مراحل تولید یو پی اس شرکت یو پی اس مکلسان-مستر انرژی پلاس

مجموعه بازرگانی و مهندسی هانی کامیاب سعی کرده از این گسترده زیاد تنوع بهترین های بازار ایران را به همراه مناسب ترین و ارزان ترین قیمت به مشتریان خود عرضه نماید. در این شرایط معمولا رنج 12 ولت دارای قیمت تمام شده بالاتری نسبت به 6 ولت است. با توجه به اینکه ولتاژ باتری بیش از مقدار ولتاژ عادی بوده باتری در طول روند احیاء نباید رها شود و کاملا تحت نظر بوده تا دمای باتری بیش از حد بالا نرفته و از آسیب رسیدن به باتری جلوگیری گردد. که به علت انبار زیاد ( نگهداری باتری بدون شارژ) و یا استفاده ناصحیح از باتری یا شارژ و دشارژ نامناسب دچار مشکل شده اند و معمولاً به صورتی که ۵۰ الی۷۰ درصد ظرفیت اولیه خود را بدست آوردند قابل برگشت هستند . این واکنش باعث می شود یک اختلاف پتانسیل در میان قطب های باتری به وجود آید. منظور از الکترولیت های باتری محلول هایی با امکان یونیزه شدند هستند که درون باتری به انجام فعالیت های مثبت و منفی کمک می کند.

باتری های نیکل کادمیوم دارای طول عمر بسیار بالایی می باشند و توانایی سازگاری بسیار زیادی نسبت به تغییرات دمایی دارند. یکی از نکات مثبت درباره باتری یو پی اس نیکل کادمیوم مدت زمان شارژ کوتاه آن می باشد‌. به این صورت که این باتری در حدود مدت زمان یک ساعت به طور کامل شارژ خواهد شد. اما اگر تصور می‌‌کنید که عرضه هیچ باتری دیگری در نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر فروش باتری خودرویی که اصطلاحا استارتی نامیده می‌شود، این تَصور اشتباه است.

ویژگی های مثل قیمت خرید مناسب تر، مقاومت داخلی کمتر و نرخ شارژ یا دشارژ بالاتر باعث می شوند که باتری یو پی اس AGM به انتخاب مناسبی بین سایر انواع باتری اسید سرب تبدیل شوند. تقریبا می توان گفت که میزان عملکرد یو پس اس در هر شرایطی وابستگی زیادی به باطری UPS و توان ذخیره سازی آن دارد. اساسا سه نوع باتری UPS به کار گرفته می شود و این باتری ها از نظر مواد تشکیل دهنده و عمر و ماندگاری که دارند، دارای ویژگی های و شرایط خاصی هستند. ظرفیت هایی که به طور معمول برای باتری های یو پی اس در نظر گرفته می شود 6 و 12 ولت هستند. نوع فعالیت و میزان استفاده ای که از باتری های یو پی اس دارید، در انتخاب ظرفیت آن ها موثر است. به عنوان مثال اکثرا برای مصارف اداری کوچک یا خانگی از باتری 6 ولت یو پی اس و برای کاربری های بزرگتر مثل کارخانجات و تولیدی ها از باتری 12 ولت یو پی اس استفاده می شود.

در این بخش به پارامترهایی که در انتخاب یک باتری با کیفیت و قیمت مناسب باید مد نظر داشته باشید اشاره شده است. این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که در زمان شارژ باتری در قطب مثبت سولفات سرب با آب ترکیب می شوند و اکسید سرب و یون های هیدروزن تولید می کنند. تا زمانی که قطعه ای توسط OQC پذیرفته نشود بر اساس الزامات پارامتر، نمی توان قطعه را به فروشگاه کالاها منتقل کرد. برای اطمینان از قابلیت محصول تولید شده، برخی از نمونه ها دوباره در آزمایشگاه استقامتی بررسی می شوند. هنگامی که این قطعه توسط مهندسین آزمایشگاه الکترونیکی پذیرفته شد ارسال می گردد.

مرحله سوم تولید باتری: تزریق پلاستیک بدنه باتری

با توجه به هزینه­ی بالای یو پی اس های مناسب کارخانه­ها، باید اقدامات لازم برای مراقبت و نگهداری از آن­ها را به دقت دنبال www.mrenergyplus.com کرد. اساسی­ترین دلیل کاهش عمر یو پی اس های صنعتی را می­ توان حرارت تولید شده در دستگاه دانست. زمان برق دهی باتری یو پی اس هم دیگر پارامتر مهمی است که می بایست هنگام خرید به آن دقت شود.

تیم کارشناسی نمایندگی باتری صبا، همواره آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند و شما می توانید به راحت ترین روش که تماس تلفنی است، سفارش خود را ثبت کنید. در این فناوری ، از آن جا که منبع تغذیه اصلی حتی در شرایط عادی به یکسو کننده AC/DC می رود ، Double نامیده می شود ، زیرا هر بار باید به مبدل DC/AC برود. اگر بخواهیم میزان شارژ شدن یا خالی شدن شارژ را در یک باتری بررسی کنیم باید به میزان C-rate یا C آن توجه کنیم. C-rate همان ظرفیت باتری است که برای اندازه گیری آن از Ah استفاده می‌شود. قطب منفی باتری را پیدا کنید و یک قطعه نوار در نزدیکی آن قرار دهید تا در تشخیص آن دچار اشتباه نشوید.

