لوله فلکسیبل تهویه هوا یا کانال فلکسیبل قیمت خرید میراکالا

– توجه داشته باشید، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید. – لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه به‌صورت مطلق. لطفا برای اطلاع از لیست قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره رایگان توسط کارشناسان ما از قیمت روز کالای مورد نظرتان آگاه شوید. انواع فشار های ناشی از انفجار را تحمل می کند, تحمل افزایش بسیار زیاد دما را دارد, لوله فلکسی این نوع لوله ها در برابر اشعه های ماوراء بنفش مقاومت دارد. این نوع کانال هوا را با نام های دیگری چون کانال کولر انعطاف پذیر یا کانال کولر خرطومی و کانال کولر فنری و موقت و منعطف و متحرک میشناسند. می‌توان از این لوله برای محافظت از سیم‌ها ان هم در محیط‌های مرطوب و یا محیط‌های باز استفاده نمود.

دریچه خطی

صنایع تولید کننده این ابزار، لوله فلکسیبل هوا را در اندازه و ابعاد مختلفی تولید می کنند، زیرا برای مکان ها و دستگاه های مختلف به ابعاد و پوشش های مختلفی از این ابزار نیاز است. این دسته از لوله‌های روکشدار در نصب دوربین‌های مدار بسته مورد استفاده قرار میگیرد و برای محافظت از سیم و کابل‌ها در محیط مرطوب و سر باز استفاده می‌شود. این لوله‌ها از مارپیچ‌های بهم پیوسته فلز تهیه می‌شوند که با نام اف‌ام سی FMC نیز شناخته می‌شوند.

لوله خرطومی نوعی لوله فلکسیبل یا به عبارتی منعطف است که برای گذر دادن انواع سیم و کابل برق در دیوارها استفاده می‌شود. لوله‌های خرطومی در ساخت تمامی ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری به کار می‌روند. یکی از قدیمی‌ترین انواع لوله‌های خرطومی، لوله فلکسیبل هوا برزنتی است.

بنابراین از این کانال ها در محیط‌های باز و مرطوب برای محافظت از کابل کشی دوربین های مداربسته استفاده می‌شود. لوله فلکسی یا لوله خرطومی فلزی یک کانال محافظ از جنس فلز با مقطع دایره‌ای شکل و منعطف است که برای محافظت از کابل‌های شبکه و الکتریکی در برابرشرایط فیزیکی و آب و هوایی به کار برده می‌شود. همچنین جنس فلز و روکش پی وی سی pvc خرطومی فلکسیبل خود از مقاومت بالایی در برابر ضربه، حرارت ناشی از سیم و کابل درون آن، فرسایش و رطوبت برخوردار می باشد. انعطالف پذیری بالا و هزینه نصب پایین از دیگر مزیت های آن به شمار می آید و در پروتکل استاندارد اداره برق توانیر نیز جای دارد.

اگر اطلاعات کافی راجع به این مدل لوله‌های فلکسی داشته باشید، می‌توانید که بهترین مورد را با مناسب‌ترین قیمت تهیه و خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی تک سینی کابل عرضه کننده انواع لوله فلکسی روکشدار است، در این فروشگاه تمام لوله‌های فلکسی با کیفیت ساخت عالی به فروش می‌رسند و در عین حال قیمت مناسبی هم دارند؛ با اطمینان خاطر محصولات مورد نیاز خود را از تک سینی کابل تهیه کنید. کانال فلکسیبل یا لوله فلکسیبه دلیل انعطاف پذیری فوق العاده، قیمت های بسیار مناسب همراه با کیفیت های بالا، انبارداری آسان و … بدیهی این شرکت در کمترین زمان ممکن کانال های خرطومی فلکسیبل برای دستگاه های داکت اسپیلت، کانال فلکسیبل، لوله های فلکسی و …. کانال های فلکسیبل آلومینیومی ساده برای کانال کشی کولرهای آبی استفاده می شوند.

