29 مدل دکوراسیون داخلی طلافروشی ؛ نمایش جواهرات در فروشگاه های لوکس و شیک !

این کار نه تنها شانس انجام خرید آنها را بالا می برد، بلکه یک مسیر هوشمندانه، راهی عالی برای کنترل استراتژیک جریان ترافیک مشتریان در فروشگاه خواهد بود. چرا که به تعویق انداختن آن برای سالهای بعدی شروع کار شما، هزینه های جبران ناپذیری برای شما خواهد داشت. اما در میان تمام فلزات چرا طلا و نقره به عنوان زیورآلات محبوب برای زنها انتخاب شد؟ نورپردازی یکی دیگر از مسایلی است که در طراحی دکوراسیون طلا فروشی دخالت بسیار دارد . چیزی که در دکوراسیون این فضا جلب توجه می کند، قاب های روی دیوار هستند که گوشه های منحنی، لبه های گچبری شده و پس زمینه ای روشن و نورپردازی شده دارند. دکوراسیون فروشگاه باید به گونه ای انتخاب شود که بتواند به راحتی توجه همه افراد را به خود جلب کند. در واقع می توان گفت یک دال تخت در آن قسمت ایجاد نمودیم که بتنواند وزن گاوصندوق را تحمل کند.

طراحی دکوراسیون مغازه طلا فروشی باید به گونه ای باشد که علاوه بر افزایش زیبایی و جذابیت، نکات مربوط به حفاظت و امنیت نیز در آن رعایت گردد تا در نهایت، با برخورداری از حداکثر آرامش و اطمینان خاطر پذیرای مشتریانی باشید که برای خرید این کالای لوکس به مغازه ی شما مراجعه می نمایند. این نام تجاری دارای شعبه های مختلفی در چین بود و اکنون قصد داشتند در سراسر دنیا شعبه های خود را تأسیس نمایند. به این ترتیب اغلب طراحان داخلی از منابع روشنایی متعددی برای این محیط استفاده می نمایند و سعی می کنند که از تجمع نور در یک بخش صرف نظر نمایند. نکته دیگر در دکوراسیون فروشگاه این است که دکوراسیون مورد نظر شما باید طوری طراحی شود که مشتریان شما به پایان مسیر طراحی شده برسند و در میانه راه متوقف نشوند. نکته مهمی که باید در طراحی مسیر مشتری در نظر داشته باشید این است که هیچ راه مشخص و قطعی برای ایجاد مسیر وجود ندارد و می توان مسیرهای مورد نظر را با توجه به مساحت و نقشه مغازه شما مشخص کرد و مسیر حرکت مشتری را آن طور که دوست دارید طراحی کنید. بنابراین، اجداد ما راه حلی برای این مشکل پیدا کردند.

استفاده از دوربین های مدار بسته، نصب شیشه های ضد ضربه و محکم، به کار بردن درب های کنترل دار و غیره از جمله کارهایی هستند که می توان برای ایجاد امنیت لازم در طلا فروشی ها انجام داد. برای این کار بهتر است یک دیوار یا قسمتهایی از فضا را آینه کاری کرد. قطعا مشتریان نیز به برندی که دارای نماد و لوگوی اختصاصی است بسیار سریعتر اعتماد کرده و به احتمال زیاد از آن خرید خواهند کرد. گروه معماری زیگ دکور یکی از بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی است که بهترین بودن را نه تنها در حرف بلکه در عمل اجرا کرده است. این قفلها تنها توسط دارندههای دستگاه RFID باز میشود.

طراحی مغازه طلا و جواهرات Orly در کبک – کانادا ، مفهوم ما چند وجهی بود. در طراحی زیباترین و با شکوه ترین دکور طلا باید چندین مورد را لحاظ کنید که با هم به بررسی آنها می پردازیم. لوگو تصویری به تنهایی میتواند انواع مختلفی داشته باشد، از لحاظ دلالت. نورپردازی فضا باید به گونه ای صورت گیرد که اجناس به خوبی قابل مشاهده باشند و از دور خودنمایی کنند. یکی از مهمترین شغل هایی که می تواند طراحی و دکوراسیون داخلی در میزان جذب مشتری و فروش آن و همچنین حفظ امنیت آن موثر باشد قطعا طلا فروش است.این شغل با توجه به اینکه در ان می بایست تمام اصول امنیتی و حفاظتی در مغازه رعایت شود تا از این کالای لوکس بتوان در مقابل سایر تهدیدهای احتمالی به خوبی محافظت شود. در آرک مایان با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه می توانیم برای شما طرح هایی کاملا منحصر به فرد و استاندارد پدید آوریم.طرحی که هم در عین حال از زیبایی بصری بالایی برخوردار بوده و هم تمام اصول امنیتی و حفاظتی در آن رعایت شده است.دکوراسیونی مدرن که چشم هر بیننده را به خود خواهد دوخت و نمایی شیک و زیبا به مغازه شما می بخشد.در این زمینه نمونه کارهای مختلفی توسط آرک مایان به انجام رسیده است که پیشنهاد می کنیم حتما جهت دریافت مشاوره حضوری و تماشای آخرین نمونه کارهای ما به دفتر شرکت مراجعه نمایید.

