تور استانبول با پرواز ایران ایر-irantoursguide

تور استانبول با پرواز ایران ایر-irantoursguide

بلیط چارتر هواپیمایی ایران ایرتور، گزینه‌ای مناسب برای پروازی ارزان و کم‌هزینه است. اگر قصد خرید این نوع بلیط را دارید، پس از پیدا کردن بلیط‌های ایران ایرتور در علی بابا، فیلتر چارتر را نیز فعال کنید. یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و خریدتان را انجام دهید. بر روی بدنه ناوگان این شرکت هواپیمایی عکس پرنده ای نقس بسته است که شباهت بسیار زیادی به لوگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما) دارد اما با این تفاوت که لوگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر تور پرنده‌ای است درون دایره قرار گرفته است. از آنجایی که شعار این شرکت روزی همه مسافران با ما پرواز خواهند کرد است در جهت کیفیت هرچه بهتر خدمات و کیفیت پروازی خود تلاش می کند.

  • به این ترتیب در کوتاه‌ترین زمان علی بابا پول را به حساب‌تان بازمی‌گرداند.
  • البته از آنجایی که خرید آنلاین بلیط هواپیما دردسر کمتری دارد، بهتر است پرواز مورد نظر خود را در قاصدک 24 جستجو نمایید و بلیط هواپیما ایران ایر خود را از فهرست نتایج انتخاب نموده و آن را خریداری کنید.
  • در این مقاله سعی کردیم تمام اطلاعات کاربردی و مورد نیاز قبل از خرید بلیط هواپیما ایران ایر تور را برای شما گرداوری کنیم.
  • همچنین میتوانید از خدمات تورهای ویژه کیش زوم مثل تور ترکیه، تور استانبول و …

دفتر ایران ایر تور در استانبول | ارزانتر از همه جا – بلیط … در حال حاضر تعداد 7 فروند هواپیما در ناوگان هوایی ایران ایرتور در شرایط پرواز هستند. تورهای گردشگری داخلی معمولا با گشت از جاهای دیدنی توسط فارا گشت رزرو می شوند.

بلیط هواپیمایی ایران ایرتور در رسپینا

این شرکت عضو یاتا بوده که دارای گواهینامه آیوسا می‌باشد[۲] و دارای مجوز آموزش هوانوردی است.[۳][۴] هواپیمایی ایران ایرتور هم‌اکنون با ۱۲ فروند هواپیمای مسافربری در ناوگان هوایی خود به ۱۹ مقصد پرواز دارد. شرکت هواپیمایی ایران ایر تور، در سال 1371 با انتخاب شهر مشهد به عنوان مرکز عملیات پروازی، شش فروند هواپیما اجاره نمود. ایران ایر تور,خرید بلیط هواپیما ایران ایر تور برای پروازهای خارجی, Tours and Travel agencies خرید بلیط ایران ایر تور در ایران,خرید بلیط آنلاین ایران ایر تور,رزرو پروازهای هواپیمایی… هواپیمایی ایران ایر تور با هدف گردشگری و سفرهای زیارتی و انجام تورهای داخلی و خارجی (چارتر و سیستمی) تحت پوشش شرکت هواپیمایی ایران آغاز به کار کرد. این شرکت هر هفته بیش از 200 پرواز داخلی و خارجی دارد.

مدت زمان پرواز 19

از آنجایی که تلاش ایران تور همواره ارائه بهترین و مناسب‌ترین خدمات به مسافران است لذا ارائه کمترین قیمت موجود در بازار یکی از اهداف ماست. قوانین تست کرونا پروازی برای کودکان نیز با توجه به قوانین کشورها متفاوت است. در این زمینه لازم است با شرکت هواپیمایی مشورت داشته باشید. برای انجام تست PCR در نزدیک‌ترین آزمایشگاه‌ مورد تایید وزارت بهداشت و ایر ایران تور می‌توانید به خدمات تست کرونا پروازی هومکا اعتماد کنید.

پروفایل آژانس ایران تور

پروازهای لحظه آخری ایران ایرتور، پروازهای چارتری ایران ایرتور، پروازهای نرخ ویژه ایران ایرتور و پروازهای سیستمی ایران ایرتور می باشد. برای خرید پرواز ایران ایر تور از اصفهان به استانبول بر روی لینک زیر کلیک کنید . سلام من نظرات مسافران بخصوص آقای شیرازی را خواندم و کاملا بهشون حق دادم که براحتی اعتماد نکنند. اگر دلت می خواد از سفر شمال لذت کاملی ببری با تورهای طبیعت گردی فارا گشت کوروش کبیر سفری داشته باش. یاری خداوند بی نهایت مهربان؛ مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری؛ همراهی تور لیدرهای حرفه ای تحصیل کرده؛ برنامه ریزی دقیق و منظم، بخشی از دلایل انتخاب فارا گشت به عنوان مجری اصلی تور داخلی می باشد که سرویس دهی مختص شما دارد. خود شهر رو ببینیم دم دروازه قرآن که رسیدی صدای شادی رو می شنوی حال خودتم دیگه باید خوب شده باشه.