راهنمای خرید فرش ماشینی 700 ، 1000 و 1200 شانه

خرید فرش با دستگاه 700 شانه

در صورت خرید فرش 700 شانه باید بدانید که این فرش دارای تراکم 2550 بوده و از انواع نخ های شرینک مانند اکریلیک گرما انقباض پذیر، طبیعی و پلی استر ساخته شده است.

ارزان ترین محصول 700 شانه برای خرید فرش پلی استر است که کیفیت خوبی ندارد و مشاوران فرش ایکاتا ما 700 شانه اکریلیک بکر و حرارتی را توصیه می کنند. باز هم فرش اکریلیک بهترین کیفیت و بهترین معامله است.

توجه داشته باشید که خرید فرش اکریلیک شانه دار هیت ست 700 تا 20 سال عمر دارد و همچنین فاقد حساسیت و پرز می باشد و مجموعه این ویژگی ها شما را به یک کفپوش مطمئن تبدیل می کند.

اگر قصد خرید آنلاین فرش 700 شانه اصل را دارید بهترین انتخاب برای شما سفارش فرش 700 شانه با نخ اکریلیک هیت ست می باشد.

این محصولات را می توانید از فروشگاه اینترنتی فرش شادرخ با قیمت کارخانه و تخفیف ویژه خریداری کنید.

ناگفته نماند فرش 700 شانه در 8 رنگ و 10 رنگ عرضه می شود و با افزایش رنگ های استفاده شده قیمت فرش در خرید فرش ماشینی نیز افزایش می یابد.

همچنین لازم به ذکر است که فرش های 700 پینتی نیز به صورت تبدیلی به بازار عرضه شده است که اصل نیست و طرح 700 پینتی نیز که فرش 500 پینتی است معرفی شده است.

پس اگر قصد سفارش و خرید فرش ماشینی 700 شانه را دارید دقت کنید که فرش با نخ اکریلیک 700 شانه تراکم 2550 عملیات حرارتی شده و در برابر حرارت اجسام داغ کیفیت خود را از دست ندهد.

خرید 1000 فرش آنلاین با شانه.

محصولات فرش 1000 شانه به اندازه فرش های 700 شانه تنوع ندارند و فقط در 8 رنگ و 10 رنگ عرضه می شوند، ناگفته نماند که این فرش ها دارای تراکم 3000 هستند.

اگر قصد خرید فرش با کیفیت 1000 را برای منزل خود دارید، توجه داشته باشید که این فرش از 100% نخ اکریلیک عملیات حرارتی شده تهیه شده است.

همچنین ناگفته نماند که طرح برای قیمت و خرید هزار فرش شانه شده موثر نبوده و قیمت محصول بر اساس ابعاد آن که می تواند 6 و 9 و 12 متر باشد تعیین می شود. و همچنین تعداد رنگ ها که 8 و 10 رنگ هستند.

از بین 1000 مدل شانه فرش پرفروش می توان به افشان و حوض آگرو هالیدی اشاره کرد.

خرید فرش عروسی

شاید یکی از سرگرم کننده ترین و شیرین ترین خریدهای فرش، خرید فرش عروس باشد. خرید فرش عروسی همیشه بسیار حساس است و باید فرشی نو، زیبا و پرفروش بخرید.

شما می توانید جدیدترین فرش عروسی و پرفروش ترین فرش سال را با قیمت کارخانه و گارانتی کارخانه در فروشگاه اینترنتی فرش مشاهده و خریداری کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم فرش عروسی، رنگ فرش سال است. رنگ هایی که هر چند سال یکبار بیشترین توجه را به خود جلب می کنند و پرفروش می شوند بهترین انتخاب رنگ زمینه برای خرید فرش عروسی هستند. رنگ های روشن مانند رنگ زمینه کرم و رنگ زمینه بژ ویژگی های مناسبی برای انتخاب و نشان دادن شاداب ترین و زنده ترین محیط دارند.

زوج های نامزد همیشه به دنبال زیباترین فرش سال هستند، نکته مهم دیگری را نیز باید در نظر داشته باشند و آن کیفیت و نوع فرش مورد نظرشان است، پس حتما قبل از خرید از مشاوران ما مشاوره بگیرید.

دریابید که فرش واقعی است یا تقلبی

برای خرید فرش ماشینی توجه داشته باشید که باید بدانید فرش مورد نظر اصل است یا تقلبی. برای درک این موضوع می توانید با ما بنشینید.

برای اینکه بفهمید فرش از نخ اکریلیک است یا خیر، می توانید یک جسم داغ روی آن قرار دهید، در صورتی که کیفیت فرش از بین برود، البته فرش ما از نخ اکریلیک حرارت دیده نیست.

یکی دیگر از راه های تشخیص اصل بودن یا نبودن فرش این است که ببینیم پرز فرش چقدر دوام می آورد، اگر بعد از گذشت 2 هفته از جارو کشیدن فرش باز هم متوقف نشد، قطعاً فرش کیفیت لازم را ندارد. (البته این موضوع پس از خرید تشک ماشینی اعمال می شود و می توانید تشک را پس دهید).

یکی دیگر از راه های تشخیص اصالت فرش، شناسه پشت فرش است، اگر اطلاعات فروشنده با مشخصاتی که نوشته است متفاوت باشد، می توانید از این طریق بگویید.

راهنمای خرید و سفارش فرش

اگر قصد خرید فرش ماشینی را دارید می توانید به دو صورت فیزیکی و همچنین اینترنتی خرید و سفارش دهید.

در صورت تمایل به خرید از فرش شادرخ می توانید به سایت فرش شادرخ مراجعه کرده و به صورت حضوری در نمایشگاه کارخانه با قیمت کارخانه و گارانتی خرید نمایید.

اگر خرید فرش ماشینی برایتان اهمیت زیادی دارد، برای رسیدن به نمایشگاه فرش باید ساعت ها را در ترافیک شهری بگذرانید.

قیمت فرش فروشی ها بسیار بالاتر از فروشگاه های اینترنتی فرش شادرخ می باشد که به صورت مستقیم اقدام به ارائه فرش جهت خرید فرش دستباف از کارخانه می نمایند و طرح های ارائه شده متنوع نیست و فروشنده طبق سفارش برای شما وقت می گیرد. زمان شاید اهدا کننده مجبور به خرید یکی از طرح های فروخته شده در فروشگاه شود.

اما اگر فرش ماشینی خود را به صورت آنلاین خریداری کنید، می توانید به راحتی الگوهای مختلف موجود در فروشگاه را مرور کنید و بدون گیرکردن در ترافیک شهری، طرحی متناسب با سلیقه خود انتخاب و خریداری کنید.

توجه داشته باشید که قیمت فرش ماشینی 6، 9 و 12 متری در فروشگاه اینترنتی فرش شادرخ و تمامی سایزهای درج شده برای محصولات به قیمت عرضه مستقیم کارخانه و ماشینی می باشد. محصول کفپوش فرش تولیدی با قیمت بسیار مقرون به صرفه و ارزان موجود می باشد

علاوه بر اینکه فروشگاه اینترنتی ما انواع طرح های زیبا را برای خرید فرش ماشینی ارائه می دهد به این معنا که هر فرشی اورجینال نیز هست، خیال شما را راحت می کند و می توانید با خیال راحت از طریق فروشگاه فرش خرید کنید. ، هر فرشی بخرید.