بدون شک در هر مغازه ای، اولین قسمتی که مشتریان با آن روبرو هستند، ورودی است و نحوه طراحی ورودی فروشگاه، تأثیر قابل توجهی در اعتماد مشتری به شما و خرید از مغازه شما، خواهد داشت. بی شک هیچ شخصی حاضر نیست در داخل مغازه ای کم نور به خرید جواهرات مورد نظر خود بپردازد. شغل جواهر فروشی نیز از جمله مشاغلی است که توجه به جنبههای زیبایی شناسی در آن از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین جهت طراحی لوگو در این شغل به عنوان یک ضرورت در نظر گرفته میشود و موجب رشد و پیشرفت آن خواهد شد. طراحی داخلی طلافروشی به عنوان یکی از محیط های کاری متفاوت می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. چوب یکی از بهترین متریال ها برای استفاده در طراحی می باشد. بدین منظور، برای طراحی ویترین و یا به صورت معمول در طراحی داخلی طلا فروشی ها از شیشه هایی با مقاومت بالا برای حفظ امنیت کانترها استفاده می شود. دکوراسیون داخلی یک جواهر فروشی می تواند از سبک هایی مانند، مدرن، نئوکلاسیک، کلاسیک و آرت دکو انتخاب شود.

بهترین کاغذ دیواری های ممکن برای فروشگاه هایی که کالاهای ورزشی مانند لباس ورزشی یا کفش می فروشند، کاغذ دیواری های سه بعدی هستند که بسیار جذاب هستند مثلا طرح های سه بعدی بازیکن هایی مانند رونالدو و مسی. که هر دوی این موارد بالا رفتن راندمان فروش می گردد. از طرفی با ورود این صنف به فروش آنلاین داشتن یک لوگو منحصر بفرد برای آنها بیشتر احساس شد. اگر شما بازی های آنلاین استراتژیک را انجام داده باشید به خوبی اطلاع دارید که باید نیرو های خود را در قسمت های مختلف نقشه قرار دهید تا بتوانید موفق شوید و بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.

بکارگیری رنگ های فانتزی مثل سبز و صورتی خارج از عرف طراحی طلافروشی محسوب می شوند و حس کلاسیک و لاکچری بودن را از محیط می گیرند. اگر شما هم مثل بسیاری از مردم اطلاعات زیادی راجب طراحی داخلی جواهر فروشی ندارید توصیه میکنیم تا اخر با ما همراه باشید. برای مثال در مغازه های اسباب بازی فروشی باید از رنگ های شاد مثل زرد و صورتی و قرمز استفاده کرد ولی در مغازه عتیقه فروشی باید از رنگ های تیره مانند قهوه ای استفاده نمود. طلا فروشی Orange Cube در سال گذشته فروشگاه جدیدش را در شهر Westfield در استرالیا تأسیس کرد. به همراه نورپردازی حرفه ای می تواند به بهترین نحو فروشگاه شما را به یک برند حرفه ای در این صنف تبدیل کند که همیشه و برای سال های سال در یاد بماند. سال ها تجربه و تحصیل در زمینه دکوراسیون داخلی و اجرای پروژه های بسیار در کارنامه تیم تخصصی ماست . اصول رنگبندی در یک طلا فروشی امری کاملا سلیقه ای است ولی به صورت عام رنگ های سفید، قهوه ای و طلایی از جمله رنگ هایی هستند که در جذب خانم ها به این محیط تاثیر بسیار دارند. به منظور بالا بردن زیبایی طرح پرداخت , شاید مهم تر از آن باید به فکر استفاده از متریال هایی بود تا علاوه بر اینکه به حفظ زیبایی طرح کمک می کنند بتوانند امنیت لازم را برای آن محیط نیز فراهم سازند.

