راهنمای خرید باتری ماشین فروشگاه باتری آریانو | نکاس باتری

محصولاتی که دارای گارانتی باشند، این حس را در مشتری ایجاد می­کنند که با اطمینان بیش­تری خرید خود را انجام دهند. در صورتی که باتری خریداری شده دچار آسیب شد، می­تواند در طول مدت تعیین شده، از گرانتی آن استفاده کنید. برای آن که از این مزیت بهره­مند شوید، لازم است خرید خود را از فروشگاهی انجام دهید که محصولات خود را با گارانتی به فروش می‌رساند. در ادامه ی راهنمای خرید باتری ماشین به عوامل تعیین کننده قیمت باطری می رسیم. باتری های کره ای سال هاست که در ایران مورد استفاده قرار می گیرند و عمر بسیار خوبی دارند، مانند شرکت های باتری سازی ایرانی. پس هنگام خرید باتری می توانید با اطمینان کامل از باطری های ایرانی نیز استفاده کنید که البته قیمت مناسب تری دارند.

همانطور که اشاره شد، آمپر باتری وابسته به میزان مصرف برق خودرو و توان تولید انرژی دینام است. اگر به سیستم اتومبیل مورد نظر تجهیزات برقی پر مصرف مثل اسپیکرهای قدرتمند اضافه شده باشد، استفاده از بالاترین میزان آمپر و در غیر این صورت کمترین آمپر پیشنهاد شده، کفایت می کند. این شماره معمولاً در کنار باتری یا بالای آن قرار دارد و به طور خاص شماره CCA را نشان می‎دهد.

  • به همین علت شرایطی به کار برده می شود که بتوان طول عمر آن ها را افزایش داد.
  • همچنین منتظر نظرات، پیام‌ها و مطالب ارسالی شما از طریق ایمیل [email protected] هستیم.
  • طول عمر مفید باطری صبا حدود 1 تا 3 سال است و یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش دارد.از بین باتری ‌های تولیدی این شرکت، باتری ‌های 66، 74 و 66 آمپر صبا فروش بیشتری داشتند.
  • در فروشگاه باتری ایراندوست می توانید انواع باتری ماشین و باتری UPS را با بهترین قیمت باطری ماشین بیابید و به آسانی سفارش دهید.

گذشته از این، با توجه به عمر باتری و نشانه‌های مختلف می‌توانید تمام شدن عمر آن را پیش‌بینی کنید و قبل از اینکه باتری کاملا از کار بیافتد آن را با یک باتری مناسب خودرو جایگزین کنید. به طور کلی باید به نکاتی برای خرید باتری خودرو و همچنین نحوه مراقبت از آن آشنایی داشته باشید. کیفیت محصولات این برند بسیار بالاست و می توانند رقیبی جدی برای محصولات خارجی باشند. سپاهان باتری برای تولید باتری های خود از آخرین فناوری روز صنعت باتری خودروسازی جهان استفاده می کند. در بازار می توانید انواع باتری برای خودروهای مختلف را با نام سپاهان باتری پیدا کنید.

راهنمای خرید باتری ماشین فروشگاه باتری آریانو | نکاس باتری

تاریخ ساخت باتری، میزان آمپر و نوع باتری از نکات طلایی برای خرید باتری مناسب خودرو هستند که باید پیش از خرید حتما آن‌ها را درنظر داشته باشید. روزی که باتری ماشین شما می‌خوابد هیچوقت بهترین زمان برای خرید باتری جدید نیست اما تقریبا می‌توان گفت در سرتاسر جهان بیشتر مردم دقیقا در همین روز برای خرید باتری به بازار می‌روند. معمولا همه ما حداقل یک یا دو بار باید باتری خودرو را عوض کنیم چرا که باتری ماشین پس از گذشت مدت زمانی دیگر از کار می‌افتد و چاره‌ای به جز تعویض پیش رویتان نمی‌گذارد. در نتیجه، قیمت باتری خودروها متفاوت است و به طور کلی می توان گفت که محدوده قیمت باتری خودرو در بازار معمولاً بین 2 تا 3 میلیون یا بیشتر قرار دارد. اما برای دقت بیشتر در مورد قیمت باتری، بهتر است با فروشندگان محلی خودرو، فروشگاه های باتری یا تعمیرکاران متخصص تماس بگیرید تا قیمت های دقیق را بررسی کنید. باتری هایAGM مسطح از منظر شیمیایی مشابه مدل اسیدی هستند؛ اما از نظر ساختار و طراحی متفاوت اند.

باتری اتمی خودرو صبا باتری مدل 50 آمپر

تستر باتری خودرو یکی از تجهیزاتی است که راننده را از میزان شارژ باتری خودرو مطلع و آگاه می‌کند. این دستگاه میزان شارژ باتری را در 6 وضعیت بررسی می‌کند و برای کار با آن نیاز به هیچ تخصصی نیست. در قسمت انتهایی این تستر دو گیره قرار دارد که برای اتصال به سر مثبت و منفی باتری طراحی شده است.

معرفی انواع مختلف باتری های ماشین