زیباترین 71 خیابان جهان

زیباترین 71 خیابان جهان

بین خیابان‌های زیبا، سفرهای جاده‌ای خیره‌کننده، و قطارهای مسحورکننده، چیزی برای پیمودن مسیر خوش منظره وجود دارد. این تجربیات نه تنها یک سفر هیجان انگیز هستند، بلکه به ما یادآوری می کنند که چیزهای خوب و زیبا در اطراف ما هستند – تا زمانی که برای یافتن آنها وقت بگذاریم.

وقتی صحبت از خیابان می شود، ناگفته نماند که همه برابر نیستند. راهروی اصلی پوشیده از چمن را ببینید و آن را با راهرو رنگارنگ Caminito مقایسه کنید که محله La Boca بوئنوس آیرس را لنگر انداخته است: دومی نه تنها فرصت عکس پر جنب و جوشی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند، بلکه یادآور ریشه‌های قرن نوزدهمی این محله است.

با این حال، خیابان ها مجبور نیستند یک درس تاریخ ارائه دهند یا به رنگ تکنیکی ارائه شوند تا جذاب باشند یا ارزش یک انحراف از پیش برنامه ریزی شده – یا لحظه آخری را داشته باشند. برخی از آنها ویژگی های طبیعی خیره کننده ای دارند، مانند تونل شکوفه های گیلاس در بن، آلمان، که هر بهار برای چند هفته کوتاه شکوفا می شود. برخی دیگر، مانند شانزلیزه پاریس، معماری بی‌نظیری را با درختان و فضای سبز کاملاً آراسته‌شده متعادل می‌کنند – برای قدم زدن، چه قصد بازدید از خرده‌فروشی‌ها و رستوران‌های متعددی را که در مسیر قرار دارند یا نه. با دنیای شگفت انگیزی که در اطراف ما وجود دارد، اجازه دهید این لیست به عنوان یادآوری برای یافتن زیباترین خیابان در شهر یا شهر شما باشد. اینجا، تبلیغات 71 مورد از زیباترین خیابان های جهان را بررسی می کند.

منبع: https://www.architecturaldigest.com/gallery/most-beautiful-streets-in-the-world