همین ویژگی آن باعث می شود که محدودیتی در نحوه نصب به صورت عمودی یا افقی وجود نداشته باشد، پس می توان از آن در سینی های رک مانت یا کابینت های خارجی نیز استفاده کرد. باتری UPS اسید سرب تنظیم شده، از لحاظ الکترولیت های داخل خود به دو نوع AGM و ژل تقسیم می شود. در باطری یو پی اس AGM، الکترولیت در جدا کننده شیشه میکروفیبر متخلخل نگهداری می شود و الکترولیت باتری UPS ژل نیز از ترکیب اسید سولفوریک و سیلیس ساخته می شود.

ارائه شده است مانند انواع مختلف ماشین ها، تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز که می توان این ابزارها و تجهیزات را به دست آورد و سرمایه گذاری های مربوط به راه اندازی خط مونتاژ را انجام داد. از مزایای باتری لیتیوم یونی می توان به قابلیت اطمینان بالاتری نسبت به باتری های دیگر به دلیل سیستم‌های نظارت و مدیریت باتری داخلی اشاره کرد. مزیت دیگر باتری لیتیوم یون ، این است که به دلیل چگالی قدرت بسیار بیشتر ، به طور قابل توجهی کوچک‌تر و سبک‌تر هستند. امداد باتری کهن، به عنوان نمایند رسمی کارخانه صبا باتری این امکان را دارد تا در کمترین زمان، باتری های شما در سطح شهر تهران به دستتان برساند. دانستن اینکه همه چیز انجام شده است، به شما کمک می کند تا در برابر عواقب قطع برق برای حفاظت از سیستم شرکت خود نگران نباشید.

  • در این مرحله اگر جرقه یا عامل غیر عادی دیگری مشاهده کردید سریع کابل شارژ را از باتری دور کنید.
  • بهتر است محیطی را برای ماندگاری بهتر این باتری UPS در نظر بگیرید که شرایط خشک و قابل کنترل باشد، همچنین دمای آن نیز بین 20 تا 25 درجه سانتی گراد در نظر گرفته شود.
  • اکثر خریداران به دنبال روش هایی هستند که عمر و ماندگاری باتری UPS را افزایش می دهند تا بتوانند از حداکثر عمر مفید باتری یو پی اس بهره مند شوند.
  • باتری های یو پی اس از نظر حجم و وزن، با توجه به آمپر ساعتی که دارند، متنوع هستند.
  • سرکوب داخلی و فیلتر نویز از تجهیزات در برابر ولتاژهای گذرای مخرب، نویز خط فرکانس الکترومغناطیسی و رادیویی مخرب (EMI/RFI) محافظت می‌کند.

انواع باتری یو پی اس به طور قابل توجهی در تعداد وات یا توان تولید شده برای هر سلول، با هم فرق دارند. در طول شارژ یک باتری سرب اسید، به طور معمول عنصر هیدروژن آزاد می شود. به طور کلی در شرایط عادی شناور، تقریبا تمام اکسیژن و هیدروژن دوباره با هم ترکیب می شوند و دریچه های قابل آب بندی دوباره گاز هایی که غیر ترکیبی هستند را هنگامی که فشار از حد تحمل بیشتر می شود، تخلیه می کنند.

قیمت خرید باتری یوپی اس

مراحل تولید یو پی اس شرکت یو پی اس مکلسان-مستر انرژی پلاس

به طور کلی وقتی که مواد شیمایی داخل باتری یو پی اس رو به اتمام باشد، باطری نیاز به تعویض پیدا می کند. برند صبا باتری، از انواع باتری یو پی اس ایرانی می باشد و قادر به تولید باتری های سیلد ساکن 12 ولتی می باشد. باتری یو پی اس صباباتری در آمپر های 4.5، 7.5، 18، 28، 42، 65، 145 و 200 آمپر تولید و به بازار ارائه می شود. دستگاه یو پی اس که با عنوان منبع تغذیه بی‌وقفه معرف حضور شما است، نه تنها در زمان نبود برق استفاده می‌شود، بلکه در هنگام وجود جریان برق نیز کاربرد دارد. هر وسیله الکتریکی اعم از کامپیوتر، تجهیزات امنیتی، تجهیزات پزشکی و… به وجود یک یو پی اس نیاز دارد. نیاز داشتن آنها به دستگاه یو پی اس به این دلیل است که اگر قطعی برقی رخ دهد، یو پی اس‌ها به مدت ۱۵ دقیقه بعد از قطع شدن جریان برق می‌توانند تجهیزات الکتریکی را روشن و فعال نگهدارند.