شایان سازه | iranianarchitectures

این مرحله عموماً به صورت نقشه کشی فیزیکی و کار با نرم افزارهای رایانه ای پیگیری می شود. این مدل نوعی سازه از ساختمان‌های بتن آرمه هستند که به جای تیر و ستون در آن‌ها، از دیوار باربر نیمه پیش‌ساخته به روش قالب‌های عایق ماندگار استفاده می‌شود. قطعات این سازه های آماده ساختمانی، از پیش ساخته‌شده به محل نصب انتقال داده می‌شوند. بعد از این‌که دیوارها و سقف اجرا شد، طرفین آن‌ها با بتن، عایق می‌شود.

  • ویژگیتوضیحاتساخت سریع، آسان و مقرون ‌به‌صرفهقطعات را می‌توان با استفاده از و پیچ و مهره‌ها در محل ساخت‌وساز مونتاژ کرد.
  • هر چه دستگاه‌های جوش پیشرفته یا ترجیحاً اتوماتیک‌تر و الکترودهای جوش از برندهای معتبر و استاندارد باشند، کیفیت اتصالات مقاطع بالاتر و در نتیجه سازه از استحکام بیشتری برخوردار خواهد بود.
  • علاوه بر این، ازآنجایی‌که سازه فولادی سبک وزن به ‌راحتی جمع‌آوری و جدا می‌شود، برای سازه‌های موقتی که نیاز به تخریب دارند نیز مناسب است.
  • شرکت شایان سازه از سال ۱۳۷۸ شروع به فعالیت خود کرده است و با داشتن بیش از ۲۰ سال تجربه در کلیه ی شاخه های مهندسی عمران و معماری مفتخر به ارائه خدمات مربوط میباشد.
  • طراحی و تولید انواع مخازن ذخیره مواد، پکیج های تزریق مواد شیمیایی و تاسیسات حرارت مرکزی به صورت استاندارد و بومی شده در این شرکت توسط متخصصین و مهندسین با تجربه انجام شده و کیفیت محصولات با گارانتی و خدمات پس از فروش تضمین می شوند.

در تمام مراحل طراحی و ساخت و ساز انواع سازه، رعایت استانداردهای ساخت و ساز و مسائل زیست محیطی اهمیت دارد. دیوار برشی یک عضو عمودی از ساختمان است که به منظور افزایش مقاومت ساختمان‌ها در برابر نیروهای جانبی مثل بارهای لرزه‌ای و باد طراحی می‌شود. تمامی پروژه های ساختمانی و غیر ساختمانی حتی شهرسازی و طبیعت و سازه هایی که قرار است برای شهر به عنوان نماد استفاده شوند نیز باید ابتدا مورد تایید مهندسین سازه قرار بگیرند. در حالت کلی و به زبان ساده در رشته مهندسی سازه سعی می‌شود تا مهندسین تمام علم و دانش و نکات مهندسی را به کار ببرند تا بتوانند بار یک سازه را به نقاط قابل تحمل آن انتقال دهند و بتوانند یک سازه پایدار داشته باشند ،تا در طول مدت زمان این سازه خراب نشود.

درباره ما

در طراحی انواع سازه، میزان فشار وارد شده بر ستون ها و کل ساختمان از طریق فرمول های مهندسی محاسبه می شود. بخش بزرگی از طراحی سازه از طریق نرم‌ افزارهای مهندسی انجام می‌شود، بنابراین یک متخصص نرم افزار و برنامه های رایانه ای در تیم مهندسی باید حضور داشته باشد. پس از آن اسکلت فلزی سندبلاست (یک روش ماشینکاری سایشی) و رنگ‌آمیزی می‌شود و بعد از تأیید کنترل کیفیت رنگ، اسکلت سازه فلزی سوله آماده بارگیری و حمل می‌شود تا به محل ساخت و نصب سوله برسد. در حالت کلی اگر قصد ورود به رشته مهندسی سازه را دارید و می خواهید در این رشته موفق شوید و بتوانید فوق العاده عمل کنید، حتما به شما توصیه می کنیم دروس دانشگاهی خود را بسیار با دقت بخوانید و روی سازه‌های بسیار معروف و پیشرفته جهان بسیار تحقیق کنید تا بتوانید به یک مهندس سازه خبره تبدیل شوید‌.

اگر تا به حال راجع به مجله خبری معماری ایرانی آب استخر شنیده اید، اما روش های تصفیه را نمی دانید با ما همراه باشید تا با متداول… ساخت ویلا ها در مناطق خارج از شهر ها و به دور از شبکه جمع آوری فاضلاب باعث شده که تصفیه فاضلاب ویلا به شکلی… خدمات مشاوره و بازدید در رابطه با پروژه ها ازسوی کارشناسان این شرکت بصورت کاملاً رایگان صورت میپذیرد و تهیه و ارسال پیش فاکتور را در پی خواهد داشت.

چگونه نبشی و تسمه کشی در مقاوم سازی اجزای سازه ای ساختمان انجام میشود ؟

طراحی سازه از ۳ مرحله اصلی شامل برنامه ریزی، طراحی و ساخت عبور می کند. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت نوین صنعت سازه می باشد. ابتدا طراحی ، سپس تهیه نقشه در ابتدای تهیه هر نقشه ای باید طراحی مورد نظر انجام شود که این کار با استفاده از دو نرم افزار سیف و ایتبس ا… میلگرد بازالت نوعی آرماتور است که از الیاف یک سنگ آتشفشانی به نام بازالت ساخته می‌شود. کلیه حقوق مادی و معنوی وبسایت سبزسازه متعلق به گروه صنعتی سبزسازه می‌باشد و قوانین حاکم بر سبزسازه، مبتنی بر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است. دروس الزامی از جمله درس هایی می باشند که هر دانشجوی رشته مهندسی سازه باید آنها را طی کند و علم مربوط به آن را یاد بگیرد و از اساس کار مهندسین گرایش سازه می باشد.

http://carsicm.ir