اسکیپ روم ️بهترین بازی تیم سازی اتاق فرار | allescape

اسکیپ روم ️بهترین بازی تیم سازی اتاق فرار | allescape

حداکثر تعداد نفرات گروه معمولا بین ۴ یا ۷ است، کار گروهی کاملا ضروری است، زیرا برخی از اعضای تیم موارد خاصی را کشف می کنند که می تواند یکی دیگر از اعضای تیم را کمک کند. رویا یک تجربه جدید و یک نوع سرگرمی متفاوت و البته هیجان انگیز می باشد که بر پایه اتاق فرار طراحی شده. لازم به ذکر است که مدیر بازی یا گیم مستر نقش بسیار مهمی در ایجاد هیجان بازیکنان داشته و می تواند با پخش موسیقی در زمان مناسب یا ایجاد صداهای دلهره آور به استرس آنها تا حد زیادی بیفزاید. گیم مستر ناظر بر بازی بوده و هر گونه مشکلی که در حین بازی بوجود می آید یا درخواست بازیکنان را بررسی و اقدامات لازم را انجام میدهد.

روایت اتاق فرار فال نحس

در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند. هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است. اتاق فرار کابوس یک بازی ویژه با سبک هولناک و سورئال است که ۸۵ درصد درجه سختی دارد و در دی ماه ۱۳۹۸ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. اینکه چطور با این بازی روبه‌رو می‌شوید، کاملا به شما بستگی دارد و ممکن است این بازی برای شما یک تجربه زیبا و هیجان‌انگیز یا هولناک و فلسفی باشد. مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان ۱۳۹۴ با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار شکل گرفت.

امتیازی که در این ۷۵ دقیقه کسب می‌کنید میزان موفقیت و رکورد شما را تعیین می‌کند. هدف اصلی، مطلع شدن از سرنوشت جاسوس اطلاعات و همچنین به دست آوردن نام رئیس بزرگ انجمن فراموشخانه در ایران است. نسل بعدی مازها (هزارتوهای پرپیچ و خم) در باغ‌های انگلستان به چشم می‌خورند؛ باغ‌هایی که در قرن ۱۶ پس از میلاد مسیح، حصارهایی از گیاهانی مانند شمشاد داشتند.

اتاق فرار ترسناک

شما میتوانید از طریق سایت به صورت آنلاین بازی دلخواه خود را در روز و ساعت مشخص رزرو کنید. ضمن مطالعه دقیق قوانین و مقررات رزرو، با همه موارد موافقم و آن‌ها را تایید می‌کنم. پس از انتخاب روز، در پایین ساعت مورد نظر خود را انتخاب کنید و به مرحله بعد بازی اسکیپ روم بروید. سازمان اطلاعات ایران موفق می‌شود یکی از نیروهای خود را به عنوان جاسوس وارد این گروه کند. از همین طریق اطلاعات و جزئیات زیادی از «فراموشخانه» و ساختمان آن به دست می‌آید. بله برای سوپرایز تولد عزیزان خود میتوانید قبل از رزرو بازی با پشتیبانی مجموعه در تماس باشید تا با کمک شما محیط بازی را برایتان آماده کنند، در ضمن هیچ گونه هزینه ایی برای سوپرایز دریافت نمیشود.

  • هر بازی اتاق فرار می‌تواند تجربه متفاوتی برای شما به همراه داشته باشد.
  • اتاق فرار میتواند یک خانه متروکه، سلول و یا یک زندان باشد و پر از معماهایی است که باید توسط بازیکنان حل شوند.
  • برای مثال حتما باید توجه داشته باشید که با رزرو کردن بلیط یک اتاق فرار، باید حدود 15 دقیقه زودتر در مکان مورد نظر حضور پیدا کنید تا قوانین اسکیپ روم را زودتر فرا بگیرید و به شما توضیحات لازم برای بازی را بدهند.
  • برای تهیه این بازی می‌توانید به وب‌سایت مجموعه یا شعب حقانی یا سعادت آباد در تهران مراجعه کنید.
  • خیر، پیش‌پرداختی که آنلاین پرداخت میکنید در واقع بخشی از کل هزینه‌ی پرداختی شماست.

وظیفه او این است که بازی را برای شما و تیمتان به یک تجربه فوق‌العاده تبدیل کند و در زمان نیاز به شما راهنمایی یا هینت بدهد. مجموعه مرکز بازی‌های فکری، بزرگ‌ترين مرکز بازی‌های فکری و اتاق فرار در خاورميانه و در شهر تهران است و تنها نماینده رسمی «برین گیم» در ایران به شمار می‌آید. این مجموعه شامل دو بخش، اتاق های فرار مشتمل بر ۶ اتاق مختلف، بازی‌های متنوع روميزی و شب‌های مافیا است .

اتاق فرار مجازی