آموزش طراحی سایت رایگان از مبتدی تا پیشرفته آموزش ساخت سایت با وردپرس | آموزشگاه کاسپین تبریز

آموزش طراحی سایت رایگان از مبتدی تا پیشرفته آموزش ساخت سایت با وردپرس | آموزشگاه کاسپین تبریز

شما در این قسمت آموزش طراحی سایت پیشرفته علاوه بر آشنایی با تگ div در html با نحوه ساخت یک سایت و صفحه وب کامل در html آشنا می شوید. در این قسمت آموزش طراحی سایت با html و css پروژه محور شما با تگ doctype در html آشنا می شوید. در این قسمت شما با انواع هاست و دامنه جهت ساخت و طراحی سایت آشنا می شوید و آموزش ساخت سایت گام به گام پیش میرود. در گام چهارم طراحی سایت با وردپرس به بخش وارد کردن اطلاعات سایت خود خواهید رفت تا نصب وردپرس را تکمیل کنید.

  • همچنین می تونید یک قالب در موازات طراحی و هدف سایتتون نصب کنید ، با قالب اضافه شده، می توانید ظاهر سایت خود را سفارشی و شخصی سازی کنید.
  • همچنین در صورت استفاده از سی‌ام‌اس‌هایی مثل وردپرس سعی کنید همواره آپدیت نگهشون دارید، ضمن اینکه به هیچ‌وجه از تم و پلاگین‌های نال شده استفاده نکنید و همیشه اون‌ها رو از منابع معتبری مثل تم‌فارست دانلود کنید.
  • و با استفاده های از پلاگین های متنوعی که دارد توانسته است نیاز های مشتریان را تا حدود بسیار زیاری برطرف کند.

برای ایجاد بانک اطلاعاتی در پنل‌های cPanel ابتدا باید به MySQL در هاست خود مراجعه کنید. زمانی که به صفحه مورد نظر وارد شدید، باید برای بانک اطلاعاتی خود یک اسم انتخاب و سپس یوزرنیم و پسووردی را تعریف کنید. در بسیاری از سایت‌ساز‌ها و نرم‌افزارهای مشابه وردپرس، شما باید برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی و حتی مدیریت آن هزینه‌های مشخصی را به ارائه دهنده مورد نظر پرداخت کنید. خب تقریبا شما با تمامی اجزای مهم و اساسی یک وب‌سایت آشنا شدید و به جرات می‌توان گفت که شما اکنون یک مدیر وب‌سایت هستید البته پیشنهاد می‌کنیم هر روزه آموزش ببینید تا تخصص خودتان در این حوزه افزاییش دهید. تبریک می‌گوییم شما قدم اول شروع کسب‌و‌کار اینترنتی خودتان را پشت سر گذاشتید.

مفاهیم کلیدی وردپرس

یادگیری این دو مبحث برای کسانی که با جاواسکریپت در سطح ظاهر و فرانت اند کار کرده اند بسیار ساده تر خواهد بود. به همین دلیل در آریا تهران اموزش طراحی سایت جاوا اسکریپت نیز ارائه میشود و شما میتوانید با اموزش طراحی وب جاوا اسکریپت از حضور برترین اساتید کشور بهره مند شوید. اما برای اینکه تجارت شما به بار بشینه این وب سایت و طراحیش موضوع خیلی خیلی مهمیه. یا خودتون انجامش بدید یا از بهترین شرکت های طراحی سایت استفاده کنید و با پرداخت مبلغی معقول برای همیشه از مزایای آن بهره ببرید. دارکوب 15 سال سابقه در زمینه طراحی سایت دارد و در این سال ها در حدود 3000 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده.

همانند هر سیستم دیگری که محبوبیت زیادی کسب می‌کند، افراد خرابکار نیز تلاش کرده‌اند که از کاربران ناآگاه وردپرس سوء‌استفاده کنند. در مورد وردپرس این کار به شکل لینک‌های پنهان در کدهای پوسته صورت می‌گیرد و غالباً به نحوی انجام یافته که در صورت حذف شدن این کدها، پوسته از کار بیفتد. از این رو انتخاب یک پوسته از میان خیل پوسته‌های مختلف می‌تواند کار دشواری باشد. کتگوری یا دسته‌بندی برای مشخص کردن موضوع‌های نوشته‌ها استفاده می‌شوند. نوشته‌ها می‌توانند یک یا چند دسته‌بندی داشته باشند و زمانی که کاربران یک بایگانی دسته‌بندی را جستجو می‌کنند، یک فهرست از همه نوشته‌های آن دسته خاص نمایش داده می‌شود.

طراحی سایت با وردپرس برای تمامی مشاغل مناسب است و با فراهم آوردن بستری رایگان و کاربردی به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن و با صرف حداقل هزینه به بهترین بازدهی دست پیدا کنید. گام پنجم از مراحل طراحی سایت با وردپرس اضافه کردن محتوا به سایت است. شما باید محتواهای پیش فرض قالب را پاک کرده و محتواهای خود را بارگذاری کنید.

چگونه یک وبسایت وردپرس ایجاد کنیم