قیمت توری پرسی قیمت توری پرسی آهنی 2*2 و 4*4 آسرون | foulka

قیمت توری پرسی قیمت توری پرسی آهنی 2*2 و 4*4 آسرون | foulka

برای تولید توری پرسی، ابتدا سیم مفتول را پرس و به صورت مفتول کنگره‌دار در می‌آورند. این مفتول می‌تواند مفتول سیاه، مفتول گالوانیزه یا مفتول مسوار باشد که توسط دستگاه، این رشته موج‌دار به هم بافته می‌شوند و ساختار یکپارچه و محکمی را به خود می‌گیرند. جنس و نوع بافت مفتول های مورد استفاده عامل مهمی در تعیین قیمت توری پرسی می باشد.

مشخصه اصلی توری پرسی که آن را از انواع دیگر توری های حصاری جدا می کند، چشمه های چهار ضلعی آن هستند. عمدتا چشمه های توری پرسی مربع شکل بوده اما می توانند گاهی به شکل مستطیل هم باشند. توری پرسی به نوعی از سیم مفتول گفته می شود که از خانه‌ های مربع یا مستطیلی شکل تشکیل شده باشد. در واقع این شکل ظاهری توسط جوش دادن و پرس کردن به صورت مربع و مستطیل در می آید که عموما از جوشکاری کم تر استفاده می شود. برای تولید توری‌ های پرسی از جنس‌ های مختلفی چون برنج، آلومینیوم، فولاد و مس استفاده می شود. از مهم ترین ویژگی های توری های پرسی، مقاومت بالای آن ها در برابر سرما، گرما، فشار و ضربه می باشد.

مفتول گالوانیزه گرم در مقایسه با مفتول سیاه قیمت بالاتری دارد. در ‌اصل هر چه ضخامت مفتول بیشتر شود قیمت آن نیز به مراتب بالاتر خواهد رفت. در مقابل هر‌چه سایز چشمه‌ها بیشتر باشد نشان دهنده آن است که از مفتول کمتری استفاده شده؛ در نتیجه قیمت محصول کاهش می‌یابد. توری‌های پرسی بر اساس بافتی که دارند، در سه نوع توری پرسی موج‌دار عادی، حصیری و هلندی تولید و عرضه می‌شوند. صنایع مفتولی پارسیس، توری پرسی را بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می کند. با هر الگوی بافت، توری پرسی تولید شده ویژگی‌های خاص خود را پیدا می‌کند.

مزیت توری پرسی

قیمت توری پرسی بر اساس عوامل کلی نظیر قیمت ارز، دلار، شرایط اقتصادی، مفتول فولکا میزان تقاضا و… تغییر میابد. اما از عوامل اصلی در تعیین قیمت توری پرسی می توان به قطر مفتول بکار برده، اندازه چشمه و… اشاره کرد. جنس این رشته‌های قرار گرفته در فنس از گالوانیزه و مس می‌باشد که با گرم کردن و حرارت دادن به آن‌ها به شکل رشته درمی‌آیند. توری پرسی براساس نوع بافت سیم های مفتولی به دو دسته هلندی و حصیری تقسیم بندی می شود.

  • توری پرسی یا توری مشبک یکی از انواع محصولات مفتولی است که دارای چشمه‌های مربع و مستطیل شکل بوده و ظاهری شبیه به توری جوشی دارد.
  • از لحاظ شکل ظاهری چون این نوع از توری ها دارای بافت هایی موج دار هستند، این عامل باعث می شود تا در صنایع آن ها را در ارتفاعات استفاده کنند.
  • این دستگاه، کمک می‌کند که بافت مفتول‌ها در کنار یکدیگر قرار بگیرند.
  • تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آهن سازان آرکا (فروشگاه اینترنتی آهن تخفیف) می باشد.

این توری های فلزی، بیشترین کاربرد را در پوشاندن پنجره و درهای زندان دارند. در این مرحله، دور وسط توری‌ها به منظور تفکیک بین هر قسمت‌ی از توری پرسی مقداری توسط ابزار تراش شده و برش داده می‌شود. در این روش عموماً قطعه تولید شده دارای چشمه بیشتر از ۲ سانتی‌متر بوده و مفتول نیز بیش از ۲ میلی‌متر تعبیه شده است. بعد از خروج آن از وان مذاب، در معرض واکنش با کربن و اکسیژن قرار داده می‌شود. در وهله آخر یک لایه مقاومت در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی بر روی آن ایجاد می‌کنند. بسته به هدف و نوع مصرف، الگوی بافت برای انتخاب توری پرسی تعیین می‌شود.

قیمت توری پرسی خرید و فروش فنس پرسی