کتاب های کمک درسی متوسطه اول هفتم, هشتم و نهم خرید با تخفیف از یونیکتاب | ketabko

کتاب های کمک درسی متوسطه اول هفتم, هشتم و نهم خرید با تخفیف از یونیکتاب | ketabko

در پاسخ به سوالات دانش آموزان پایه‌های دیگر که پرسیده‌اند کتاب کمک درسی نهم چی بخرم؟ باید بگوییم که برای یادگیری مفاهیم کتاب درسی در هر مقطعی باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید. تفاوتی ندارد که پایه هفتم، هشت یا نهم هستید نظم،برنامه‌ریزی هدفمند و تهیه کتاب کمک آموزشی استاندارد تاثیر زیادی در موفقیت شما دانش آموزان عزیز خواهند داشت. با توجه به اهمیت مقطع متوسطه به خصوص پایه های دهم یازدهم و دوازدهم که منابع کنکور نظام جدید میباشند. اگر به دنبال منبعی برای تمرین تست زنی هستید و قصد دارید آزمون های مختلف و نمونه سوال های کنکور سال های اخیر را امتحان کنید، کتاب های موج آزمون برای شما عالی خواهند بود. این کتاب های کمک درسی علاوه بر انواع تست های آسان تا دشوار دسته بندی شده، همه نکات درسی و کنکوری را جمع بندی کرده اند تا داوطلبان بتوانند با یک مرور سریع، به تست ها پاسخ بدهند. گروه دانش لند انواع کتاب های انتشارات نشر الگو را برای شما ارائه داده است.

پرداخت آنلاین

مجموعه های مختلف و فوق العاده ای از انتشارات مهروماه در فروشگاه دانش لند موجود هستند و تا به حال، جامعه دانش آموز ایران استقبال فوق العاده ای از این کتاب ها کرده اند. نشر الگو سابقه ای طولانی و درخشان در تهیه و ارائه انواع کتاب های تستی دارد. انواع تست های میکروطبقه بندی شده برای مقاطع مختلف و به خصوص کنکور در کتاب های تست نشر الگو وجود دارند که برای دانش آموزان و داوطلبان شرکت در کنکورهای سراسری یا آزمایشی عالی خواهند بود. نیاز به آموزش خوب به لطف کتاب های کمک آموزشی بار دیگر مورد توجه قرار گرفت. برای کمک به دانش آموزان و والدین ، این کتاب ها خدماتی را ارائه می دهند که دانش آموزان را در یادگیری بیشتر و بهتر راهنمایی و کمک می کنند.

  • مطالعه بین‌المللی روند‌های آموزشی ریاضیات و علوم (تیمز) یکی از مهم‌ترین و وسیع‌ترین مطالعات تطبیقی در قلمرو ارزشیابی پیشرفت تحصیلی است که زیر نظر انجمن بین‌المللی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی انجام می‌گیرد.
  • اگر به دنبال منبعی برای تمرین تست زنی هستید و قصد دارید آزمون های مختلف و نمونه سوال های کنکور سال های اخیر را امتحان کنید، کتاب های موج آزمون برای شما عالی خواهند بود.
  • اما دانش‌آموز می‌تواند طبق نیازش و مشورت با معلم برای خرید کتاب کمک درسی در پایه هفتم اقدام کند.
  • انتشارات‌های برتر در زمینه تالیف و چاپ کتب عربی، انتشارات خیلی‌سبز، گاج، مبتکران و مهروماه هستند که چه در زمینه آموزش و چه حل سوالات 4گزینه‌ایِ چالش‌برانگیز، کم نگذاشته‌اند.

شما می توانید برای خرید کتاب کمک درسی با تخفیف، هر کتابی که می خواهید را انتخاب کنید و از فروشگاه دانش لند سفارش بدهید. انتشارات مهروماه نو کتاب های مختلفی از جمله کتاب کار، کتاب های تست موضوعی و کنکوری، مجموعه پرطرفدار و محبوب لقمه، کتاب نمونه آزمون و… ارائه می دهد که در نوع خود، عالی و پربازده هستند. اگر به کتاب های انتشارات مهروماه علاقه دارید، می توانید خیلی راحت برای خرید کتاب کمک درسی با تخفیف، به فروشگاه سر بزنید و همه کتاب هایی که نیاز دارید را با قیمت عالی و تحویل سریع تهیه کنید. اگر مشکل اصلی‌تان واژگان و معانی آن‌ها است، از منابع کمک آموزشی مانند فلش‌کارت و جعبه لایتنر در کنار یک کتاب تست خوب برای یادگیری معنای کلمات در جمله استفاده کنید. برای زبان انگلیسی پایه هفتم، می‌توانید کتاب جامعی از تمام مهارت‌های زبانی (گرامر، لغت و درک مطلب) تهیه کنید که گزینه مقرون‌به صرفه‌تری هم هست.

در این مقطع که در گذشته از آن با عنوان “راهنمایی” یاد می‌شد، دانش‌آموزان با گذر از دوران ابتدایی، در دنیای جدیدی قدم می‌گذارند. حجم و محتوای کتب درسی افزایش پیدا می‌کند و مطالب سنگین‌تری برای آموزش به نوجوانان ارائه می‌گردد. به‌طورکلی، تحصیل در دوره متوسطه اول و به ویژه پایه هفتم، می‌تواند سکوی پرتاب دانش‌آموز و انگیزه مضاعف او برای پیشرفت در مقاطع دیگر باشد. البته اگر نیازسنجی دانش‌آموزان و توجه به آرامش و کاهش استرس در شیوه مطالعه آن‌ها به موقع انجام نشود، ثمره‌اش چیزی جز سرگردانی دانش‌آموز و دل‌نگرانی‌های والدین نیست. تیم «زودر» می‌کوشد تا بر اساس سبک زندگی دیجیتال و روش‌های مدرن تامین کالا و خدمات، کسب‌وکار اینترنتی منحصر به فردی را در حوزه تامین و عرضه محصولات وابسته به صنایع نشر، نوشت افزار، لوازم اداری و مهندسی و بازی و سرگرمی ایجاد نماید. ✓ ارائه سوالات مربوط به هر مبحث برای سنجش کیفیت یادگیری دانش آموزان، آزمون‌های تالیفی انتهای هر فصل و آزمون‌های تالیفی میان ترم و پایان ترم هم بدون شک برای شما مفید خواهند بود.

ماجرای من و درسام ریاضی نهم خیلی سبز

کتاب کار عربی پایه ی هشتم از سری کتاب های کار شامل تمرین ها و مسائل جهت تقویت پایه ی درسی دانش آموزان در راستای اهداف آموزشی است. در مقطع هفتم، چندین عنوان جدید به مجموعه کتب تحصیلی اضافه می‌شود که در پایه ابتدایی وجود نداشتند. کتاب زبان انگلیسی و زبان عربی در این مقطع به‌طور رسمی به کتاب‌های درسی افزوده می‌شوند که یادگیری آن‌ها بدون کتاب‌های کمک‌آموزشی، فرایند به‌ مراتب سخت‌تری است. یکی از عالی ترین مجموعه های انتشارات مهروماه، مجموعه کتاب های لقمه است. برای بیشتر درس های رشته های مختلف مقاطع متوسطه اول و دوم، کتاب های لقمه ارائه شده اند. به طور کلی، همه مفاهیم و نکته های مهم کتاب درسی در کتاب لقمه گنجانده می شود تا دانش آموز بتواند خیلی راحت نکته ها و مفاهیم مهم را مطالعه کند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد اینجا لطفا به بازدید از وب سایت ما.