خرید گوشی ردمی کی 50 گیمینگ Redmi K50 Gaming حافظه 256 رم 12

خرید گوشی ردمی کی 50 گیمینگ Redmi K50 Gaming حافظه 256 رم 12

با صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح Full HD (2400 x 1080 پیکسل) شما را شگفت زده خواهد کرد. خنک کننده خوب را در یک گوشی هوشمند گیمینگ نباید فراموش کنید، زیرا بازی های طولانی معمولا گرمای زیادی تولید می کنند. در جلو یک پنل AMOLED با فرکانس 144 هرتز داریم که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده است، در حالی که محفظه عکاسی مبتنی بر دوربین سه گانه 64 + 8 + 2 مگاپیکسل است. گوشی Redmi K50 Gaming Edition غولی جدید برای علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی است که دارای سخت افزار Snapdragon 8 Gen 1 با رم LPDDR5Storage UFS 3.1، سیستم خنک‌کننده پیشرفته برای گیمر‌ها و شارژ مجدد فوق‌العاده ۱۲۰ واتی می باشد. جلویی صفحه نمایش تخت 6.67 اینچی 120 هرتزی OLED است که گواهینامه A+ را از DisplayMate دریافت کرده است.

این شرکت یکی از شرکت های بزرگ در طراحی و ساخت تلفن همراه و انواع مختلف لوازم جانبی گوشی می باشد. شیائومی در این گوشی از یک باتری با ظرفیت 4700 میلی آمپری بهره می گیرد. که صادقانه بخواهیم بگوییم مقدار کمی می باشد و بسیار جای کار دارد. اسنپدارگون سری هشت نسل یک 4 نانومتری می باشد که فوق العاده است.

محافظ صفحه نانو Xiaomi Redmi K50 Gaming مدل تمام صفحه

اما بالاخره امسال، ردمی تصمیم گرفت تا قدرتمندترین تراشه کوالکام را به ردمی K50 گیمینگ بدهد. این مدل‌ها به ترتیب با 3299 یوان (520 دلار)،‌ 3599 یوان (568 دلار) و 3899 یوان (615 دلار) به فروش می‌رسند. ردمی K50G از 18 فوریه (29 بهمن) در بازار چین در دسترس قرار می‌گیرد. ردمی کی 50 گیمینگ از نمایشگر 6.67 اینچی OLED با رزولوشن +FHD برخوردار است. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز و حساسیت لمسی 480 هرتز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر ردمی کی 50 نسخه گیمینگ باید به طیف رنگی DCI-P3، پشتیبانی از +HDR 10 و MEMC اشاره کرد.

شیائومی Redmi K50 Gaming

تمام گوشی های سایت شارموب، دارای گارانتی 18 ماهه طلایی میباشد. خب همین که رو حالت بالانس انقدر داغ می‌کنه رو میگم همین دمای ۴۵ درجه باتری گوشی رو در عرض ۶ ماه نابود می‌کنه با جلد هم اصلا با گوشی بازی نکن که خیلی به باتری فشار میاد. جهت یافتن دستورالعمل کامل تست مصرف باتری در قسمت “جستجو در نظرات کاربران” جمله (دستورالعمل کامل تست مصرف باتری) را دنبال کنید. سلام حسین جان باید بدانید باتری قطعه سخت جانی است و به این سادگی و در این مدت کوتاه ضعیف نمی k50 gaming شود. اگر احساس می کنید زود خالی میشه پس بطور حتم یه چیزی داره زیادی باتری مصرف میکنه. برای فهمیدنِ این موضوع باید تستِ کاملِ مصرفِ باتری را انجام دهید.

پرفروش ترین گوشی شیائومی | معرفی 10 تا از گوشی های پرفروش … تو بخش دوربین در روز عکسای خوبی میگیره تو شب هم قابل قبوله ولی دوربین ماکرو خیلی ضعیفه واسه ماکرو همون دوربین اصلی عکسش بهتره توی فیلم برداری هم نسبتا خوب عمل میکنه تو روز و توی شب ضعیف. از گیمینگ تریگرهای این گوشی صحبت کنیم که به نسبت نسل قبل خیلی بهتر شده. تو گوشی های گیمینگ، لذت بازی کردن با تریگرهای فیزیکی یه چیز دیگه‌اس.

همچنین با اندروید 12، رابط کاربری می یو ای 13 و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار سه دوربین دیگر عرضه می گردد. گوشی شیائومی ردمی کی 50 گیمینگ، یه گوشی گیمینگه و نباید خیلی از دوربینش توقع داشت. شیائومی برای این گوشی سه تا سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو در نظر گرفته. عملکرد دوربین اصلی از معمولی یکم بهتره و میشه عکسهای خیلی خوبی رو باهاش ثبت کرد. دوربین اصلی قابلیت فیلمبرداری 4K با 30/60 فریم بر ثانیه داره و کیفیت ویدئوهایی که باهاش گرفته میشه هم خوبه.

  • اسمارت فون‌های مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 معمولا در محدوده امتیاز 220,000 قرار می‌گیرند و این یعنی برتری 12 درصدی در بخش CPU برای Dimensity 9000.
  • دکمه‌های تنظیم صدا در لبه سمت چپ گوشی و کمی پایین‌تر از جایگاه معمول که در اغلب گوشی‌ها می‌بینیم، قرار گرفته‌اند.
  • در حال حاضر Redmi K50 Pro و OPPO Find X5 Pro تنها دستگاه‌های عرضه شده با سیستم روی چیپ Dimensity 9000 در بازار هستند.
  • ردمی K50 گیمینگ شیائومی دارای دوربین 3گانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسل سونی، حسگر فوق عریض 8 مگاپیکسلی سونی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.
  • اما بالاخره امسال، ردمی تصمیم گرفت تا قدرتمندترین تراشه کوالکام را به ردمی K50 گیمینگ بدهد.
نظر شما درباره ردمی کی 50 گیمینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتودر میان بگذارید. ماژول دوربین ردمی K50 Gaming به سنسوری مجهز شده که نورهای فلورسنت را شناسایی کرده و سرعت شاتر و همچنین ISO را مطابق با آن تنظیم می‌کند. در طراحی ردمی K50 Gaming از سبک طراحی ماشین‌های اسپرت استفاده شده که جزییات ظریف و زیبایی دارد. در پنل پشتی، طرحی شبیه به X، ماژول دوربین و اسپیکرها دیده می‌شوند.

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5g یا Redmi Note 11 Pro 5G ظرفیت 128/8 گیگابایت