راسل ویلسون و سیارا دارایی خود در سیاتل را به مبلغ 31 میلیون دلار تخلیه خواهند کرد

Architectural Digest logo

راسل ویلسون، مدافع NFL و همسر برنده جایزه گرمی، سیارا، سرانجام کل دارایی خود را در Bellevue، واشنگتن، فروختند. بر اساس گزارش ها، پس از قیمت درخواستی 28 میلیون دلار و یکسری تخفیف ها، یک خریدار که هنوز فاش نشده است قرار است در اواخر ماه جاری عمارت 11000 فوت مربعی را با قیمت 21.25 میلیون دلار ببندد. مجله ی وال استریت. یک قطعه زمین کوچکتر که توسط این زوج چهار سال پس از خرید ملک مجاور 1.06 هکتار توسط ویلسون خریداری شد، پس از اینکه کل ملک 1.89 هکتاری به قیمت 36 میلیون دلار وارد بازار شد، به سرعت در سال 2022 به قیمت 9.75 میلیون دلار خریداری شد. این زوج پس از اتمام قرارداد مجموعاً مبلغ 31 میلیون دلار دریافت خواهند کرد.

ویلسون در سال 2015، سه سال پس از اینکه بازیکن اصلی سیاتل سیهاوکز شد، 6.7 میلیون دلار برای خانه شش اتاق خوابه و پنج حمام پرداخت کرد. در سال 2019، این زوج که در سال 2016 ازدواج کردند، 6.7 میلیون دلار دیگر برای خرید یک قطعه زمین همسایه خرج کردند. آنها در نهایت یک استادیوم ورزشی در این ملک ساختند.

این خانه مجلل که بر روی بلوف قرار دارد، تقریباً از هر اتاق مناظر وسیعی از دریاچه آرام واشنگتن را ارائه می دهد. دکور در فضای داخلی نئوکلاسیک با استفاده ساده از ستون‌ها، براکت‌ها، قالب‌های تاج و لبه‌های اسکرول مشخص می‌شود. یکی از ویژگی‌های بارز پلکان مارپیچ دوبل در سرسرا است که با نرده‌ای از آهن فرفورژه حکاکی‌شده‌ای پیچیده تزئین شده است.

فروشگاه درب باز

سرآشپز جاشوا وایزمن نیز پذیرای شماست تبلیغات در خانه‌اش در آستین در آخرین قسمت از Open Door، او به شوخی گفت که در واقع در آشپزخانه زندگی نمی‌کند.

امکانات این خانه شامل سالن بدنسازی، تئاتر، استودیو یوگا و رقص و خانه درختی دو طبقه در پشت برای چهار فرزند خردسال این زوج است. پایه بلوف از طریق یک پلکان طولانی و پر پیچ و خم یا تراموا قابل دسترسی است که 270 فوت زمین مسطح در کنار آب را ارائه می دهد و دو ساحل خصوصی کوچک را به ملک اضافه می کند. همچنین یک اسکله سه گانه وجود دارد که فضایی را برای دو جت اسکی و یک قایق بادبانی 60 فوتی فراهم می کند.

عضو شوید

کارگاه انحصاری AD PRO را از دست ندهید — اتمام عکس: چگونه پروژه خود را ارائه دهید

فلش

انگیزه فروش این ملک، معامله ویلسون با دنور برونکوس در سال 2022 بود. اخیراً، او در ماه مارس قراردادی یک ساله با پیتسبورگ استیلرز امضا کرد. هنوز اطلاعاتی در مورد تنظیم خانواده و مهاجرت دائمی به پیتسبورگ وجود ندارد.

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/russell-wilson-and-ciara-will-offload-their-seattle-estate