آشنایی با جدیدترین و پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز در سال ۲۰۲۰ وبلاگ طاقچه

آشنایی با جدیدترین و پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز در سال ۲۰۲۰ وبلاگ طاقچه

در صورت استفاده از محتوای وب‌سایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد. این کتاب نه تنها درخشش ابدی “کشتن مرغ مقلد” شاهکار لی را تایید می کند، بلکه به عنوان مکمل آن به حساب می آید و عمق، بافت و معنی جدیدی به این اثر کلاسیک آمریکایی می بخشد. نوشته شده در اواسط دهه ی 50 میلادی، برو دیدبانی بگمار ما را در فهم و درک بهتری از هارپر لی نویسنده ی برنده ی جایزه ی پولیتزر کمک می کند. دختر داستان همان دختری با خالکوبی اژدها یک هکر نابغه ولی غیر قابل معاشرت است. پسر داستان خبرنگاری ماجراجوست که گاهی دفاع از حقیقت او را تا مرز محکومیت می برد. او چند کلمه در گوش شما میخواند و شما را تنها می گذارد تا ذره ذره نابود شدن دنیای خود را تماشا کنید.

  • از کتاب های او تا کنون بیش از 60 میلیون نسخه در سرتاسر دنیا به فروش رسیده است.
  • خامه، اعترافات میمون شیناگاوا، کارناوال، مجموعه‌شعر پرستوهای یاکولت، اول شخص مفرد، با بیتل‌ها، چارلی پارکر باسا نوا می‌زند، روی یک بالش سنگی نام داستان‌هایی است که در این مجموعه می‌خوانیم.
  • این کتب الکترونیک، نسخه‌های اسکن شده و همچنین دیگر فرمت‌های کتب را دربرمی گیرد.
  • داستان درباره شخصیتی با نام جان دیفول و ابزار قدرتی مرموز به نام «اینکال» است.
  • ژنتیک پزشکی امری یکی از بهترین کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی است که دانشجویان را به‌طور کامل با مفاهیم مورد نیازشان آشنا می‌کند.

وجود کتاب کیمیاگر در این فهرست از نظر عدم هم‌خوانی با سایر کتاب‌های معرفی‌شده، کمی عجیب است. «پائولو کوئیلو» این کتاب را در سال ۱۹۸۶ به زبان پرتغالی نوشته و در سال ۱۹۹۳ به زبان انگلیسی برگردانده است. کیمیاگر اثری تمثیلی است با الهام از داستانی قدیمی و فولکلوریک و زندگی چوپانی را روایت می‌کند که در بیابان‌ها در جستجوی سرنوشت خویش است. برخی منابع فروش ۶۵ میلیون نسخه را برای کیمیاگر اعلام کرده‌اند. ساخت فیلم «کیمیاگر» هم در استقبال از آن بی‌اثر نبوده است.

سربازان سگی اثر رابرت استون

رمانی به سبک خیال‌پردازی حماسی که طی ۱۲ سال از ۱۹۳۷ تا ۱۹۴۹ نگارش شده‌است. از زمان نگارش کتاب تاکنون ارباب حلقه‌ها بارها تجدید چاپ و ترجمه شده و دو تولید سینمایی بر مبنای این داستان انجام شده‌است. کتاب جزء از کل در سال 2008 منتشر شد و به یکی از موفق ترین رمان ها در ادبیات استرالیا تبدیل شد. البته موفقیت این رمان به استرالیا ختم نشد و در مدت کوتاهی به یکی از پرفروش ترین آثار نیویورک تایمز و آمازون تبدیل شد. پرفروش ترین کتاب برای آمازون و نیویورک تایمز در سال 2018 و همچنین یکی از پرفروش ترین کتابها برای دیجی تالا در سال 1399 ، می تواند زندگی زنان و دختران را تغییر دهد. کتاب تخت‌خوابت را مرتب کن یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز در سال 2017 و یکی از پرفروش ترین کتابهای ایران در سال 1399 بود.

روایت کتاب تا اواخر دوران ملک عبدالله پادشاه پیشین عربستان است. تاریخ دو سه سال اخیر را خواننده می‌داند زیرا بار‌ها آن را از اخبار روزمره شنیده است. در بخش آخر کتاب «توضیحاتی آمده که نشان می‌دهد نویسنده برای کسب هر بخش از اطلاعات خود چه راه‌هایی را پیموده و چه منابعی را زیر و رو کرده است. این توضیحات برای کسانی که کار‌های پژوهشی و تاریخی می‌کنند بسیار راهگشاست.

