ساختمان اداری شریف معماری معاصر ایران | iranianarchitectures

به این نتیجه رسیده ایم که آسایش و سلامت کارکنان اداری حاصل اصول طراحی پایدار است. و این امر به طور فزاینده ای در خواسته های مفرط ارباب رجوع منعکس می شود. اصول طراحی یک ساختمان سبزی برای ساختمان ها تفاوت زیادی با هم نداشته اند. هر ساختمان سبز و پایدار که احداث می شود ویژگی هایی را با خود دارد که ناشی از موقعیت اقلیمی و مکانی آن می باشد. نه تنها آنها سالم تر هستند بلکه ادعا می کنند که حس تندرستی و شادابی بالایی دارند.

و در نهایت، با چیدمان نهایی و تمیزکاری، بازسازی رو به پایان برسونین. جمع آوری نظرات و ایده‌های کارمندان هم می‌تونه در تاثیرگذاری بیشتر بازسازی کمک کنه. در موقعیت‌هایی، بنا به تصمیم مدیر شرکت، بخشی از فضا نیازمند تغییر کاربری هست. هر زمان نیاز به راهنمایی داشته باشید ما تا رفع کامل مشکل با شما همراه خواهیم بود .ما سعی میکنیم بهترین خدمات و پشتیبانی را ارائه دهیم. نمونه هایی از اتاق خواب های به سبک انتقالی که به زیبایی طراحی شده است.

  • خلاقیت در این طراحی با نوآوری در فرم کلی ساختمان، تزئين آن با شکل‌های بدیع و همچنین استفاده از نور داخلی برای ایجاد تضاد و نمایش طرح گل‌ها صورت گرفته است.
  • پنجره های قدی با ارتفاع چند متر، ترکیب گیاهان مختلف، تبدیل هارمونیک اشکال چند وجهی با سطوح منحنی به یکدیگر، استفاده از همه ی این المان های طبیعی، فضایی مطلوب را به وجود آورده است.
  • اصول طراحی یک ساختمان سبزی برای ساختمان ها تفاوت زیادی با هم نداشته اند.
  • افراد در کنار گیاهان به معاشرت و خوردن غذا می پردازند که علاوه بر زیبایی بصری اصل نزدیکی به طبیعت که در طراحی این فضا بسیار مهم بوده است، رعایت شده است.
  • دستگیره های منحنی شکل و بافت طبیعی دیوار از نمونه های استفاده از عناصری هستند که طبیعت را تداعی می کنند .

در ابتدا باید مجله خبری معماری ایرانی فضاهای مورد نیاز کارفرما را به تفکیک متراژ و موقعیت قرارگیری تقسیم بندی کنیم. از کارفرما بپرسیم که دقیقا به چند فضای مجزا نیاز دارد و میخواهد این موقعیت ها به چه شکلی باشد. و از همه مهمتر اینکه بدانیم در هر کدام از این موقعیت ها چه کسانی قرار است قرار بگیرند. به عنوان مثال طراحی محلی که منشی قرار دارد با طراحی اتاق کنفرانس از جهت میزان نورپردازی و طرح دیوارها و در کل دکوراسیون چیدمان بسیار متفاوت می باشد.

لیست دسته بندی

طراحی یک ساختمان سبز نتیجه تلاش تیمی از افراد حرفه ای و متخصص و همچنین کارفرمایی است که آرمان های محیطی مشترک را سهیم هستند. گروه طراحی برای یک ساختمان سبز از یک طرف با محاسبه هزینه های اجرایی درگیر بوده است. و از طرفی دیگر وظیفه تعدیل تأثیرات محیطی و بوم شناسی را با مصرف انرژی بر عهده دارند. استفاده از حروف، اعداد و کاراکترهای معنی‌دار در طراحی نمای اداری، هویت‌بخش است و می‌تواند با چینشی منظم به کمک نمای کامپوزیت، سطح صاف نما را منحصر به فرد و زیبا سازد. اختلاف رنگ یا سطح و یا استفاده از حروف برجسته در چنین طراحی کاربرد دارد. با در نظر گرفتن تمام معیارهای فوق، یک نمای یکپارچه دو پوسته با پوسته متخلخل بیرونی که توسط قاب های فلزی آجری و گشتاور تشکیل شده است، ایجاد شد.

http://carsicm.ir

یک ساختمان اداری مخصوص طراحی نرم افزار که از یک سو خود را مرتبط با دانشگاه شریف نماید و از سوی دیگر بتواند یک ساختمان فناور محور را نمایندگی کند و در صورت الگو شدن، بتواند نیازهای آینده منطقه ای خود را پاسخ دهد. شرکت های فناوری شهرت خود را در جهت ساختن فضاهای کاری شگفت انگیز توسعه دادند. در نتیجه، آنها بهترین ها و درخشان ترین افراد را جذب کردند و بیشتر از خلاقیت آن ها استفاده کردند. اما اخیراً این انقلاب طراحی به بسیاری از صنایع سنتی دیگر گسترش یافته است.

طراحی ساختمان اداری آصف در تهران