نکاتی که برای طراحی نمای ساختمان اداری باید بدانید + تصاویر معمارنو | iranianarchitectures

ما در تهران دیزاین سنتر آماده ارائه این خدمات به شما عزیزان هستیم. نمای ساختمان اداری در سبک‌های مختلف از جمله سبک کلاسیک که در ایران بیشتر به شیوه رومی انجام می‌شود، سبک مدرن یا نوع متداول آن یعنی لندنی و سبک اسلامی و بومی و در موارد محدودی سبک دیکانستراکشن طراحی و اجرا می‌شود. در هر سبک معماری نمای اداری می‌تواند با متریال مختلف مانند شیشه، سنگ، فلز یا چوب ساخته شود. بهترین شیوه برای طراحی نمای اداری با توجه به نوع شرکت، فرهنگ حاکم بر آن، اقلیم سایت شرکت، سلیقه مشتری و کارفرما و کاربرد مورد نیاز، متفاوت است.

بازسازی ساختمان اداری چه نکات مهمی دارد؟ + چند پیشنهاد طلایی

امروزه ساختمان ها با کاربردهای گوناگون ساخته میشوند و یک دسته از آنها به منظور انجام امور دفتری و اداری می باشد. ارتباط دیگر یک بنا در شهر از جنس رزولوشن بصری است که گاهی باید از عناصر بصری شهر کم کرد تا حداقل نقشی در آرام کردن شهر داشت. از این لحاظ بنا سعی در یکپارچه شدن بصری با ساختمان های شریف داشته و همچنین تلاشی شده تا یک کالبد یکپارچه شکل گیرد که عناصر مختلف بصری در آن حذف شده باشد. جداره ای که مرز بین درون گرایی و برون گرایی ساختمان را به نوعی بتوان باز تعریف نماید.

طراحی ساختمان اداری شرکت دارویی سیناژن

معمولا پنجره ها به سمت این فضای سبز قرار می گیرند تا در آرامش افراد داخل ساختمان تاثیرگذار باشد و در برخی مواقع برایشان الهام بخش نیز باشد. توجه به اینکه افراد داخل یک ساختمان چه چشم اندازی را خواهند دید می تواند به طراحی بهتر پلان یک ساختمان اداری کمک کند. در این پلان اولیه برای یک ساختمان اداری نیز باید برخی نکات رعایت شود. طراحی ساختمان اداری کوچک از “معماری خانه چوبی”با هدف نمایش خلاقیت گروه طراحی و ارائه نمونه اجرایی ملموس برای مراجعه کنندگان انجام گردید.

  • از عناصر و تجهیزات اضافه در طراحی نمای ساختمان های اداری خودداری شود.
  • چوب یکی از متریال‌های طبیعی است که نماهای زیبایی با استفاده از آن طراحی می‌شود.
  • این پروژه یک مجتمع اداری، تجاری از “ری را استدیو” در زمینی مستطیل شکل است که تقرببا 15 متر بر خیابان ولیعصر بین خیابان فاطمی و زرتشت قرار دارد، در این طول این خیابان تعداد زیادی فروشگاه، دفتر کار، رستوران و مجتمع فرهنگی قرار دارد.
  • در این صورت کارفرما هم می‌تونه تخمینی واقعی از هزینه‌های شما داشته باشه.

این بنا دارای هفت طبقه می باشد که طبقات همکف و نیم طبقه آن به کاربری تجاری و پنج طبقه دیگر به فضاهای اداری اختصاص یافته است. پلانهای بخش اداری به صورت فضای باز با نورگیری مناسب طراحی شده است. لازم به ذکر است به علت طراحی مدولار در کلیه اجزاء معماری داخلی از جمله جایگذاری چراغها، پریزهای کفی و دریچه دستگاههای خنک کننده، امکان تبدیل فضاهای باز اداری به فضاهای بسته به راحتی فراهم می باشد.

http://carsicm.ir

لذا چنین بنایی ضرورتاً ذهن انعطاف پذیر طراحان آن، مجله خبری معماری ایرانی استفاده کننده از آن، و نیز دورنمایی مثبت از نیروی کار مشغول در آن می باشد. این فواید و خطرات چه سازنده ساختمان سبز از بخش خصوصی باشد و چه از بخش دولتی قابل استعمال می باشد. شکستن خطوط صاف و تبدیل آن به انحناهای زیبا یکی از شگردهای طراحی‌های نوآورانه است.

طراحی دکوراسیون اداری