خرید و قیمت آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با فتوشاپ ترب

خرید و قیمت آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با فتوشاپ ترب

شما می‌توانید این کار را در قالب یک لایه یا هر کدام از قسمت‌ها و خطوط را در لایه‌های جداگانه انجام دهید. ابزار ساخت متن یا Text Tool را که در تولبار موجود است را انتخاب کنید ( همچنین می‌توانید از طریق کلید میانبر T به این ابزار دسترسی پیدا کنید). در اینجا من کلمه‌ی Spring را با استفاده از فونت متفاوت و خاصی اضافه می‌کنم که بر روی موضوع فصل متمرکز است. در این قسمت می‌توانید از دیگر ابزار‌های متنوع فوتوشاپ مانند جلوه‌های سه بعدی استفاده کنید. توصیه ما برای یادگیری این مبحث استفاده از آموزش ارائه شده در لینک زیر است.

آموزش ۳ روش ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ

پس از انجام این کار، دکمه بازگشت را بزنید تا نوع دوم خط ایجاد شود. خط دوم متن را انتخاب کنید و تنظیمات نویسه و تنظیمات پاراگراف را تغییر دهید. با دنبال کردن مراحل بالا به ایجاد یک سبک پاراگراف ادامه دهید.

شرکت بازاریابی اینترنتی رایا

با منوی کشویی برای انتخاب رنگ سیاه، سفید را انتخاب کنید. گزینه Reverse را در نوار گزینه تیک بزنید تا در عوض به White ، Black تغییر کند. مطمئن شوید که ماسک لایه در پنل لایه ها برای لایه Shape انتخاب شده است، سپس در مرکز شکل به سمت پایین کلیک کنید و شکل را بکشید، فقط در پایان کار با شیب متوقف کردن ماوس، ماوس را آزاد کنید.

ایده طراحی یک بنر از ابتدا در Microsoft Word یا Publisher قطعاً می‌تواند یادآور خاطرات بدی طراحی گرافیک در کرمانشاه برای افراد باشد. خوشبختانه آن روزها به پایان رسیده است، زیرا شما می‌توانید در عرض چند دقیقه از یکی از قالب‌های بنر چاپی Lucidpress استفاده کنید و یک بنر حرفه‌ای طراحی کنید. بسته به نوع بنر تبلیغاتی در فتوشاپ ، از دکمه ها استفاده کنید زیرا اغلب میزان کلیک تبلیغ شما را افزایش می دهد. اگر می خواهید از دکمه استفاده کنید ، باید با رنگ های جذاب و متضاد با بک گراند در بنر قرار دهید. می توانید از گزینه های موجود در منوی سمت راست صفحه برای تغییر اندازه فونت ، رنگ و غیره استفاده کنید.

  • سپس روی لایۀ مربوطه راست کلیک کنید و گزینۀ Rasterize layer را انتخاب کنید و متعاقب آن با کلید ترکیبی ( ext) تصویر را اشباع کنید.
  • جایی در بالای بنر کلیک کرده و موس را تا پایین آن بکشید و سپس رها کنید.
  • ۱۷- همچنین در صورت نیاز می توانید کمی سایه به لبه تصویر اضافه کنید.
  • تنظیمات فتوشاپ برای چاپ بنر – برای چاپ یک بنر باکیفیت در فتوشاپ، باید با تنظیمات فتوشاپ برای چاپ بنر، فرمت‌های قابل قبول برای چاپ، رنگ و وضوح به‌کار گرفته شده در چاپ بنر و …
  • به کمک ابزار متنی با کلید میانبر «T»، در سه لایه مختلف، متن های مربوط به تبلیغ را با فونتی مناسب می نویسیم.
  • حالت رنگ ما همیشه در RGB با معمولاً نمایه رنگی فعال sRGB شروع می شود.

این آموزش با اعمال رنگ اصلی بک گراند بنر آغاز می شود. سپس نحوه ترسیم اشکال و تغییر تنظیمات آنها، افزودن عکس و ماسک کردن آن، درج متن روی بنر و … آموزش داده می شود. شما عزیزان با مشاهده این آموزش با اصول طراحی بنر سایت در فتوشاپ آشنا خواهید شد. در نتیجه می توانید بنرهای دیگری را با عناصر دلخواه خود بسازید. ۵- از منوی File گزینه Open را برگزیده و تصویر مورد نظر خود برای بنر را انتخاب کنید (مثلا لوگوی شرکت یا تصویری از خودتان). پس از باز شدن تصویر، از منوی Layer، گزینه Duplicate را انتخاب کنید.

چگونه یک بنر تبلیغاتی تاثیرگذار بسازیم؟

به طور مثال بنر های مستطیلی، بنر های مربعه، بنر های دکمه و بنر های بزرگ هر یک دارای ابعادی استاندارد هستند که در زیر آورده شده است. اگر بخواهید هم می‌توانید شخصا و به صورت دستی ابعاد مورد نظر خود از جمله طول و عرض و رزولوشن را در فوتوشاپ وارد کرده و تصویر خود را به آن اندازه ها تغییر دهید. اگر هنوز کمی سر در گم هستید اصلا نگران نباشید، به آموزش‌های قبلی ما مثلآموزش تصویری ساخت گیف در فتوشاپ در 7 مرحلهوآموزش تصویری چرخاندن متن و عکس در فتوشاپهم سر بزنید و دو مرتبه به این نوشتار برگردید. اگر باز هم سوالی بود ما همیشه پاسخگوی شما خواهیم بود. در گام هفتم به عنوان گام آخر، می‌بایست همانند آن چه درآموزش تصویری ساخت گیف در فتوشاپبه شما آموزش داده شد، عمل کنید.

آموزش طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ یکی از ساده ترین و بهترین روش های کسب درآمد از فتوشاپ می باشد. داشتن ذوق هنری و تجربه تاثیر زیادی در طراحی بنر تبلیغاتی خواهد داشت . در ادامه این مقاله از سایت تک تیپ قصد داریم تا بهترین و ساده ترین روش طراحی بنر تبلیغاتی را به شما آموزش دهیم. مرحله 3 – طراحیاکنون ، با کمک ابزارهای مختلف طراحی در فتوشاپ ، طراحی بنر را شروع می کنیم.

آموزش داده می شود.