ریمل های ایمپکت کلینیک حجم دهنده و بلند کننده مژه Clinique High Impact Mascara | asilbekharid

این ریمل برسی با پرزهای کوتاه و بلند دارد که باعث پخش یکدست ریمل روی مژه می شود. از نظر کیفیت و قیمت و بدون نیاز به خرید و امتحان، همیشه دغدغه افراد است. پس از شناخت مارک ها آشنایی با بهترین ریمل های حجم دهنده و پرپشت کننده نیز مهم است.

لازم به ذکر است این محصول ویژگی پرپشت کننده و حجم دهندگی فوق‌العاده بالایی دارد و در گروه پرفروش‌ترین و بهترین ریمل حجم دهنده بازار به شمار می‌رود. به‌طورکلی، توصیه می‌کنیم برای خرید بهترین ریمل بازار، به دنبال یک مارک معتبر و شناخته شده باشید تا بتوانید سلامت چشم خود را تا حد زیادی تضمین کنید. ناگفته نماند که خرید ریمل از فروشگاه‌های لوازم آرایشی معتبر و داروخانه‌ها می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. برس‌های متراکم و ریمل‌هایی که بافت مایعی سنگین‌تری داشته باشد، بسیار مناسب خواهند بود. همچنین، ریمل‌های خرده مژه‌دار نیز می‌تواند به حجم‌دهی بیشتر مژه‌هایتان کمک کند.

ریمل حجم دهنده ایزادورا isadora

دسته بندی های معمول بر اساس ترکیبات و کاربرد ریمل هستند اما دسته بندی دیگری با توجه به رنگ و نوع برس ریمل نیز وجود دارد. این ریمل ایتالیایی بوده و ضد حساسیت و بدون مواد نگهدارنده است. همچنین کیفیت بالایی دارد و مژه ها را غیرطبیعی و چسبناک نمی ­کند. ریمیل ها در رنگ های مختلفی تولید می‌شوند اما پرفروش ترین ریمیل ها مشکی هستند. یکی از ویژگی‌های بارز این محصول، رنگ مشکی خیره کننده آن است.

ریمل حجم دهنده دوسه مدل Punk

مواد به‌کاررفته در این ریمل مژه‌های شما را بدون خشکی و شکننده کردن آن‌ها نرم و لطیف نگه می‌دارد. ریمل اسنس مدل «Get Big Lashes Volume Curl» ماندگاری بالایی برای استفاده روزانه دارد و جزو بهترین ریمل حجم دهنده بازار محسوب می‌شود. شرکت اسنس «Essence» آلمان در زمینه‌ی تولید لوازم آرایش و بهداشتی جزو برندهایی است که ضمن جلب رضایت مشتریان، توانسته طرفداران زیادی در سرتاسر جهان برای خود پیدا کند. ریمل حجم دهنده مای سری Black Diamond مدل Luxurious از برند معتبر مای است. این ریمل ضد آب نیست و با تعریق زیاد و خیس شدن زیر چشم می ریزد. ابتدای استفاده از این ریمل خیسی آن روی مژه ها زیاد است که پس از چند با مصرف این مشکل حل می شود.

ریمل دیورشو

ریمل های ایمپکت کلینیک حجم دهنده و بلند کننده مژه Clinique High Impact Mascara | asilbekharid

Eucerin پوست را بازسازی کرده و حفظ می کند و به شما اطمینان می دهد که پوستی سالم داشته باشید، پوستی که همواره شاداب به بهترین ریمل نظر می رسد. لیلیوم لیدی نمایندگی رسمی برند سوئیسی اسکین کدرا داراست و محصولات اورجینال اسکین کدرا در ایران عرضه و پخش می کند. نام تجاری برند درمدن از ترکیب بخش اول کلمه Dermatology و واژه Eden است. کلمه Dermatology به تخصص پوست و کلمه Eden به معنای بهشت است.

  • ریمل ایزادورا مدل Big Bold یکی از ریمل های پرپشت کننده این مارک است که برای افراد با چشم های حساس یا کسانی که از لنز استفاده می کنند، مناسب است.
  • مژه های پایین معمولا کوچک‌تر هستند، از این رو می توانید برای ریمل زدن مژه های پایین از فرچه ای با موهای کوچک تر استفاده کنید.
  • در سراسر جهان توسط داروسازان پیشنهاد شده و توسط متخصصین پوست تجویز می شوند.
  • البته دقت داشته باشید برای پاک کردن ریمیل های ضد آب باید از پاک کننده های آرایشی استفاده کنید.