️ دریچه بازدید فن کویل ️ بهترین قیمت دریچه فن کویل شرکت رحمتی

به طور کلی قیمت دریچه زیر فن کویل از جنس ام دی اف بالاتر از قیمت نوع آلومینیومی و آهنی می باشد. در قسمت‌های قبلی با کاربرد و کارایی انواع دریچه زیر فن کویل به‌شکل کامل آشنا شدید! حال باید به اهمیت محل خرید دریچه فن کویل از محلی معتبر و با سابقه نیز واقف گردید. مجموعه تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در صنعت ساخت و تولید محصولات تهویه، سرمایش و گرمایش هوا اقدام به احداث فروشگاه اینترنتی محصولات سیستم هوارسانی را نموده است.

  • شـركت مهندسـی و بازرگانی راهبرد انرژی درفك (رادکو) با شـماره ثبت٣٦٥٧٣ جهت ارائه خدمات مهندســـــــی و بازرگانی در پروژه های نفت و گاز و تاسیسات صنعتی و ساختمان تأسیس گردیده است.
  • درج شیارهای پله‌ای شکل بر روی درب دریچه موجب تامین هوای مورد نیاز تجهیزات فن کویل خواهد شد.
  • هنگام انتخاب این دریچه ها باید به مکانی که می خواهید از دریچه بازدید فن کویل مورد نظر خود در آن استفاده کنید؛ دقت نموده و بهترین و مناسب ترین انتخاب ر ا انجام دهید.
  • اما در شرایطی که هوای بازگشت توسط کانال تامین نشود؛ دریچه بازدید فن کویل موظف به تامین آن می باشد.
️ دریچه بازدید فن کویل ️ بهترین قیمت دریچه فن کویل شرکت رحمتی

ابعاد دریچه دسترسی و بازدید فن کویل نسبت مستقیم با ابعاد دستگاه فن کویل دارد. مدل درب دریچه زیر فن کویل ساده ، به صورت فلت ، صاف و بدون هر گونه شیاری می باشد . ابتدا دور تا دور ورق درب دریچه زیر فن کویل ساده به صورت یکدست خم کاری می شود تا از استحکام بالاتری برخوردار گردد .

نوع فن کویل ها و داکت ها، نقش بسیار مهمی در انتخاب نوع دریچه های زیر فن کویل دارند. رنگ این محصول به طور معمول سفید طبق رال بین المللی 9016 است که شرکت پخش نیرو با توجه به اینکه سیستم رنگ کاری را در خود مجموعه موجود دارد می تواند بنا به سلیقه مشتری رنگ آن را تغییر دهد. نصب دریچه فن کویل به دو صورت پیچ مخفی یا پیچ از داخل و به شکل پیچ از رو صورت می گیرد. نصب به صورت پیچ مخفی، موجب افزایش جذابیت و زیبایی و شکیل شدن دریچه می شود. یکی از مهمترین و ضروری ترین آیتم هایی که بایستی در خرید و استفاده از دریچه فن کویل به آن توجه کرد، نصب این تجهیزات دریچه زیر فن کویل می باشد.

انواع دریچه زیر فن کویل

همچنین با استفاده از مدل‌های شکیل و خاص دریچه فن کویل امکان تغییر ظاهر سقف در محل نصب فن کویل نیز وجود داشته و این امر به بهبود دکوراسیون داخلی ساختمان کمک خواهد کرد. در ادامه مقاله با انواع دریچه زیر فن کویل و کارایی اختصاصی هر کدام از دریچه‌های بازدید فن کویل بیشتر آشنا خواهید شد. در واقع دریچه خطی کله قندی وظیفه‌ی هوارسانیِ دریچه بازدید را به عهده می‌گیرد. در فضاهایی که از دریچه بازدید فن کویل خطی کله قندی استفاده می‌شود برای دمشِ هوا نیز از همین نوع دریچه خطی کله قندی استفاده می‌شود. دریچه بازدید فن کویل خطی کله قندی دارای دو مدل درب بصورت لولایی و وزنه‌ای می‌باشد. فریم دریچه بازدید فن کویل ساده با گریل به دوصورت ۳ و ۵ سانتی قابل تولید و عرضه می‌باشد.

از لحاظ شکل ظاهری و کاربرد درصد بسیار زیادی با دریچه زیر فن کویل ساده تشابه دارد. اما در حالت افقی یا عمودی شیارهای در ابعاد 9 سانتی‌متر بر روی بدنه آن وجود داشته که موجب افزایش تامین هوای بازگشت به سمت فن کویل شده و همچنین شکل درب دریچه را از حالت سادگی خارج خواهد کرد. موسسه فنی مختاری تولیدکننده انواع کانال گالوانیزه و آلومینیومی گرد و چهارگوش، ساخت انواع فلنچ از نبشی آهنی و آلومینیومی، ساخت پلنیوم باکس و طوقه ای، کلاهک دوار و پره ای، هود صنعتی،دودکش صنعتی، سیستم شوتینگ زباله، فلاشینگ و انواع دریچه تنظیم هوا می باشد. دریچه زیر فن کویل دریچه هایی هستند که زیر دستگاه های فن کویل استفاده می گردد تا برای بازدید دستگاه یا سرویس دوره ای این امکان را به سرویسکار بدهد تا آسان‌تر بتواند دستگاه را سرویس یا تعمیر نماید.

نصب کردن دریچه های زیر فن کویل