دستگاه های تولید لوله های فلکسی برای ساخت لوله خرطومی فلزی درجه یک هم کاربرد دارد. همچنین برای تولید سایزهای مختلف با روکش و عایقی زره دار استفاده می شود. این نوع دستگاه ها در کارخانه تولید کننده های لوله فلکسیبل و کارگاه های اصلی مثل رهورد خراسان ، توس فلکس مورد استفاده قرار می گیرد. توسط آنها انواع فلکسی به ضخامت ۰/۰۲ تا ۱ میلیمتر و قطر لوله با دهانه ۳ تا ۹۰ با روکشی به قطر ۱ تا ۵ میلیمتر ساخته می شود. دستگاه ما در تولیدی تیک صنعت با سرعت عمل کرد ۲۵ متر بر دقیقه عمل می کند.

مورد استفاده قرار می گیرد.

در کیفیت لوله های فلکسی خرطومی، کانال فلکسیبل، کانال فلکسی، لوله های فلکسیبل و … لوله فلکسی خرطومی یا لوله های خرطومی در بسیاری از پروژه های مسکونی، تجاری، بیمارستانی، فرودگاهی و … مورد استفاده قرار می گیرند و این شرکت توانسته در سال های اخیر با استفاده از به کارگیری تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته مطابق با تکنولوژی روز دنیا کانال های فلکسیبل یا لوله های فلکسیبل خرطومی را تولید و به بازار عرضه نماید. مقایسه لوله فلکسی بل با کانال گالوانیزهلوله فلکسیبل هوا دارای مزایا و ویژگی بسیار زیادی است از مهمترین آنها کاهش و حذف صداهای اضافی است در صورتی که در کانال های که از جنس گالوانیزه است صدا های سیستم و هوایی که از کانال عبور می کند بسیار زیاد است.

  • باتوجه به نوع طراحی که دارد، نمی‎توان در محیط‎‌های باز آن را مورد استفاده قرار داد چرا که لازم است از ورود امواج الکترومغناطیسی حتی الامکان جلوگیری شود.
  • این لوله همانند نامش بیشتر در تابلوهای برق مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای فضاهای داخلی بیشتر مناسب است.
  • – تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید.
  • شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد.
  • این برزنت‌ها از مواد ضد اشعه آفتاب تشکیل شده‌اند که این امر سبب استفاده از لوله‌های خرطومی برزنتی در فضاهای باز می‌شود.
  • برای استعلام قیمت روزانه با واحد فروش ما در تماس باشید یا برای دریافت حدودی قیمت ها جدول زیر را پیگیری کنید.

لوله فلکسیبل تهویه هوا یا کانال فلکسیبل قیمت خرید میراکالا

بستگی دارد که این موارد می تواند تولید کانال های خرطومی فلکسیبل با لوله فلکسی یا لوله فلکسیبل را تحت شعاع قرار دهد. شرکت صنعتی نظری تولید کننده انواع لوله خرطومی مناسب واحدهای ساختمانی مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی است. سال‌‌ها سابقه تولید تجهیزات ساختمانی سیستم هوارسانی و محافظتی کابل‌‌های برق مثل لوله فلکسی نشان از استمرار در کیفیت قطعات تولیدی این مجموعه دارد. کاهش میزان هزینه‌‌های خرید به دلیل حذف واسطه‌‌ها و سودجویی افراد غیرمسئول نیز از دیگر مزایای همکاری مستقیم با شرکت تهویه نظری خواهد بود. لوله خرطومی فلکسیبل (لوله شلاقی) در دو نوع روکش دار و بدون روکش و در سایزهای ۱۰۰، ۷۵، ۶۳ ، ۵۲ ، ۴۸ ، ۴۲ ، ۳۶ ، ۲۹ ، ۲۵، ۲۱،۱۶ ، ۱۳ ،۱۱ ، ۹ عرضه می گردد و جهت لوله کشی برق ساختمان،برق صنعتی ،کابلکشی دوربین مداربسته و … مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از لوله‌های فلکسی طبق استاندارد جهانی EN و با مواد اولیه گالوانیزه و شیلد آلومینیومی ساخته شده است.

لوله فلکسی رهاورد سایز 631.015.000لوله فلکسی رهاورد سایز 751.250.000