سلام – خیلی خوشحالیم که تونستیم در شما انگیزه ایجاد کنیم و در انتخاب کتاب به شما کمک کنیم. سلام – خیلی خوشحالیم که در انتخاب کتاب به شما کمک می کنیم. به شخصه ترجمه جناب رضایی رو خوندم به پیشنهاد استادم و طبق تحقیقاتی که کردم به شدت به متن اصلی نزدیکه. برای نشر افق مطمئنم نیستم که ذکر شده خلاصه شده یا نسخه کامل ولی قصه به علت ترجمه های ضعیف کاملا از بین رفته.

بین 80 تا 120 صفحه در چاپ های مختلف دارد و به عنوان یکی از کتابهای خودیاری ، رشد شخصی و اعتماد به نفس طبقه بندی faraketab.ir می شود. اصل این کتاب 144 صفحه است و چاپ اصلی دوم در آوریل 2017 منتشر شده است. داستان در سال 1984 (35 سال پس از نگارش کتاب) در لندن اتفاق می افتد.

خوش ندارد به آنان خدمت کند و می‌ترسد که به بردگی درآید. «چارلز اسمیتسن» مردی موقر به «سارا وودراف»، معلمه‌ی سرخانه‌ای که محبوب فرانسوی اش او را فریب داده و رفته، دل می‌بازد. برمبنای این کتاب فیلمی به همین نام با کارگردانی کارل رایط ساخته شده است. این کتاب دوازده قسمتی، به‌طور خارق‌العاده‌ای جاه‌طلبانه و کل‌نگراست و جزییات زندگی‌ها و روابط چندین شخصیت متفاوت ـ‌بیش‌تر هم متعلق به طبقه متوسط جامعه هستند‌ـ را در قرن بیستم نشان می‌دهد. در یادداشت «ارباب حلقه‌ها؛ از فیلم سینمایی تا کتاب» درباره تفاوت‌های کتاب و فیلم صحبت کردیم و سیر مطالعاتی درباره اینکه چگونه وارد دنیای داستان‌های تالکین شویم، گفته‌ایم. کتاب سرشار از حسّی خانه‌‌براندازانه است که گاه ساعت‌ها آدمی را به خود مشغول می‌کند.

رمان عاشقانه ای چشمهایش اثر بزرگ علوی

کودکی وسط پله‌ها نشسته؛ منتظر پدرش است که باید او را به ورزشگاه ببرد. در نگاه غمگین او، حدس می‌زنم که بازی هاکی شروع شده است. حاضرم همه چیزم را بدهم، برای از دست دادن تماشای بازی به همراه پدرم، و گذراندن بعدازظهر به نگاه کردن او، که روزنامه‌اش را در کافه گوشه خیابان می‌خواند. برای داخل شدن، باید کلید را تا انتها داخل برد، سپس چرخاند و به آرامی از قفل بیرون آورد. اما اینها مانع نمی‌شوند که ما هم ناامید شویم و کتاب‌های خوب را به هم معرفی نکنیم و بر سنگینی حزن‌انگیز جو یأس بیافزاییم. ما سعی کردیم تا جایی که امکان دارد کتاب‌هایی که به فارسی ترجمه شده‌اند و همچنین به صورت الکترونیکی منتشر شده‌اند را در این یادداشت مشخص کنیم.

هنگام برگشتن از مأموریت فارس، فرمانفرما مجبور شد برای اسکان همسران جوان و فرزندان کوچکش عمارت‌ها و باغ‌های دیگری تهیه کند. این کتاب جذاب خاطرات، مهرماه فرمانفرماییان، فرزند دهم عبدالحسین میرزا، معروف به فرمانفرما است. او در این کتاب به بخشی از تاریخ خانواده در اواخر دوران قاجار می‌پردازد. این کتاب برخلاف آثار دیگری که از فرزندان فرمانفرماییان منتشر شده است به سیاست نمی‌پردازد بلکه به زنان و اوضاع آن‌ها در اندرونی‌های خانه‌های قاجاری،‌روش‌های تربیتی پدرش و اواضاع داخلی خانه می‌پردازد. اول شخص مفرد مجموعه هشت داستان کوتاه از هاروکی موراکامی، نویسنده مشهور ژاپنی است. او در تمام دنیا با داستان‌هایی شناخته می‌شود که عناصر رئالیسم جادویی را در خود دارند و ترکیبشان را عناصر فرهنگی و بومی ژاپن، ترکیبی خلاقانه و البته جذاب ساخته است.