طراحی ساختمان اداری و تجاری فرمانیه توسط آقای علی دوست و همکاران | iranianarchitectures

زمانی که فضای کاری نیز حال و هوای به روزتری داشته باشد می تواند بر روحیه کارکنان نیز تاثیرات بسیار مطلوبی داشته باشد. در طراحی نماها مهم ترین موردی که باید به آن توجه کرد استفاده از مصالح با کیفیت و مرغوب می باشد. طراحی لندسکیپ و ساختمان‌های موجود در لندسکیپ (۴ ساختمان) این کارخانه نیز توسط شرکت دیبا انجام شده است. در این پروژه اکسپوز (نمایان) و نیمه اکسپوز بودن سقف در فضاها مهم بود که در نتیجه تاسیسات و سازه دیده می‌شد. از مهمترین چالش‌ها در این پروژه تاسیسات و سازه بود که در معماری دیده می‌شد و باید با معماری هماهنگ می‌شد.

طراحی صنعتی : نایکی از کفش ورزشی بدون بند خود به نام NIKE GO FlyEase رونمایی کرد

پس فراموش نکنین کاربری هر اتاق رو با پیمانکار بازسازی در میان بذارین. در شرکت‌ها و ادارات، داشتن ظاهری مطلوب می‌تونه در برخورد اوّل توجه هر مراجعی رو به خودش جلب کنه و تاثیر مثبتی روی ذهن و در نتیجه، تصمیم‌های ارباب رجوع‌ها داشته باشه. این تغییرات در بازسازی ساختمان اداری، می‌تونن کلی یا بسیار جزئی باشن. زمانی که بازسازی ساختمان و شرکت در حال انجام می باشد، پایه های مناسب برای دکوراسیون نیز ریخته می شود.

http://carsicm.ir

مطلبمون راجع به بازسازی ساختمان اداری رو در همین جا به پایان می‌رسونیم. مثل همیشه، تیم تخصصی سلام ساختمان آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هست. امّا به طور کلی، عمدتاً مدت زمانی از 1 روز تا چند ماه برای بازسازی ساختمان اداری در نظر گرفته می‌شه. بازسازی‌های جزئی که بیشتر تغییرات داخلی رو شامل می‌شن، می‌تونن در حین فعالیت ساختمان اداری اجرا بشن و نیازی به تعطیلی شرکت نیست.

طراحی واحد اداری سایه سمن

تحقیقات ناکافی منجر به شکست پروژه‌ی بازسازی فضای اداری می‌شود. تحقیقات به شما اجازه می‌دهد تا با دینامیک سازه‌ها، بودجه و برنامه ریزی برای حوادث غیر قابل پیش بینی آشنا شوید. برای جداکردن بخش فروشگاهی در پایین از بخش اداری در بالا از دیوار حائل، یا سطح بتنی استفاده شده است. برای ارتباط مستقیم بخش اداری با فضای شهری سقف فروشگاه به شکل راه‌ پله درآمده و بخش اداری را مستقیما به پیاده‌ روی جلوی ساختمان هدایت می­ کند. دفاتر این مجموعه در ۴ طبقه در متراژهای مختلفی از ۱۶۵ تا ۲۷۰ مترمربع تقسیم بندی شده است. همچنین در هر طبقه از این پروژه، با توجه به جهت کنسول شدن طبقات، تراس هایی رو به شمال نیز تعبیه شده است تا از نور طبیعی برای روشنایی دفاتر استفاده شود.

  • در محل قرارگیری گلدانها ، پوسته آلومینیومی گشایش یافته و بدین صورت علاوه بر ایجاد هارمونی زیبا در طراحی نما، چشم اندازی مناسب را نیز از درون فضاهای اداری فراهم می سازد.
  • سال 1381 با عملیاتی شدن طرح تعریض خیابان آذر در اصفهان، فضایی به عرض 4 متر، مابین خیابان و ساخت منزل مسکونی باقی ماند، که تا سال 1389 به عنوان گوشه ای از حیاط مورد استفاده بود.
  • این عامل می‌تواند نمای اداری باشکوه ساختمان باشد یا فضای شیک داخلی آن.

مجله خبری معماری ایرانی های قدی با ارتفاع چند متر، ترکیب گیاهان مختلف، تبدیل هارمونیک اشکال چند وجهی با سطوح منحنی به یکدیگر، استفاده از همه ی این المان های طبیعی، فضایی مطلوب را به وجود آورده است. استفاده از این المان های طبیعی منجر به ایجاد فضایی مناسب برای خلق ایده های جدید می باشد و این دقیقا فضایی متناسب با نیازهای استفاده کنندگان است، فضایی آزاد و کارآمد. با توجه به وجود فضای تجاری در طبقه همکف و نیاز به شفافیت و حفظ استمرار دید از داخل به خارج و برعکس ، تصمیم گرفته شد که این شفافیت در طبقه اداری گسترش یابد. از این رو نمای اصلی این پروژه توسط پنجره های پهن احاطه شده با قاب های پیرامونی شکل گرفته است. تضاد جذاب بین شفافیت و سختی این دو ماده، با شخصیت اداری ساختمان هماهنگی دارد. ما یک جعبه سیاه تشکیل دادیم که در ترکیب با لوورها، یک دیوار شفاف و یک چشمه آب، به فضایی منحصر به فرد تبدیل شد که دیگر کوچک به نظر نمی رسید.