چیدانه طراحی ساختمان اداری، 15 اثر برتر از معماران ایرانی! | iranianarchitectures

در صورتی که بیزینس شما آنالیزی است و توجه به جزئیات در آن اهمیت دارد، از تن رنگ قرمز برای کف پوش‌ها استفاده کنید. رنگ قرمز تفکر عملی را ارتقا می‌دهد و همچنین باعث می‌شود شما در نگاه مشتری با اعتماد به نفس به نظر برسید. باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید، اما سه نکته وجود دارد که از همه مهمتر می باشند. © تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مدیریت ساخت امثال می باشد. ساختمان مرمر در 6 طبقه و با متراژ 600 متر مربع در ظفر ساخته شده است.

مزیت های استفاده از چوب در طراحی ساختمان های تجاری و صنعتی

به دلیل موادتشکیل دهنده آن مناسب برای کاربرد در همه شرایط جوی و اقلیمی می باشد . بسیار وزن سبکی دارد و نسبت به دمای هوا و حرارت آتش عایق قوی و مقاوم درمقابل سیل و زلزله و سایر بلایای طبیعی می باشد . مدت زمان بازسازی می‌تونه به بسته به حجم و جزئی یا کلی بودن بازسازی در مدت چند روز تا چند ماه انجام بشه. الان دیگه نوبت می‌رسه به رنگ آمیزی دیوارها و یا تعویض کاغذ دیواری. در صورت تمایل می توانید از مشاوره های طراحان و دکوراتورها و … شرکت آرکا بهره مند گردید. نگرش و تحولاتی که در معماری جهان پس از معماری پایدار اتفاق افتاده است.

نمایشگاه تکسرام بابک شرقی

نه تنها یک مجله خبری معماری ایرانی کار مشترک بلکه بازسازی آن به صورت پایدار و به صرفه از ویژگی بارز این ساختمان به شمار می آید. این ساختمان از الوارهای انبار غیر تاریخی 1202 و سیستم های فعال و غیرفعال برای صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده می کند. از طریق سایبان های افقی، تیغه های عمودی و پوشش داخلی پنجره در برابر نور خورشید محافظت می شود. فضاهای داخلی ساختمان به اندازه کافی به طور طبیعی تهویه می شوند و نور میگیرند.

http://carsicm.ir

این طراحی پوسته‌ای یکپارچه برای نمای بیرونی به شکل فرمی مدرن با استفاده از خطوط منحنی و حجمی غیر هندسی، یکی از زیباترین نماها را خلق کرده است. خلاقیت در این طراحی با نوآوری در فرم کلی ساختمان، تزئين آن با شکل‌های بدیع و همچنین استفاده از نور داخلی برای ایجاد تضاد و نمایش طرح گل‌ها صورت گرفته است. یکی از متداول‌ترین و مقاوم‌ترین متریال‌های مورد استفاده در نمای اداری، فلز در کنار سنگ و آجر و یا فلز و سنگ است. فلز ظاهری مدرن به نما می‌بخشد و نمادی از پایداری و استحکام است.

  • یا اینکه می‌دونین انجام یک سری تغییرات ساده یا اساسی، می‌تونه چه اثری در فضای محیط کار و روحیه کارمندان به وجود بیاره؟ در این مطلب، از بازسازی ساختمان‌های اداری حرف می‌زنیم.
  • نه تنها یک محیط کار مشترک بلکه بازسازی آن به صورت پایدار و به صرفه از ویژگی بارز این ساختمان به شمار می آید.
  • همین شد که امروزه روز طراحان به تعبیه پنجره های گسترده ی شیشه ای در نمای ساختمان اداری روی آورده اند.
  • کارکنان اداره سبز اوقات کمتری را با تنظیم دمای محیط کار خود تلف می کنند و مشکلات روانی و پریشانی، کمتر بر بازدهی آنان می افزاید.
همیشه قبل از شروع هر کاری ایده پردازی ها و طراحی نقشه هایی که در سر داریم و قصد پیاده سازی آن ها را داریم باید انجام شود. این کار باعث می شود تا متخصصین بازسازی بتوانند مسیر خود را مشخص بدانند، همین موضوع که اکثریت تصمیم ها قبل از شروع کار گرفته شود می تواند بسیار بر روی کوتاه کردن زمان بازسازی ساختمان اداری تاثیرگذار باشد. وضعیت اولیه‌ی ساختمان، برند متریال به کار رفته برای قسمت‌های مختلف، دستمزد کارگران و پیمانکار، اندازه‌ی ساختمان اداری، حمل و نقل نخاله‌ی ساختمان و غیره همگی در تعیین هزینه‌ی نوسازی فضای اداری موثر هستند. همچنین استفاده از سیم کشی های جدید به نوعی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و پایین آمدن هزینه انرژی خواهد شد.

بازسازی خانه وارطان