ساختمان اداری سفید معماری معاصر ایران | iranianarchitectures

تهویه مناسب این فضاها برای جلوگیری از باقی مانده بوی غذا در داخل ساختمان و محیط اطراف بسیار ضروری است. توصیه میشود این فضا تا حد امکان نور طبیعی داشته باشد و هم چنین محیط آرام و راحتی جهت آشامیدن و صرف غذا، راحتی ارتباطات، ملاقات ها و … باشد.توجه به مسئله نظافت، ایمنی و وجود تجهیزات مناسب در این فضا حائز اهمیت است. پوسته دوم در طبقات همکف و نيم طبقه آن ادامه پيدا نمي کند تا بدين شکل حس سبکي در قسمت زير ساختمان ايجاد گردد و ويتريني مناسب براي کاربري تجاري در اين طبقات فراهم گردد. لازم به ذکر است قاب سفید طراحی شده در کنج شرقی و جنوبی بنا، علاوه بر ایجاد فضای مکث و گشایش مناسب در طراحی نما ساختمان، هماهنگی لازم با چهارراه موجود در کنار ساختمان را نیز دارا می باشد. از مزایای پارتیشن بندی ساختمان اداری نیز طول عمر بالای پارتیشن ها می باشد.

مهمترین چالش در طراحی دفتر معماری خانه چوبی، عرض کم بنا، نمای قدیمی آن در کنار بودجه محدود بود که تمامی این محدودیت ها پروژه را به سمت سوی استفاده از ایده های جدید و خلاقانه پیش برد. طراحی ساختمان اداری آبورزان به معماری “محمدرضا قدوسی و پارسا اقدم” با توجه به معماری مدرن بومی تهران شکل گرفته و با نگرش به نمای نامرئی شهری خلق شده است. این پوسته بر اساس هندسه ای متحرک و با سایه های مثلثی، شکل امروزی ساختمان های اداری در تهران را به خود گرفته است و توانسته رتبه دوم جایزه معمار سال 1393را از آن خود کند. در تمامی کشورهای دنیا مخصوصا در ایران بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، و جایگاه ویژه ای در طراحی نمای ساختمان اداری پیدا کرده است.

http://carsicm.ir

این مجله خبری معماری ایرانی به بهینه سازی الگوهای مصرف انرژی نیز کمک فراوانی خواهد کرد. طراحی ساختمان اداری شرکت ونوس شیشه، پروژه ­ای با مساحت کل تقریبی 490 متر­مربع، در چهار واحد کوچک مجزا ولی مرتبط، در طبقه نهم یک برج تجاری، اداری قرار گرفته است. طراحی ساختمان اداری آصف از “استدیو معماری بوژگان” در شمال شهر تهران و نزدیک به کوهپایه‌های شمالی شهر واقع شده است. با توجه به کاربری اداری پروژه، تنوع مصالح انتخابی در جهت سادگی محدود شد و در بسیاری از فضاها همانند نما، پلکان و لابی ورودی طبقات، از سنگ گرانیت فلیم استفاده شد. نظارت و اجرا واحد اداری هم مانند دیگر پروژه های ساخت و ساز از همان ابتدا توسط مجرب ترین مهندسین ناظر انجام می شود، تا ساخت و ساز طبق روال قانونی و مطابق با نقشه و پلان های اجرایی ارائه شده، پیش رود. شرکت مدیریت ساخت امثال از معتبرترین مجموعه های ساخت پروژه های اداری، مسکونی، تجاری و ورزشی است که صفر تا صد پروژه های ساخت و ساز خود را با نظارت و اجرا واحد اداری به انجام می رساند.

متریال مناسب برای نمای ساختمان اداری

نمای شیشه ای، برای ساختمان اداری و مخصوصا تجاری، جز نماهایی است که تا به امروز هنوز تکراری نشده است مخصوصا اگر این نما با نورپردازی منحصر به فردی همراه باشد. بتن اکسپوز نوعی تایل پیش ساخته بتنی می باشد که امروزه در نمای ساختمان های زیادی استفاده می شود. بتن های اکسپوز برای زمان زمان نسبتا طولانی به عنوان نمای نهایی قرار گرفته شده است، به همین دلیل اغلب سطحی صاف و صیقلی دارند.

اهمیت تخصص شرکت معماری در تعمیرات فضای اداری

مشتریان ممکن است با سلیقه محدود و با توجه به نماهای ساختمانی که دیده‌اند و به صورت تکرار شونده در شهر اجرا می‌شود، درخواستی داشته باشند. بهتر است طراح با توجه به گزینه‌های مطرح شده و روحیه خاص هر مشتری و کسب و کاری که دارد، طراحی منحصر به فرد و خلاقانه‌ای انجام داده و ایده و طراحی خود را با مشتری مطرح کند. طراحی دفتر شما چیزهای زیادی را در مورد کسب و کار شما می گوید، اگر هنوز طرح قدیمی خاکستری سفید خسته کننده را دارید، وقت آن است که به دفتر خود تغییر دکوراسیون دهید و بازسازی و نوسازی جدیدی در محل کارتان شکل بدهید. اصلاح طراحی دفتر شما، محیطی خلاقانه و سازنده برای کارمندان شما ایجاد می کند.

  • این ساختمان تا کنون گواهی Gold LEED که یک امتیاز پایین تر از پلاتین می باشد را دریافت کرده است.
  • طراحی دکوراسیون اداری و دفتر کار و نمای ساختمان اداری وتجاری پلان ساختمان اداری و معماری اداری در این بخش قرار گرفته است.
  • فناوری بی سیم باعث تشویق مبلمان متحرک و طرح های راحت تر می شود.
  • همانطور که قبلا ذکر شد، دو مورد از ملاحظات اصلی ایجاد یک حجم یکپارچه و ارزیابی مجدد شیشه 40 درصدی استفاده شده در نما بود.
  • نورپردازی بر روی نما با رقص نور و یا ایجاد بارقه‌های باریک و ملایمی از نور سفید یا رنگی ایجاد می‌شود.