انواع دزدگیر هوشمند معرفی ۱۰ مدل برتر دزدگیر هوشمند با کیفیت و کارایی بالا-امن باش

اگر برای محافظت از منزل خود از دزدگیر اماکن استفاده می کنید، گاهی پیش آمده است که سیستم بدون دلیل، شروع به زنگ هشدار می کند. در این مقاله به شش روش ساده برای جلوگیری از هشدارهای دروغین می‌پردازیم.بهترین روش برای مقابله با هشدارهای بی دلیل ،درک علت آن ها و یادگیری نحوه جلوگیری از آنهاست. این سنسور در دزدگیر های اماکن بسیار حائز اهمیت است که می‌توان آن را هم هنگام خروج کل اعضای خانواده از منزل فعال کرد و هم می‌توان زمانی که والدین مجبور به ترک خانه هستند و کودکان را باید در خانه تنها بگذارند این سنسور را فعال کنند. با تحریک هر چشمی هر دو دستگاه تحریک شده و اگر در حالت حفاظت باشند هر ۲ آژیر می کشند . پس انتخاب کد یکتا برای هر دسته از چشمی های بی سیم و تغییر چیدمان جمپر چشمی ها و مگنت و … کاری اجباری است .

سنسور آتش سوزی هوشمند آژاکس

انواع دزدگیر هوشمند معرفی ۱۰ مدل برتر دزدگیر هوشمند با کیفیت و کارایی بالا-امن باش

این نوع دزدگیر سیم کارتی و تلفنی بوده و بدان معنا است که از طریق سیم کارت و تلفن نیز عمل خواهد کرد. استفاده و نصب دزدگیرها در ساختمان بسیار مهم و نقشی حیاتی در ایجاد امینت برای ساکنین ساختمان ها دارند. استفاده بجا و مناسب از دزد گیر اماکن می تواند تاثیر مهمی در امنیت خانه و محل کار داشته باشد. در دزد گیر های منزل از سنسور هایی خاص استفاده می شود که شرایط خطر را تشخیص داده و موجب به صدا در آمدن آژیر خطر می شوند. استفاده درست و اصولی از دزد گیر منزل و یا دزدگیر سایر اماکن می تواند تاثیر مهمی در امنیت خانه و محل کار شما داشته باشد. به این شکل که سنسور ها با تشخیص شرایط خطر، آژیر را به صدا در می آورند.

  • من سعی می کنم سیم های اصلی منبع تغذیه و بعد از آن سیم های تلفن را قطع کنم.
  • استفاده از دوربین مدار بسته به تنهایی نمی تواند عامل جلوگیری از سرقت باشد زیرا دوربین مدار بسته صرفا برای نظارت بوده و آژیر یا تلفن کننده برای اطلاع رسانی وقوع سرقت ندارد و سارق علاوه بر لوازم، دوربین، DVR و هارد را برای جلوگیری از افشای چهره خود، به سرقت می برد.
  • این محصولات ورورد و ترددهای غیر مجاز را تشخیص داده و از طریق روش های مختلفی آن را به شما اطلاع می دهند.
  • نصب این دستگاه بسیار آسان بوده و در کمتر از 10 دقیقه بدون هیچ گونه سیم­‌کشی و سوراخ­‌کاری امکان پذیر می­‌باشد.

در این مطلب قصد داشتیم اطلاعاتی در زمینه هوشمندسازی خانه به وسیله خرید و نصب دزدگیراماکن در اختیار شما قراردهیم. بهتر است قبل از خرید دزدگیر اماکن، در مورد آن مطالعه داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. اگر قصد دارید یک سیستم دزدگیر اماکن راه اندازی کنید حتما مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله تمامی موارد و نکاتی که لازم است برای خرید بهترین دزدگیر اماکن بدانید توضیح داده ایم. همچنین جهت “راهنمای خرید دزدگیر اماکن” کسب مشاوره قبل از خرید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شمارا به طور کامل در این زمینه راهنمایی کنند. همان طور که گفتیم به منظور هوشمندسازی خانه اجزای مختلفی به یکدیگر متصل می شوند تا به کمک آن ها بتوان از راه دور وسایل برقی خانه را کنترل کرد.

دزدگیر منزل کلاسیک Z4 ULTRA 64 PRO

در مدل ۲۰۸ تعداد زون ها از ۴به ۸ تغییر کرده و امکانات مفیدی به دستگاه اضافه شده که این دستگاه را کاملا حرفه ای و بروز کرده است. امکان ست کردن منطقه ورودی / خروجی، محیط داخلی، منطقه بیرونی، منطقه حفاظت شده ۲۴ ساعته و…. دارای نوار وضعیت رابط اصلی، نشانگر تاریخ و ساعت، نمایش مناسب وضعیت میزبان زنگ هشدار. ورود/ثبت نام با رمز عبور ورود با رمز یکبار مصرف کد تایید 4 رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید.

درباره خانه هوشمند کاسپین

درواقع تمامی اجزا و لوازم برقی به یکدیگر متصل می شوند و شما حتی در فاصله ای بسیار دور نیز قادر به کنترل وسایل می باشید. قبل از اینکه بخواهیم راجع به دزدگیر خانه هوشمند توضیح دهیم، لازم است در ابتدا بامفهوم خانه هوشمند آشنا شویم. شاید خیلی از شما با کلمه خانه هوشمند یا هوشمند سازی خانه برخورد داشته باشید اما با مفهوم آن کامل آشنا نشده باشید. در ادامه قبل از بررسی دزدگیر هوشمند سازی به بررسی مفهوم خانه هوشمند خواهیم پرداخت. دستگاه مرکزی که قلب تپینده‌ی دزدگیر اماکن است و با تمام حس‌گرها در ارتباط است.

این دستگاه به نوعی کامپیوتر دزدگیر محسوب می‌شود و وظیفه‌ی وارد کردن و تغییر رمز عبور، فعال‌سازی حفاظت و ضبط پیام صوتی را برعهده دارد. 👈می توان با استفاده از وارد نمودن رمز عبور یا کشیدن کارت، هنگام ورود به خانه دزدگیرهای هوشمند را خاموش کرد. قیمت و حساسیت از جمله ویژگی هایی می باشند که باعث تفاوت سنسورهای PIR چشمی دزدگیر با سایر سنسورها می شود. بسیاری از اتفاقات اطراف ما به نور وابسته هستند، بنابراین در نظرگرفتن ویژگی نور در ساخت قطعات ایده ای بسیار مناسب بوده که سنسورهای PIR بر پایه آن استوار می باشند.

مدل های مختلفی از دزدگیر خانه در بازار موجود است که شما با توجه به بودجه و نیاز خود می‌ توانید یک مدل را خریداری کنید. بهترین مدل دزدگیر بیسیم در ایران که دارای قیمت بسیار مناسب و در عین حال کیفیت بالاست می توان به دزدگیر وای فای اینترنتی هوشمند TUYAاشاره نمود. از مهم ترین سنسورهای نصب شده بر روی دزدگیرها می توان به سنسور تشخصی حرکت اشاره نمود. در این سنسورها از حس گر مادون قزمز استفاده شده که کوچکترین حرکتی را نیز تشخیص می فروشگاه لوازم دیجیتال امن باش دهند. از این سنسورها در هر نقطه از ساختمان خود مانند ورودی ها، بالکن، راه روها، می توانید استفاده کنید. قیمت دزدگیر منزل به نوع تکنولوژی به کار رفته در آن و همچنین برند دزدگیر بستگی دارد.