شایان سازه | iranianarchitectures

از صفحات فولادی سبک ‌وزن به‌عنوان ساختار محفظه‌ای سقف و دیوار، توسط پیچ و مهره‌هایی با مقاومت بالا و مواد آب‌بندی برای مونتاژ سازه فولادی سبک استفاده می‌شود. سیستم اسکلت فولادی سبک که به‌اختصار LSF نامیده می‌شود، یک سیستم ساختمانی است که برای ساختمان‌های کوتاه و متوسط ​​ (تا 5 طبقه) کاربرد دارد. سازه‌های فولادی سبک عمدتاً در ساختمان‌های صنعتی که بارهای زیادی را تحمل نمی‌کنند استفاده می‌شود. بتن با اینکه مقاومت فشاری بالایی دارد که از مزیت‌های آن محسوب می‌شود، ولی در برابر تنش‌های کششی عملکرد خوبی ندارد.

بارگذاری دیوار؛ بررسی دتایل انواع دیوارهای پیرامونی ساختمان (آپدیت

لذا ما مهندسين ساختمان با مجموعه اي از تئوري ها، آئين نامه ها و روال هاي پر پارامتر، پيچيده و پرمحاسبه روبرو شده ايم که براي درک و پياده سازي آنها ناگزير از استفاده از نرم افزارها هستيم. در اين بين، وظايف سازمان ها و مقامات مسئول براي اطمينان از پياده سازي مطلوب اين مجموعه نيز مزيد بر علت شده تا همگان نياز به يک زبان مشترک نرم افزاري و مقتدر براي ارتباط موثر درباره طراحي سازه ها را بيش از پيش احساس کنيم. هدف علم طراحی سازه، ساخت انواع ساختارهای مستحکم است که با گذشت قرن ها همچنان پایدار بمانند. همانند همان چیزی که در آثار تاریخی و باستانی به جای مانده از قرن های گذشته مشاهده می‌کنیم.

  • در این راستا زمینی به مساحت 69 هكتار واقع در كیلومتر 9 آزاد راه ساوه – تهران در محدوده داخل مجتمع صنعتی صفا جهت احداث این شركت تخصیص داده شده است و هم اکنون کارخانه تولید سازه های فولادی این شرکت با مساحت 40،000 متر مربع سالن های سرپوشیده تولید و انبارهای روباز، در حال بهره برداری است.
  • شرکت اشکوسازه گستر مفتخر است که اولین شرکت ساختمانی دارای مجوز ثبت شده در ایران می باشد که به طور تخصصی به معرفی ، ارائه و اجرای سازه های سبک با بالاترین تنوع محصولات مرتبط می پردازد.
  • تمام مراحل طراحی سازه و تحلیل ساختار از تمام جوانب به دقت بررسی و ارزیابی می شوند.
  • جهت کسب اطلاعات در ارتباط با پروژه های انبوه سازی، شهرک سازی، ویلا سازی، نوسازی مدارس و اضافه بنا با استفاده از سازه فلزی سبک LSF یا CFS و دیگر متریال های نوین ساختمانی به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.
  • شایان ذکر است که در سازه های معماری نیروها (بارهای مرده، زنده، زلزله، برف و باد) ازطریق تیرچه ها به تیر اصلی و از تیر اصلی به ستون ها و از ستون ها به پی منتقل می شود و پی ها نیروها را به خاک منتقل می کنند؛ به عبارت دیگر، سازه حافظ فرم خارجی اجسام در برابر بارهای وارده است.
  • وب سایت آگهی سازه در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایران ثبت شده است و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

به همین دلیل از مجله خبری معماری ایرانی بیشتر به عنوان مصالح بنایی استفاده می‌شود. در تئوری پیش‌تنیدگی، از اعمال فشار دائمی، قبل از اعمال بارهای بهره‌برداری، برای کاهش و یا از بین بردن تنش‌های کششی استفاده می‌شود. با کابل کشیده‌شده فولادی و مهار کردن آن از دو طرف، تنش فشاری دائمی در بتن ایجاد می‌شود. در بخش‌های پیش‌تنیده با جا به جایی موقعیت کابل، مقدار و توزیع تنش فشاری قابل کنترل است.

http://carsicm.ir

این مرحله عموماً به صورت نقشه کشی فیزیکی و کار با نرم افزارهای رایانه ای پیگیری می شود. این مدل نوعی سازه از ساختمان‌های بتن آرمه هستند که به جای تیر و ستون در آن‌ها، از دیوار باربر نیمه پیش‌ساخته به روش قالب‌های عایق ماندگار استفاده می‌شود. قطعات این سازه های آماده ساختمانی، از پیش ساخته‌شده به محل نصب انتقال داده می‌شوند. بعد از این‌که دیوارها و سقف اجرا شد، طرفین آن‌ها با بتن، عایق می‌شود.

مشاور، طراح و تولید کننده انواع تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب صنعتی

در ادامه هر یک از انواع سازه ها را به صورت دقیق‌تر مورد بررسی قرار می‌دهیم. نظريه هاي مهندسي سازه براي رسيدن به جوابهائي دقيق تر، متاثر از همين فضا، با نگاه پيچيده تري به مسئله نگاه مي کنند. تئوريسين هاي جديد در گوشه ذهن خود به اين نکته توجه دارند که ابزار کارآمدي مانند رايانه در اختيار مهندسين است و به اين مناسبت از ساخت تئوريهاي دقيق اما پيچيده و پر محاسبه هيچ ابائي ندارند. تیم نظارتی سازه اکسپوز در هر مرحله و در هر بخش ناظر بر عملکرد احسن عوامل است .

مارکت سازه