ساختمان اداری سفید معماری معاصر ایران | iranianarchitectures

همانطور که می دانیم در عصر امروز زیبایی و نوع چیدمان دکوراسیون ساختمان های اداری می تواند تاثیر بسیاری بر نوع کارکرد کارکنان در محل کار داشته و انگیزه و عملکرد ایشان را چندین برابر سازد. دومین ساختمان دارای رتبه برتر BREEAM در جهان، در لندن واقع می باشد و انزژی آن از طریق سوخت زیستی و محلی که از روغن نباتی تصفیه شده تهیه می شود بدست می آید. یکی از ویژگی های آن استفاده از دیوار سبز می باشد که آب آن جهت صرفه جویی در مصرف آب، از طریق فلاش تانک های کم مصرف توالتها تامین می شود. همچنین، راه پله های مناسبی به جای آسانسور در آتریوم ساخته شده است و برای صرفه جویی بیشتر در انرژی مورد استفاده قرار می گیرد. این ساختمان 25 ساله توسط TP Bennett بازسازی شد و با امتیاز 31/96٪ درصد بالا ترین امتیاز را (قبل از ساختمانThe Edge که بالاترین امتیاز BREEAM ٪98.36 را در سال 2016 دریافت کرد) دارا بود.

طراحی ساختمان اداری شرکت دارویی سیناژن

علاوه بر این، طراحی باید معقول باشد بدون اینکه ظاهر طرح نهایی را قربانی کند. خلاقیت یک طراح داخلی متخصص و مهارت های کاربردی او می تواند به دستیابی به این مهم کمک کند. که نه تنها سازگار با محیط زیست هستند، بلکه اهداف طبیعت را نیز برآورده می کنند. بعد از مشاوره جهت بازسازی واحد های اداری شما پیش فاکتور خدمتتون ارسال خواهد شد.

برخی مزایای پارتیشن بندی ساختمان اداری

آجرهای مجله خبری معماری ایرانیان نیز انتخاب مناسبی برای پوشش دیوار اصلی هستند خصوصا اگر در تضاد با سایر بخش‌های اتاق باشند. ساختمان اداری تجاری ترمه دارای 2 طبقه است که هر دو طبقه دارای عملکرد تجاری هستند. طبقه­ که پشت بام این ساختمان نیز هست می­ بایست به واسطه دیواری با ارتفاع 2.5 متر و از لحاظ خط آسمان شهری باید با دیوار ساختمان مجاور هم سطح باشد.

ارزیابی محدوده آسایش حرارتی در اثر تهویه طبیعی در ساختمان‌های اداری بوشهر

مقاوم سازی ساختمان اداری اصلی ترین مرحله بازسازی ساختمان اداری است که از حساسیت بالایی برخوردار است، زیرا به صورت مستقیم با سلامت افرادی که در این ساختمان کار می کنند مرتبط است. با گذشت سالها و افزوده شدن به عمر یک ساختمان مصالح و تجهیزات آن رو به فرسودگی می‌روند و مشکلاتی به همراه خود دارند. جابجایی از ساختمان فعلی به ساختمانی دیگر کار بسیار زمان بری است و مخصوصا مرحله پیدا کردن دفتر کار جدید انرژی زیادی از مسئولین شرکت مصرف خواهد کرد. با این اوصاف، مسئولین ترجیح می دهند به کار بازسازی رو بیاورند و این کار را به دست متخصصین با تجربه بازسازی ساختمان اداری بسپرند. همچنین بازسازی بخش های مهمی مانند بازسازی سرویس بهداشتی ساختمان جزو مراحل بازسازی ساختمان اداری می باشد.

http://carsicm.irدیوار پوش متریالی است که می‌تواند بر سطوح عمودی با هدف حفاظت و زیبایی قرار بگیرد. کاشی چینی یکی از دیوار پوش‌های سنتی است که از امنیت بالایی برخوردار است و معمولا در سرویس بهداشتی و آشپزخانه‌ی ادارات به کار می‌رود. همچنین از آن جا که کاغذ دیواری مدرن است و دارای طرح و نقش گوناگون است، می‌تواند انتخاب مناسبی برای پوشش دیوارها باشد. به دلیل این­که هر کدام از کاربری­ های مختلف در این ساختمان در طبقات مختلف هستند و دارای مراجعین متفاوت می­ باشند، این ساختمان به گونه ایی طراحی شده که هر بخش به صورت مجزا و جداگانه و به صورت مستقیم با فضای شهری ارتباط داشته باشد. این ساختمان دارای ۳ کاربری متفاوت در ۳ سطح و با راه های ارتباطی مختلف با فضای شهری می­ باشد.

  • یکی دیگر از نکاتی که در طراحی ساختمان اداری مهم است، توجه به افرادی است که از این محیط استفاده می کنند.
  • از سنگ تراورتن، کوارتز و مرمر برای طراحی نمای اداری باشکوه استفاده می‌شود.
  • پس از عملیات نوسازی، انرژی مصرف شده توسط هر دو ساختمان تا 90٪ كاهش یافت، كه این امر باعث دریافت جایزه “outstanding” توسط BREEAM-NOR شده است.
  • و در آخر، یکی از مهم ترین معایب آن جرم پذیری آن است که در واقع زودتر از بقیه نماها کثیف می شود.
  • این ساختمان اداری، طراحی شده توسط 3DReid در مقایسه با سایر ساختمانهای تجاری این شهر، با 50٪ کاهش در مصرف انرژی و 80٪ کاهش انتشار کربن، دارای بالاترین امتیاز BREEAM در انگلستان می باشد.