انواع پنجره دوجداره درب و پنجره دوجداره تکویندوز-آلموتکنیک طاهری

ساخت پروفیل دروپنجره ها نیز از پیشرفت تکنولوژی در این عرصه بی بهره نمانده است. به علاوه درزگیری آن نیز معمولا به درستی قابل انجام نبوده و در هنگام بارندگی باعث نفوذ آب از اطراف به داخل پنجره می شود. یکی این است که برای نصب در بالای سینک آشپزخانه به راحتی قابل استفاده نیستند، زیرا دست بردن برای بستن پنجره کمی سخت است. اشکال دیگر این است که این پنجره‌ها در سطح همکف و ارتفاع پایین یا مواقع باز شدن در مسیرها، برای جلوگیری از آسیب به افراد ممکن است نیاز به اعمال محدودیت داشته باشند.

معایب پنجره های چوبی و قدیمی

شیشه دوجداره یک راه فوق العاده برای عایق کاری خانه شما، صرفه جویی در هزینه های انرژی و کاهش سر و صدا است. اگر به دنبال صرفه جویی بیشتری هستید، شیشه سه جداره بازده حرارتی بیشتر و همچنین امنیت بیشتری را فراهم می کند. در واقع، ما در مورد امنیت پنجره های دوجداره و سه جداره آلومینیومی خود بسیار مطمئن هستیم، ضمانت ضد نفوذ 1000 پوندی ارائه می دهیم. استفاده از فرآورده‌های نوینی نظیر شیشه‌های دوجداره با پوشش‌های خاص، پنجره‌های upvc و آلومینیوم گرماشکن و … جهت بهبود عملکرد حرارتی پوسته خارجی ساختمان ، مورد نظر قرار گرفته است . بعد از بررسی کنترل کیفیت ، پنجره دوجداره تایید شده ، به همراه تیم نصب شرکت توس وین به محل پروژه مشتری اعزام و نصب درب و پنجره در محل مشتری انجام می شود .

نمایندگی پنجره دوجداره هافمن در کرج

به دلیل لایه های بیشتر، قاب این پنجره ها از شیشه های ساده کمی بزرگتر است. محبوب ترین رنگ برای پروفیل۶۰۰۰ upvc، رنگ سفید یا خاکستری است. در صورتی که مشتری تمایل داشته باشد سایر رنگ ها نیز برای آنها لعاب کاری می شود.

  • در شکل ظاهری، این محصولات، پروفیل هایی باریک با تعداد حفره های داخلی کمتر هستند.
  • علاوه بر پروفیل، پلیمر جدا کننده دو لایه شیشه ای، نحوه عایق بندی و ضخامت شیشه ها نیز باید دارای کیفیت خوبی باشد.
  • حسن آنها قیمت مناسب تر، قابل ترمیم بودن (مثلا در صورت شکستگی لولاها) و رنگ پذیری مناسب می باشد.
  • شاید در نظر اول قاب پنجره به نظر شما بسیار مهم بیاید در اینجا ما می خواهیم انواع پروفیل پنجره را به همراه معایب و مزایای آن برای تان بطور کامل توضیح دهیم تا بتوانید در صورت نیاز بهترین آن را انتخاب کنید.
  • از مدل‌های مشجر و طرح‌دار معمولا برای محدود کردن دید در نواحی خصوصی خانه استفاده می‌شود.
  • گروه صنعتی درساوین در سال ۱۳۸۸ با رسالت حفظ انرژی و کمک به زمین سبز فعالیت خود را با تولید پنجره دوجداره UPVC و شیشه دوجداره صنعتی آغاز نمود.
انواع پنجره دوجداره درب و پنجره دوجداره تکویندوز-آلموتکنیک طاهری در واقع هر دوی این متریال به عنوان یک پلاستیک قوی و سبک در صنعت به کار گرفته می‌شوند، در pvc با افزودن روان‌کننده یک انعطاف خاصی ایجاد می‌شود که آن را برای لوله‌کشی (فاضلاب، آبیاری و …) بسیار کاربردی ساخت انواع پنجره دوجداره در کاشان می‌کند. اما در upvc هیچ روان‌کننده‌ای اضافه نمی‌شود تا این متریال در نقش چوب و فلز بتواند بهترین پروفیل پنجره را ایجاد کند. در ادامه با مزایای فوق‌العاده این پروفیل‌های کامپوزیتی آشنا می‌شویم. اما به هر حال چوب دارای معایبی چون ضعف در برابر نفوذ رطوبت و کمک به گسترش آتش سوزی است و همچنین خطر خوردگی توسط موریانه نیز در برخی مناطق خاص وجود دارد.

بعد از مرحله گالوانیزه گذاری،پنجره دوجدارهبا استفاده از دستگاه های جوش پلاستیک به یکدیگر متصل می شود که یک چهارچوب با زاویه ۹۰ درجه تشکیل می دهد. در محل اتصال گوشه پروفیل، بدلیل حرارت دستگاه جوش، مقداری ضایعات ایجاد می شودکه توسط دستگاه تمیزکن بدون آسیب رساندن به نقاط اتصال از پروفیل جدا می شود. سپس یراق آلات پنجره طبق درخواست کارفرما به پنجره های تولید شده نصب می‌گردد.

د ر شرایط بسته و خلاء صورت می گیرد تا قابلیت جذب رطوبت هوای بین دو جداره شیشه برای این ماده پایدار باشد و این موادقبل از استفاده اشباع نشود. بسیار سبک هستند و به راحتی نصب می شوند و باعث بالا رفتن وزن ساختمان هم نمی شوند. قابلیت نفوذ آب دارد و به دلیل تغییر حالت در جاهایی که مناطق مرطوب هستند استفاده از پنجره چوبی را به هیچ وجه توصیه نمی کنیم. دوجداره مقاومت زیادی در برابر ضربه دارند و به نوعی پنجره ضد سرقت نیز محسوب می شوند. استحکام و دوام بالا در طولانی مدت، عایق بودن صوت و حرارت، مقاوم در برابر نفوذ رطوبت و اثر شرایط محیطی، پایداری در برابر خراشیدگی یا زنگ زدگی، مهمترین ویژگی های پروفیل۶۰۰۰ upvc هستند. این پنجره ها به دلیل مواد رطوبت گیر، در هر شرایطی رطوبت و بخار نمی گیرند و همیشه بهترین دید را برای افراد به ارمغان می‌ آورند.

لیست قیمت ساخت در و پنجره upvc