بک لینک یا Backlink چیست؟ آموزش ساخت بک لینک هاست نگار-بک لینک گلدلینک

بک لینک یا Backlink چیست؟ آموزش ساخت بک لینک هاست نگار-بک لینک گلدلینک

البته اینم بگم بک لینک سازی کار راحتیه ولی اگر درست و طبیعی انجام نشه میتونه سایت شما را پنالتی کنه پس خوب حواستان جمع باشه و به نکاتی که میگم توجه کنید. خیلی ساده، پیشنهاد ما همیشه ابزار search console گوگل است. با ورود به بخش performance عباراتی که در آن نمایش یا impression داشته اید ولی هنوز رتبه خوبی کسب نکرده اید را بررسی کنید و طبق استراتژی های کسب و کار خود جلو بروید.

هنگام دریافت بک لینک اگر به انکر تسکت ها دقت نشود آسیب های فراوانی می تواند به سایت وارد شود و مورد جریمه گوگل واقع شوید. بصورت کلی کلمات کلیدی در انکر تکست ها می بایست بصورت توزیع شده باشند و در آن زیاده روی نشود. لینک‌سازی فهرست وار می‌تواند یکی از بخش‌های مهم استراتژی بک لینک سایت شما باشد. منظور مطالب و مقالاتی است که در آن به صورت فهرست‌وار کسب و کار، خدمات یا محصولاتی معرفی می‌شوند.

  • تمام این موارد در حد تئوری هست و صرفاً با هدف طبیعی جلوه دادن لینک‌ها در وبسایت‌های پرلینک انجام می‌شود.
  • منظور سایت هایی مانند ویکی پدیا، سایت خبرگذاری های متعبر و مانند آن است.
  • شما احتمالاً به توصیه شخصی که به او احترام می گذارید نسبت به کسی که هرگز ندیده اید، اعتماد خواهید کرد.
  • شما همچنین می‌توانید با صاحبان سایت تماس بگیرید و عکس خود را به عنوان یک پست مهمان ارائه دهید که بسیاری از آنها ممکن است موافقت کنند.
  • به طور مثال، فرض کنید کار شما فروش اطلاعات در رابطه با نحوه ساخت لوازم آرایشی باشد.

در اصل، بک لینک ها به وب سایت شما سیگنالی به موتورهای جستجو هستند که دیگران برای محتوای شما تضمین می کنند. بسیاری از ژورنالیست‌ها در مقالات خود نیاز به یک منبع مناسب یا نقطه نظری حرفه‌ای دارند تا اعتبار مطالب خود را بالاتر ببرند. اگر می‌بینید که مطلبی وجود دارد که شما می‌توانید ارزشی به آن اضافه کنید، به سراغ نویسنده آن بروید و با او مذاکره کنید. قرار نیست همیشه این روش جواب بدهد اما اگر نظری که پای مطلب او می‌گذارید به اندازه کافی خوب باشد، احتمال زیاد سر از متن اصلی در می‌آورد و به گرفتن بک لینک از آن سایت منتهی خواهد شد. همان طور که متوجه شدید، بک لینک‌ها در واقع کاربران را از سایتی به سایت دیگر هدایت می‌کنند.

لینک در نظرات یا همان کامنت روشی قدیمی اما همچنان کارساز است. شما می‌توانید در کامنت‌های سایت‌های دیگر، لینک مطلب یا سایت خود را قرار دهید. بعضی صفحه‌ها نظرات را بدون نیاز به تایید منتشر می‌کنند و اجازه می‌دهند ولی بعضی‌ها اگر لینکی در کامنت وجود داشته باشد آن را حذف می‌کنند.

بخش دوم: آماده‌سازی وب‌سایت برای بک لینک سازی

این وب سایت با آن عظمت خود و شهرت و سابقه اش به علت خرید بک لینک و رپورتاژ و تخلف توسط گوگل جریمه گردید. جالب است بدانید مدیران این سایت به گوگل گفته اند که انگیزه شان از انجام این کار، این بود که رقبا این گونه بک لینک ها را خریده و موفق شده بودند!!!! به هر حال آن دامنه دیگر کار نکرده و این وب سایت از دامنه دیگری در حال حاضر برای وب سایت خود استفاده می نماید. یکی از مواردی که گوگل توجه ویژه ای به آن دارد و تلاش میکند تا در فاکتورهای رتبه بندی نتایج جستجو از آن استفاده کند، ارتباط موضوعی میان صفحات لینک شده است. بعنوان مثال اگر شما در زمینه تورهای مسافرتی فعالیت میکنید ولی بک لینک های شما همگی از سایت های دانلود هستند ارزش و اعتبار زیادی برای شما ایجاد نمیکنند. ولی اگر این بک لینک ها از سایت هایی با موضوع سفر، گردشگری، خرید بلیت و … برای شما ایجاد شده باشد میتواند اثرگذاری بهتری در جایگاه شما داشته باشد.

