قیمت و خرید فرش ماشینی 700 شانه فروشگاه اینترنتی فرش امین-فرش شادرخ

قیمت و خرید فرش ماشینی 700 شانه فروشگاه اینترنتی فرش امین-فرش شادرخ

به طور مثال، اخیرا فرش دودی، نقره ای، بژ و فیلی بسیار پرفروش شده و مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. محصولات این دسته هم در پالت های رنگی زیبا و خیره کننده بافته می شود که این رنگ ها در آن ها به چشم می خورد. پرفروش ترین محصولات در رنگ های جدید فرش طلایی نقره ای، فرش خانه رویایی دودی(تصویر مقابل) و فرش کارینا نقره ای هستند. دلیل دیگر مناسب بودن قیمت فرش 700 شانه ورژن این است که در تراکم گره پایین تری تولید می شود. برخلاف فرش های 700 اکریلیک که در تراکم 2550 و 3000 تولید می گردد، فرش 700 ورژن در تراکم 2100 بافته می شود. به همین دلیل، قیمت این محصول باز هم به صرفه تر و مناسب تر خواهد بود.

  • یکی از بارزترین مشخصه های فرش طرح کاشان استفاده از دستگاه های HPC برای تولید این فرش ها در دو تعداد رنگ 8 و 10 می باشد.
  • 2550 تراکم ، 10 رنگ ، پرفروش ترین فرش کاشان در سه رنگبندی خاص فروش اینترنتی فرش ۷۰۰ شانه .
  • از این حیث پیشنهاد میگردد همیشه از فروشگاه های معتبر و دارای سابقه خرید نمایید و از شانه و جنس واقعی فرش قبل از خرید مطمئن گردید.
  • هدف اصلی این شرکت تولیدی فرش، جلب رضایت مشتریان عزیز است، تا از کیفیت راضی باشند و توانسته باشند فرش های درجه یک کاشان را با قیمت عمده و تولیدی در طرح ها و نگاره های زیبا خریداری کنند.

قیمت فرش 700 شانه آکریلیک نسبت به سایر الیاف های به کار رفته در فرش قیمتی بیشتر دارد. به همین دلیل فرش های 1200 شانه و 1500 شانه، از لحاظ زیبایی، نقش هایی با جزئیات بیشتری دارند و اگر زیبایی و طرح و نقش فرش برای شما اهمیت زیادی دارد، احتمالا فرش های 1200 شانه و یا حتی 1500 شانه انتخاب بهتری برای شما باشد. البته ذکر این نکته نیز الزامی است که هرچه شانه و تراکم فرش ها افزایش یابد، جزئیات فرش ها بیشتر می شود و می توانید نقش و نگار زیباتری را در فرش ها مشاهده کنید. بنابراین فرش 700 شانه نسبت به فرش 1200 شانه و همچنین فرش 1500 شانه، طول نخ خاب بیشتر دارند و در نتیجه ضخامت بیشتری دارند. البته واضح است که فرش های 700 شانه، نسبت به فرش های 500 شانه قیمت بالاتری دارند.

فرش مدرن سیزان کد ۷۰۰۲۱ ذغالی

طوسی تیره همانفرش های 700 شانه خاکستری، دودی و یا زغالی است که متانت و وقار و سنگینی را برای فضا ایجاد می کند و برای دکوراسیون های امروزی و مدرنیته از این رنگ ها بسیار استفاده می شوند. فرش‌های 1000، 1200 و 1500 شانه شاید کیفیت بسیار بالایی داشته باشند اما از لحاظ اقتصادی خرید آن‌ها برای بسیاری از افراد مقرون به‌صرفه نیست.برای همین تهیه فرشی با کیفیت تقریبا مشابه اما با هزینه کمتر اهمیت پیدا می‌کند. برند و فناوری دستگاه بافندگی (فرش های 700 شانه با دستگاه های وندویل بافته می شوند و نوع بافت اونها HCP X2 است). بنابراین اگر فرش شما قرار است پاخور زیادی داشته باشد (مثل فرش مسجد و اماکن عمومی) و یا زیاد اهل تغییر دکوراسیون و و تعویض فرش نیستید و می خواهید که پس از سال ها فرش شما نرمی و لطافت و زیبایی خود را حفظ کند شاید فرش 700 شانه گزینه بهتری برای شما باشد. فرش افشان 700 شانه زیر یکی از زیبا ترین و پرطرفدارترین مدلهای ماهور است.

فرش کاشان طرح روژان

زیبایی طرح افشان با این تراکم طولی قابل مقایسه با تبدیلی های 700 شانه با تراکم پایین‌تر نیست. یکی از عوامل تعیین کننده کیفیت فرش ماشینی نوع الیاف و نخ به‌کار رفته در بافت آن است. یکی از الیاف‌های رایج در بافت فرش 700 شانه آکرولیک است، این ماده کیفیت بسیار بالایی دارد و در برابر رطوبت، کپک و رنگ‌پریدگی مقاوم است.

شانه به تعداد گره هایی می گویند که در یک متر از عرض فرش بافته می شود. برای نمونه در فرش های هفتصد شانه، تعداد گره در یک متر از عرض فرش 700 گره می باشد. نقشه جدید ثریا زمینه ذغالی – فرش ماشینی 700 شانه تمام اکرلیک درجه یک و قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی کارخانه قزش کاشان .

فرش نقشه کژال فیلی ۷۰۰ شانه

بیشتر افراد فرش های 700 شانه را برای محیط های پر رفت و آمد یا خانواده های پر تعداد انتخاب می کنند. اگر این مسئله برایتان مهم نیس پیشنهاد میکنم برای خرید فرش 1200 شانه و خرید فرش 1500 شانه اقدام نمایید. توجه نمایید که ضخامت فرش ارتباط معکوسی با شانه و تراکم فرش دارد، به این صورت که هر چه شانه فرش بالاتر رود ضخامت کمتر میشود. فرش 700 شانه حوض نقرهیکی از طرح های ترنج دار خشتی است که ترنج متفاوتی همچون حوض زیبا دارد و داخل هر خشت، گلدان و گل های زیبایی است که به اینفرش کلاسیک 700 شانهجلوه خاص داده است.