسیک دارند از ویژگی های سبک پست مدرن می باشند. وجود لوله ها و سایر تجهیزات در بخش بیرونی ساختمان و نورپردازی بسیار زیاد از مشخصه های سبک هایتک می باشد. ویژگی های این سبک ستون ها، سنگ فرش ها و گنبدهایی است که بسیار زیاد از معماری اصلی خود پیروی می کنند.

درخواست استعلام طراحی معماری

مرکز فرهنگی حیدر علی اف در آذربایجان، شهر هنرها و علوم در والنسیا و برج گرکین در لندن از نمونه های این سبک به شمار می آیند. کاخ سفید در واشنگتن دی سی، موزه ارمیتاژ در سن پترزبورگ و دروازه برندنبرگ در برلین از نمونه های بارز معماری نئوکلاسیک هستند. کلیسای نوتردام پاریس، کلیسای میلان، کلیسای وست مینستر در لندن و کلیسای جامع کلن در آلمان از بناهایی هستند که از سبک گوتیک در آنها استفاده شده است. از ویژگی های این سبک قوس ها و طاق های نوک تیز، ستون های باریک، پشت بند ( شمشیری )، قوس جناغی ( دنده دار )، المان های تیز و مثلثی، مناره های مارپیچ و ستون های اصلی قوسی شکل می باشند.

همجواری اصولی فضاها