فروش اقساطی خودرو ویژه فروردین 1403 با تحویل فوری : دنیای خودرو پارسیان فروش اقساطی خودرو خرید اقساطی خودرو | kamapress

بدین ترتیب می توانید از مزایای خرید اقساطی خودرو و فروش اقساطی خودرو های داخلی و خارجی و فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری توسط مجموعۀ دنیای خودرو پارسیان با شرایط منعطف تر نسبت به رقبای تجاری آن بهره مند گردید. پایین ترین سود بازپرداخت اقساط، شرایط آسان برای معرفی ضامن، ارائه خدمات اقساط بلند مدت و تحویل فوری اتومبیل از موارد مهمی هستند که می توانید در دنیای خودرو آنها را تجربه نمائید. اگر به دنبال خرید قسطی ساینا با امکانات رفاهی بیشتر هستید، SAINA اتوماتیک انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. شرایط فروش ساینا اقساطی با شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری متفاوت است. از‌این‌رو برای خرید قسطی ساینا از سپند خودرو بهتر است شرایط فروش اقساطی را از کارشناسان مجموعه ما بپرسید. با توجه به این که فقط در برخی مواقع کمپانی سایپا اقدام به فروش خودرو به صورت اقساطی می نماید، عموم افراد و مجموعه های فروش خودرو به صورت شخصی اقدام به فروش اقساطی خودروهای سایپا می نمایند.

این اقساط معمولاً به صورت ماهیانه تعیین می‌شوند و باعث می‌شود تا برای افرادی که نمی‌توانند یک مبلغ بزرگ را به صورت نقدی پرداخت کنند، فرصتی فوق‌العاده برای خرید خودرو ایجاد شود. در طرح فروش اقساطی محصولات سایپا نام خودروهای شاهین، کوییک، ساینا، تیبا، پراید و سراتو آپشنال به چشم می خورد. همینطور اگر خواهان خرید ماشین های ایران خودرو هستید، می توانید یکی از مدل های دنا، تارا، هایما، پژو 206، پژو 207، پژو 2008، رانا، سمند، پژو پارس و سورن را انتخاب کنید. با توجه به شرایط بد اقتصادی کشور خرید ارزان ترین خودروی موجود در بازار نیز برای خانواده ها بسیار سخت تلقی می شود.

فروش اقساطی 5 خودروی سایپا از روز شنبه 12 مرداد (+جزئیات و جدول)

فروش اقساطی خودرو ویژه فروردین 1403 با تحویل فوری : دنیای خودرو پارسیان فروش اقساطی خودرو خرید اقساطی خودرو | kamapress

اول از همه باید بدانید که در اغلب موارد پس از خرید یک کالای قسطی، مجموع مبلغی که شما در طول اقساط می­پردازید، بیشتر از قیمت اصلی محصول است. به عبارت دیگر می­توان گفت که به دلیل تورم موجود، در صورتی که فروشنده خودرو را با همان قیمت اولیه اما به صورت قسطی به خریدار بفروشد، ضرر بزرگی می­کند. فروشنده برای جلوگیری از زیان خود، در ازای فروش ماشین قسطی هزینه­ ی اضافه ­ای از خریدار دریافت می­نماید. 10- کدپستی متقاضی ثبت نام سایپا و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری، باید از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نیست.

  • 1- به سایت ثبت نام اینترنتی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه کنید و از منوی بالای صفحه، گزینه «ورود / ثبت نام» را انتخاب کنید.
  • خودرو ساینا از سال 1395 وارد بازار ایران شد تا در کنار تیبا معمولی و تیبا 2 به بازار فروش سایپا رونقی بدهد.
  • طرح فروش کوییک R هم اکنون از سوی سایاخودرو فراهم شده است و چنانچه دلداده این خودرو هستید، خوب است بدانید که از مزایای تحویل فوری، اقساط بلند مدت و ثبت سند به نام خریدار برای شرکت در طرح فروش کوییک S و معمولی برخوردار فروش اقساطی سایپا تحویل فوری خواهید شد.

دو خودروساز بزرگ ایرانی یعنی ایران خودرو و سایپا هربار که اقدام به عرضه خودروهای تولید خود به شیوه اقساطی نموده‌اند با استقبال پرشور هم‌وطنان مواجه شده‌اند. شرایط مالی مردم به‌گونه‌ای است که ترجیح می‌دهند یک خودروی فنی و مدرت را با شرایط اقساط و تقدیم پیش پرداخت خریداری نمایند تا کمترین فشار مالی را به خانوانده خود تحمیل کنند. اما مدتی است که طرح‌های فروش اقساطی سایپا در تعداد محدود عرضه می‌شود و هیچ قرابتی با تقاضای موجود در بازار ندارد. از این رو شرکت‌کنندگان در این طرح‌ها باید ماه‌ها و حتی یکسال منتظر بمانند تا شاید در قرعه‌کشی برنده شوند و بتوانند یکی از محصولات این شرکت مانند پراید، تیبا، ساینا، کوییک، آریو، سراتو، چانگان و شاهین را به صورت اقساطی خریداری نمایند.

فروش نقدی و نقد و اقساطی خودروهای سایپا ویژه 11 و 12 شهریور (+جزئیات)

اینجانب رضا مهابادی خودروی پژو ۲۰۶ خودرو به صورت تحویل فور از سپند خودرو تحویل گرفته ام. برخورد بسیار محترم پرسنل سپند خودرو برای من بسیار جالب بود و از شما متشکرم که مسیر خرید و تحویل خودرو را بسیار سریع و دقیق انجام دادید. ب) در صورتیکه مشتری دارای برگه احراز سکونت باشد، باید برگه مذکور را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید درغیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری خواهد بود. 7- هرگونه محدودیت‌های لازم جهت ثبت نام زامیاد، در سیستم فروش اعمال گردیده است. 6- یکی از بسته های خدمت در زمان تکمیل وجه بصورت «پیش فرض و پیشنهادی» انتخاب شده است، در صورتیکه مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت و یا حذف آن داشته باشد، مییتواند قبل از تکمیل وجه اقدام نماید. سیستم تعلیق خودرو ساینا، با ترکیبی از مکانیسم‌های پیشرفته، امنیت و آسایش را در طول رانندگی تضمین می‌کند.

فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری فروش اقساطی ماشین