سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف

نقش سقف‌های کاذب نه تنها به عنوان زیبایی در معماری ساختمان بلکه به علت پوشاندن تاسیسات و سیم کشی‌ها و مخفی نگه قیمت سقف کاذب داشتن آن‌ها می‌باشد. سقف‌هایی که در این قسمت از خانه نصب می‌شوند اصولاً ضدآب هستند و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارند. سقف کاذب ی که برای مکان‌های مرطوب و شهر های شمالی کاربرد دارد، از PVC ساخته می‌شود.

  • تایل سقف کاذب ساده، حصیری، تخم مرغی که هر کدام به خودی خود یک زیبایی خاصی را در بر دارند.
  • و به جرات می توان گفت یکی از زیباترین سقف های به کار گرفته شده به عنوان سقف کاذب است.
  • به دلیل انجام کارهای پخت و پز در فضای آشپزخانه بهتر است برای اجرای سقف كاذب آن از مصالحی استفاده گردد که قابلیت شست و شو داشته باشند.
  • طراحان معماری داخلی معتقدند با وجود این که هزینه های اجرایی زیادی ندارد اما می تواند در زیبایی منزل و محیط کار بسیار تاثیر گذار باشد.
سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف

از معایب استفاده از سقف کاذب می توان به کاهش ار تفاع سقف، رنگ پریدگی در گذر زمان و استحکام پایین در مقایسه با سقف اصلی اشاره کرد. از دیگر قابلیت های سقف های کاذب می توان به امکان استفاده از آن در طراحی اتاق هایی که شکل نامعمول و نامنظمی دارند، اشاره کرد. بکارگیری نمونه ای از این سقف ها که در طراحی آن ها از چوب هایی با طیف رنگی روشن استفاده شده است، باعث القا گرما به فضا مورد نظر شده و در کنار سایر رنگ های خنثی، نما زیبایی را ایجاد می کند. از آنجا که افراد زیادی در طول روز وقت خود را در محیط های اداری سپری می کنند، پس انتخاب یک سقف کاذب مناسب می تواند فضا را دلبازتر کند. در سیستم اجرایی این سقف ها از شبکه بندی کناف استفاده می شود.

اجرای سقف كاذب از هدر رفت انرژی سرمایشی و گرمایشی جلوگیری نموده و از این رو، نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و هزینه های مربوط به تامین انرژی ایفا می نماید. نصب سقف کاذب امکان اجرای نورپردازی های بسیار زیبایی را فراهم نموده و از این رو موجب افزایش زیبایی فضا می گردد. بهترین سقف کاذب سرویس بهداشتی سقفی است که در برابر رطوبت مقاوم باشد. بنابراین سقف كاذب پی وی سی یکی از بهترین انواع سقف ها برای اجرا در سرویس بهداشتی است.

بعد از میلگردهای عمودی انتهای این میلگردها را به‌وسیلهٔ دو ردیف میلگرد چپ و راست به همدیگر متصل می‌کنند به‌طوری‌که در زیر مستطیل‌هایی به ابعاد ۴۰ در ۴۰ یا ۱۰ در ۱۰ سانتیمتر تشکیل می‌شود. به جای میلگردهای افقی چپ و راست می‌توان از نبشی یا سپری استفاده نمود. سازه ها میتوانند رنگ های مختلفی اعم از سفید، استیل (نقره ای) و یا طلایی داشته باشند.

در ساخت سقف کناف ثابت از پنل‌های گچی یا سیمانی استفاده میشه. سقف کناف ثابت در دو مدل ساده و طرح دار (دکوراتیو) اجرا میشه. در سقف کناف ساده که به اون یکپارچه هم میگن، طرح شما هندسه ساده‌ ای داره و از سطوح صاف و مسطح تشکیل می‌شه. اما در سقف کناف دکوراتیو، شما طرح های هندسی خاصی رو اجرا میکنین. برای همین از افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه کمک بگیرین.

سقف کاذب آی گلس، کاملا ایرانی است و در انواع متنوعی از نظر طرح و رنگ، برای استفاده متقاضیان وجود دارد. این نوع سقف نام دیگر سقف مشبک کاذب PVC بوده و به صورت شبکه پی‌درپی صفحات مربع‌ مربع ایجاد خواهد شد. جهت افزایش جذابیت به محیط امکان استفاده از انواع نورپردازی نیز برای مشتریان وجود دارد. سقف کشسان از آخرین تکنولوژی های مورد استفاده به عنوان سقف های کاذب می باشد که می توانید در مقاله “سقف کشسان چیست؟” با ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید. ساده و قابل دسترس مثل فضاهای حمام‌، سرویس بهداشتی که نیاز به دسترسی به لولا می‌باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سقف کناف اطاق – تهران پارس

گریلیوم به سقف باز معروف است و آنچه که بعد از نصب سقف نمایان می شود حفره های مربعی شکلی است که در مجاور یکدیگر نصب شدند. مقاومت و استحکام این سقف مانند سقف اصلی نیست و در برابر حوادث طبیعی امکان تخریب آن وجود دارد. مستقیم بر روی سقف قرار می گیرند و دیگری آن که بر روی شبکه فلزی قرار می گیرند. این نوع سقف دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت و مایعات بوده و قابل نصب در محیط مختلف است. سقف شیشه ای در مدل های متنوعی وارد بازار می شود و در دکوراسیون های مدرن بسیار پرکاربرد است. سقف آلومینیومی نوعی دیگر از سقف کاذب است که از آلومینیوم ساخته می شود.

مناطق شمالی و جنوبی کشور با توجه به شرایط با رطوبت بالا نیازمند اجرا و پیاده‌سازی انواع سقف مقاوم در برابر رطوبت هستند. سقف کناف ضد رطوبت، سقف مشبک PVC و شیشه‌ای از بهترین انتخاب‌ها جهت اجرا در مناطق شمالی گیلان و مازندران هستند. پیاده‌سازی انواع سقف متحرک و ثابت بر روی سقف اصلی به متراژ فضا، مدل انتخابی و کیفیت متریال مصرفی وابسته است. از این جهت کسب مشاوره رایگان با کناف احسانی ارتباط برقرار نمایید. این خصوصیت سبب می‌شود تا انواع سقف کاذب آکوستیک در سالن‌های اداری و کنفرانس و غیره به کار گرفته شود و محیطی مدرن و در عین حال آرام‌تر ایجاد کند. اجرای سقف کاذب آکوستیک باعث می‌شود نه تنها امواج صوتی از محیط بیرون نرود بلکه توسط این سقف جذب شود و به محیط داخلی برگشت داده نشود.

بهترین سقف کاذب سرویس بهداشتی

اختراع ایالات متحده به شماره 1،470،728 برای سقف کاذب برای سالن E در 28 می 1919 به کار گرفته شد و به طور رسمی در 16 اکتبر 1923 واگذار شد. این محصول نوری کاملا یکنواخت، ملایم و بدون خیرگی را ایجاد می کند. در تصویر زیر نمونه از انواع سقف کاذب ‌smdرا مشاهده می فرمایید. از امتیازات این سقف می توان به قابلیت جابه جایی آن اشاره کرد. همین مورد باعث خواهد شد تا برتری های بسیار زیادی را نسبت به سقف های غیر استاندار نصبت به سقف های کاذب دیگر پیدا کند. از این برتری ها می توان به کاهش هزینه های مربوط به نصب و تعمیر اشاره کرد.