مجله تخصصی معماری و ساختمان نشریه معماری و ساختمان | iranianarchitectures

این سبک از معماری هنوز در دوره معماری بسیاری از موسسات معتبر آموزش داده می شود که نشان از توجه و علاقه ی مردم به این سبک است. در فاز یک معماری یا همان طراحی معماری، کلیه اطلاعات بدست آمده در فاز صفر معماری پیاده سازی می شوند و در قالب طرح های معماری و نقشه های اولیه معماری، فاز یک نامگذاری می شوند. نقشه های اولیه فاز یک معماری شامل پلان های طراحی معماری، مقطع های معماری، طرح های معماری و… می باشد. در واقع طراحی فاز یک معماری حد واسط مطالعات معماری و پلان های نهایی معماری و اجرای پروژه معماری می باشد از اینرو بسیار حائز اهمیت است که در فاز یک معماری دقت لازم را داشته باشیم و با برگزاری جلسات و تبادل نظرات و اطلاعات با دست پر به فاز دوم معماری برویم تا دچار دوباره کاری های غیر استاندارد نشویم.

http://carsicm.ir

آبجکت ساختمان مدرن در این مطلب از بخش آبجکت و مدل سه بعدی سایت مرجع دانلود معماری، دانلود مدل سه بعدی ساختمان از مدل های حرفه ایی آرشیو 3DSky را تهیه و آماده دریافت نموده ایم. این کالکشن شامل مدل سه بعدی حرفه ایی، با کیفیت و بسیار دقیق از نمای یک ساختمان مدرن می باشد. این مجموعه میتواند در طراحی فضا های شهری و چیدمان نهایی محوطه در طراحی … مدل سه بعدی پرده در این مطلب از بخش آبجکت و مدل سه بعدی سایت مرجع دانلود معماری، دانلود آبجکت پرده کرکره ایی از مدل های حرفه ایی آرشیو 3DSky را تهیه و آماده دریافت نموده ایم.

این مجموعه به عنوان چیدمان نهایی در طراحی داخلی فضاهای مختلف مانند نشیمن، اتاق غذاخوری، رستوران، کافی … مدل سه بعدی سینک روشویی در این مطلب، مجموعه آبجکت سینک روشویی 14 از مدل های حرفه ایی آرشیو 3DSky را برای شما همراهان گرامی سایت مرجع دانلود معماری تهیه و آماده دریافت نموده ایم. این کالکشن شامل مدل سه بعدی متنوع، با کیفیت و بسیار دقیق سینک روشویی می باشد. این مجموعه در پروژه های مختلف طراحی فضاهای بهداشتی به منظور چیدمان نهایی فضا مورد استفاده طراحان و معماران …

ویترویوس: ایستایی، کارایی، زیبایی[ویرایش]

شبکه صدای بین‌المللی و ۲۴ ساعته IVOAA (فارسی) در موضوعات مجله خبری معماری ایرانی شهر- معماری و هنر و زیر نظر IVOAA بین المللی () ارائه می‌گردد. معمولا در اکثر خانه های قدیمی که ایوان های رو به حیاط داشتند، دستک ها و نرده های چوبی خاصی وجود داشت که به وسیله ی سقف های چوبی و ستون ها تکمیل شده و در کنار دیواره های چوبی منبت کاری شده، مکمل زیبایی معماری سنتی خانه ها بود. استفاده ی مجدد از طراحی خانه ها یا مصالح که با طرح و نمای ساختمان های سنتی سازگار و یکپارچه باشد. معماری سنتی، در واقع سبک مشخصی از معماری است که در گذشته استفاده می شده است. معمولا به معماری که در یک منطقه رواج پیدا کرده باشد و مردم آن منطقه این معماری را می پسندیدند، معماری سنتی گفته می شد.

ارائه طراحی های مختلف برای ساختمان مد نظر

هدف اصلی این گرایش طراحی ساختمان های مفید ، زیبا و اصیل همراه با رعایت توازن نسبت به محیط است. اهمیت و جایگاه کم نظیر معماری باعث شده تا افراد بسیاری در دانشگاه ها و مراکز معتبر سراسر دنیا به صورت آکادمیک و دانشگاهی به تحصیل دراین خصوص روی آورند. در ایران نیز معماری یکی از رشته های جذاب رشته ریاضی فیزیک می باشد که هرساله دانش آموختگان بسیاری برای تحصیل در این رشته داوطلب می شوند.

  • آنچه امروز معماری بومی خوانده می‌شود، همچنان در اکثر نقاط جهان ادامه دارد.
  • معابد به عنوان ذخیره گنجینه‌های مربوط به آیین چند خدایی قرار می‌گرفت یا به عنوان مکان باستان بت‌ها بود ولی از زمان فیدیاس به یک کار هنری تبدیل شد.
  • آنچه در یک طرح یکپارچه مهم است، ان است که ردپای یک خط فکری منظم در یک طرح دیده شد، از طراحی المان های جز تا طراحی المان های کل، این امر را مجموعه ما، وفاداری به کانسپت می نامد.
  • این شیوه در اواخر قرن ۱۹ پدیدار شد، و با شکل های پرپیچ و خم و موّاج بناها، طرح اتاق ها، و تزیینات داخلیِ سبک نئوگوتیک به مقابله برخاست.
  • سبک معماری سنتی ایرانی به عنوان یکی از معروف‌ترین و زیباترین سبک‌های معماری در جهان شناخته‌ شده است که در مقایسه با سبک های معماری موجود در دیگر کشورها، جایگاهی ویژه دارد.