اجرای بازسازی ساختمان و پروژه‌های اداری در تهران | iranianarchitectures

معماران نیز از این ویژگی به عنوان المان مجله خبری معماری ایرانی در این ساختمان و فرمی زیبا استفاده نمودند. افراد در کنار گیاهان به معاشرت و خوردن غذا می پردازند که علاوه بر زیبایی بصری اصل نزدیکی به طبیعت که در طراحی این فضا بسیار مهم بوده است، رعایت شده است. در همه ی فضاها بسیار از احجام چند وجهی با سطوح منحنی بهره گرفته شده است که در کل فضایی بسیار نزدیک به طبیعت به وجود آمده است.

ساختمان اداری دولت

در تولید و ساخت این نوع بتن ها، از افزودنی هایی استفاده می شود که باعث افزایش کارایی بتن، مقاوم بودن آن در مقابل شوک های حرارتی و عایق شدن آن در مقابل جذب آب سطحی می شود. از بیشترین مکان هایی که در آنها از بتن های اکسپوز استفاده می شود، می توان به پل ها، ساختمان های با نمای بتن، دیواره سدها، مسیرهای رفت و آمد و … بیان کرد. دلیل عمده استفاده از بتن اکسپوز به عنوان نمای ساختمان، اهمیت بالای کیفیت ظاهری و سطحی نما است که با استفاده از این نوع بتن ها به درستی رعایت می شود.برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید. سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.

پروژه های مشابه

یکی دیگر از معیارها ایجاد سیستم یکپارچه برای مناطق تجاری و اداری بود. حجم اولیه پروژه با جابجایی فضای خالی داخلی به سطح شکل گرفته است. این فضای خالی نه تنها ورودی اصلی را تشکیل می دهد، بلکه نور و دید واحدهای مرکزی را نیز فراهم می کند. این مورفولوژی جدید سطح ساختمان در تماس با شهر را افزایش می دهد و افراد را از طریق ورودی خوشایند ایجاد شده به منطقه اداری متصل می کند. موقعيت ویژه ساختمان، گروه طراحي را بر آن داشت تا از طريق ايجاد نماي دو پوسته، ساختمانی شاخص و متفاوت را به تصویر کشد. هدف از طراحی این پروژه علاوه بر شاخص بودن، ایجاد بنایی مدرن و برجسته است.

http://carsicm.ir

گروه معماری آرکا با سال ها تجربه در زمینه ساخت و ساز هر نوع سبک و طرح مورد پسند را به بهترین نحو اجرا و پیاده سازی می نماید. تأثیرات روانشناختی و اجتماعی نیز داشته و بر سلامت روحی کاربران آن بنا نیز اثرگذار است. اما طراحی غیر اصولی یک ساختمان سبز نه تنها توان کاهش مصرف انرژی را در پی نداشته است. بلکه موجب اتلاف هزینه چه در زمان ساخت و چه در طول بهره بردای خواهد شد.

  • پس از ایجاد حساب کاربری خود،می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • یکی از دغدغه های طراحی پروژه ایجاد تعادل بین نمای قسمت تجاری و اداری و همچنین توجه به بافت شهری و ماهیت متفاوت و سبز این منطقه از شهر تهران بود.
  • همانطور که گفته شد وجود فضای فلت در ساختمان می تواند به شرکت ها این اختیار را بدهد طراحی داخلی اداری بهتری داشته باشند.
  • معماری ناهمگون با اقلیم و فرهنگ در درازمدت منجر به ایجاد ظاهری نامناسب در شهر شده و فضای شهری را مغشوش و آشفته می‌سازد.

بعنوان مثال جایی همانند آشپزخانه یا غذاخوری که ممکن است ساعاتی از روز شلوغ باشد یا بوی زیادی از غذاهای مختلف در آن وجود داشته باشد در کنار دفتر مدیریت یا یک اتاق کنفرانس که فضایی رسمی و مهم است قرار نمی گیرد. اگر بر اساس این اصول نقشه اولیه ساختمان اداری طراحی شود، همه چیز منطقی و کاربردی تر خواهد بود. در طراحی ساختمان های اداری نمای ساختمان اداری بهتر است با توجه به اقلیم، مصالح در دسترس، امکانات ساخت و فرهنگ هر منطقه طراحی شود.

طراحی ساختمان اداری تجاری ترمه