هود بوش مدل DWB06W452B خانه بوش لوازم خانگی بوش | سناپویان

اگر شما در حال خرید یک محصول فیزیکی باشد نحوه سفارش، مراحل سفارش در سایت، نحوه ارسال محصول و همچنین کیفیت محصول روی تجربه خرید لذت بخش تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. بنابراین هر محصولی که در دیان خرید می کنید، باید تمام مراحل آن به بهترین شکل ممکن انجام شود تا تجربه خرید لذت بخش را برای مشتریان ما فراهم کند. هود توکار DHI645FQدارای 3 قدرت مکش بوده که بیشترین قدرت مکش آن 300 متر مکعب بر ساعت است. این دستگاه دارای فیلترهای فلزی جذب کننده روغن میباشد که قابلیت شسشتو با ماشین ظرفشویی را نیز دارند.

این هودها با دارابودن فن دو کاناله با دو موتور مجزا، فضایی با وسعتی بیشتر از فضای آشپزخانه را تهویه میکند. شما می توانید انواع هودهای بوش را که از جنس استیل و ساخت کشور آلمان میباشند، با اعتماد به کیفیت ساخت و طول عمر طولانی شان در لیست خرید خود قرار دهید. هودهای جزیره ای و دیواری بوش با داشتن صدای 62 دسی بل در میان انواع هودهای موجود، جزو مدل های فوق کم صدا محسوب می شوند. فروشگاه اینترنتی دیجی پارسه، عرضه کننده لوازم خانگی برندهای معتبر جهانی می باشد. تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه، از برندهای اصل بوده و با بهترین و مناسب ترین قیمت ها به مشتریان گرامی ارائه می شود. از جمله اصولی که این فروشگاه به آنها پایبند است، پرداخت در محل مشتری، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و ضمانت اصل بودن کالا می باشد.

مدل ها و طرح های مختلف هود بوش به زیبایی از سقف آشپزخانه آویزان می شوند و البته وزن آن ها به نسبت کیفیت و کاربرد بیشتر بسیار سبک خواهد بود. اما تنها کیفیت بو زدایی و کاربرد هود مهم نیست؛ بلکه این برند بوش با زیبایی و طراحی خاصی که دارد در دکوراسیون آشپزخانه شما زیبایی زیادی را خلق می کند. در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه تعمیر هود بوش ، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ایی برای آن پرداخت کنید. این تنوع و تکثر باعث شده که هود برند بوش جزو پر مخاطب ترین هود های امروز قرار بگیرد. همان طور که ذکر شد این برند دارای هود های متفاوت با شکل و کارکرد متفاوت است. از این رو بهتر است در هنگام خرابی یا عیب این هود با یک نمایندگی معتبر که کارشناسانی خبره دارد تماس بگیرید.

  • نمایندگی تعمیرات بوش با به کارگیری فنی کارانی ماهر که آشنایی کامل به قطعات و ایرادات هود بوش دارند تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را به شما رائه دهد.
  • برای دریافت استعلام دقیق قیمت و موجودی محصول، فرم زیر را بنویسید و ارسال کنید.
  • این دلیل تمایز نمایندگی تعمیرات هود بوش با سایر نمایندگی ها و تعمیرگاه ها است.
  • استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی آنتیک کالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • بدون شک حتما وسایلی از جمله هود کار دشواری است و بهترین کار در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد این لوازم خانگی تعمیر آن ها در محل است که در صورت انجام این کار علاوه بر اینکه از حمل وسیله سنگینی خلاص شده اید صرفه جویی چشمگیری در صرف زمان و هزینه نیز انجام داده اید.

هود بوش مدل DHI642EQ محصولی جالب و قوی از شرکت بوش می باشد که با دقت و ظرافت برای راحتی کار شما طراحی شده است. تولیدات بوش به کیفیت بالا، قدرت موتور و طول عمرشان معروف هستند و این هود نیز از این قضیه مستثنا نیست. به همین دلیل این روزها در تمامی آشپزخانه ها، هودی تعبیه شده است تا با مکش بو، دود و حتی چربی ناشی از پخت و پز، موجب تهویه بهتر هوا شود. با انتخاب هود متناسب با دکوراسیون علاوه بر جلوگیری از بوی نامطبوع، می توان ظاهری زیبا برای آشپزخانه ایجاد کرد. اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز هود بوش در تهران تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود. کاربران می توانند برای تماس با مرکز تعمیرات هود بوش در آی پی امداد از طریق شماره های زیر اقدام نمایند.

هود بوش مدل DWA097E51

هود بوش مدل DWB06W452B خانه بوش لوازم خانگی بوش | سناپویان

مهلت بازپرداخت اقساط بین 2 تا 24 ماه بنا به خواست شما مشتریان گرامی متغیر میباشد. شما هموطن گرامی اگر قصد خرید انواع هود دیواری و جزیره ای بوش را دارید میتوانید با ثبت نام خود در سامانه ی بای چک اقدام به خرید اقساطی انواع هود آشپزخانه ی بوش نمایید. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی در تهران با سابقه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی در کنار شماست تا بهترین و ارزانترین خدمات تعمیرات را به شما ارائه کند، این خدمات توسط کادری مجرب و متخصص به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. هزینه تعمیرات هود بوش در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد. با تماس با تعمیر هود بوش در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه و صرف هزینه و قت می توانید دستگاه خود را تعمیر شده و سالم در اختیار داشته باشید.

بهترین قیمت هود اشپزخانه