لینک‌های تشکیلات سازمانی

شما باید از صفحات مهم سایت موردنظرتان که به تنهایی رتبه و اعتبار خوبی دارد اقدام به ساخت بک لینک کنید. از رپورتاژآگهی میتوان همواره برای بهبود جایگاه رتبه ها استفاده کرد. برای ساخت لینک های بلاگی خارجی میتوانید از وبسایت های رپورتاژ آگهی و پکیج های ما استفاده نمایید. در پنل فروش راش وب میتوانید علاوه بر مشاهده سایت های رپورتاژ آگهی و بک لینک تمام صفحات از پلان های پکیج لینک سازی در لایه دوم یا سوم استفاده نمایید. رپورتاژ آگهی یکی از روش های متداول و قدرتمند لینک سازی می باشد که شما در ازای پداخت مبلغی می توانید یک مقاله یا خبر در یک وب سایت معتبر درج کنید و لینک های خود را درون متن آن قرار دهید.

چنین لینکی که نیاز به هیچ اقدامی به جز محتوای عالی ندارد ، پیوند تحریریه می گویند. اگر این 3 مورد یعنی وبسایت متخصص ، معتبر و قابل اعتماد را رعایت کنید ، ارزش زیادی به کاربر خود ارائه خواهید کرد و این همان چیزی است که گوگل در تلاش است به نمایش بگذارد. «لینک با اعتبار بالا» به لینک‌هایی اشاره دارد که از سایت‌هایی با اعتبار بالا مانند سایت‌های خبری بدست می‌آیند. این سایت‌ها به عنوان دامنه‌هایی شناخته می‌شوند که گوگل به آن‌ها اعتماد دارد. همانطور که گفته شد، از جمله روش‌هایی که برای گرفتن بک‌لینک مورد استفاده قرار می‌گیرد، انتشار رپورتاژ آگهی است. البته اگر متن رپورتاژ آگهی به شکل مناسبی نوشته نشود، اثربخشی پایین رپورتاژ آگهی را سبب می‌شود.

همچنین ارتباط متنی که در پیرامون لینک وجود دارد را با صفحه دریافت کننده لینک، مورد بازرسی قرار میدهد. در صورتیکه سئو سایت برایتان اهمیت دارد باید بک لینک‌های سایت را آنالیز نمایید و از بک لینک‌ با کیفیت در سایت استفاده نمایید. با رعایت این موضوع میتوانید به بهینه سازی سایت و بالا بردن رتبه سئو سایت کمک شایانی نمایید. در این مقاله در مورد بک لینک و تأثیر آن در سئوی وبسایت، صحبت خواهیم کرد.

امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما در درک مفهوم بک لینک و اهمیت آن در سئو مفید باشد. دریافت بک لینک‌های با کیفیت یه یک دغدغه اساسی برای مدیران سایت و بازاریابان دیجیتال تبدیل شده است. با بروزرسانی‌های الگوریتم گوگل کیفیت لینک‌ها اهمیت بیشتری در مقایسه با کمیت آن‌ها دارد که این موجب شده است تا ساخت بک لینک تبدیل به یک فرایند چالشی در استراتژی‌های سئو تبدیل شود.

باسلام، در سایت‌هایی که فرمودید باید توسط ربات های مخصوص ساخت وبلاگ، وبلاگ سازی را انجام دهید که از نظر سئو به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. در صورتیکه چک کردیم سایر سایت های رقیب این بک لینک ها را از این وبلاگ های خارجی دارند. یکی از ویژگی های اصلی وب سایت های مذکور این است که بازدید بالایی دارند و همین امر باعث می شود تا مطلب شما در معرض دید افراد بیشتری قرار گیرد و ورودی سایت شما زیاد شود. طول عمر بک لینک ها زیاد است.بسیاری از افراد، امروزه هزینه بسیاری بابت تبلیغات صرف می کنند اما باید در نظر داشت که با اتمام تبلیغات، بازدید ها نیز به صورت محسوس کاهش می یابد. در مقابل بک لینک ها دارای طول عمر بسیار بیشتری هستند و تاثیرات آنها پایدارتر می باشد. ابزار KWfinder یکی از ابزارهای کاربردی برای تحقیق کلمات کلیدی بک لینک چیست است.