چرا که تاثیر تصویر و مانایی آن در ذهن مخاطبان چندین برابر نوشتار دکوراسیون طلا فروشی شیک است. چرا که هدف نهایی لوگو کمک به بازاریابی و برندینگ شماست. در صورتی که به دنبال بهترین طراحی دکور طلا فروشی هستید و می خواهید یک دکوراسیون شیک و منحصر به فرد داشته باشید از مقدم مانکن کمک بگیرید. علاوه بر حفظ تمام اصول امنیتی می بایست زیبایی را در طرح فراموش نکرد. روشنایی کامل و استفاده از نورپردازی با رنگ های مناسب با محیط و فضای داخلی مغازه خود سبب می شود محصولات داخل مغازه به زیبایی جلوه کنند و مشتریان می توانند با دید مناسب از کالای فروشی شما بازدید نمایند. در واقع شما با ایجاد یک محیط گرم، صمیمی و کم تنش محیطی را برای کارمندان فروشگاه طلا و جواهر ایجاد کرده اید که مشتری مدار باشند و در نتیجه مشتری معمولی شما را به یک مشتری وفادار تبدیل نمایند. بهتر است برای بالا بردن امنیت در طراحی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی ها از یک ویترین شیشه ای در بسته در مرکز جواهر فروشی استفاده شود که مشتریان هنگام تماشای جواهرات اشراف کامل را بر روی آن ها داشته باشند و همچنین فروشنده نیز به طور کامل بتواند حرکات مشتریان را رصد کرده و دوربین ها نیز در اطراف مختلف فروشگاه امنیت فروشگاه را بیشتر کنند و بالا ببرند.

همچنین برای طراحی دکور طلافروشی میتوانید از طراحان و متخصصان ما کمک بگیرید. همچنین لازم است که بدانید، چیدمان اجناس در فروشگاه تاثیر بسزایی در جذب مشتری خواهد داشت. تا به اینجا قطعا با اهمیت طبقه بندی درست محصولات و تاثیر بسیار آن در افزایش فروش آشنا شده اید و می دانید که چیدمان محصولات در دکوراسیون مغازه به افزایش اعتماد افراد و تبدیل شدن یک فرد معمولی به یک مشتری دائمی چه تاثیری دارد. برای طراحی کانتر و استندهای فروش کالا در پروژه طلافروشی زمانی، گروه طراحی داخلی شیپ تصمیم به استفاده از چوب ام دی اف از جنس روکش چوب را گرفت تا بدین وسیله از گرمای رنگ چوب برای رسیدن به محیط گرم و دلپذیر استفاده شود. با استفاده از یک نورپردازی مناسب می توانید یک محصول خاص را در ویترین مغازه خود به عنوان نقطه کانونی تبدیل کنید و آن را در مرکز دید همگان قرار دهید تا توسط همین جنس خاص مشتریان به داخل مغازه کشیده شوند و مدل های دیگر را نیز بررسی کنند. به همین منظور باید در نوع دکوراسیون و طراحی داخلی طلا فروشی دقت لازم را به عمل آورد تا در نهایت کالایی که در ویترین قرار گرفته از زوایای مختلف و با نور پردازی مناسب برای مشتریان قابل دید باشد و نیاز نباشد تا برای تماشای ان حتما انرا از ویترین خارج نمود.

همچنین در این محل می توانید داستان محصولات خود را نیز ارائه دهید. این المانها شامل آیتمهایی همچون طراحی منحصر به فرد محصولات، لوگو جواهرات و همچنین نحوه چیدمان فضای داخلی فروشگاه است که نقش حائز اهمیتی را در جلب توجه و اعتماد مشتریان ایفا میکنند. تمامی این المانها نهایتا به بازاریابی شما کمک میکنند. اهمیت رنگ در دکوراسیون مغازه بسیار زیاد است و به حس اعتماد مشتری کمک بزرگی می کند اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که رنگ دکوراسیون به اجناس فروشی آن مغازه مرتبط است. از آنجایی که صنف طلافروشی،از حساسیت بالایی برخوردار است به مراتب طراحی آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است،زیرا در صورت عدم رعایت نکات آن ممکن است هم خسارت جانی و هم مالی به شما وارد شود.

طبق نظرسنجی از تعداد زیادی از خرده فروشان، متوجه شدیم که حدود ۹۰ درصد از مشتریان، بلافاصله در هنگام ورود به فروشگاه، ابتدا ناخودآگاه به سمت راست فروشگاه نگاه می کنند، دیوار قدرت نامی است که مغازه دار ها برای سمت راست مغازه خود انتخاب کرده اند و به خوبی از اهمیت این بخش با خبر هستند. چرا که نورپردازی متناسب با طراحی ویترین می تواند فضای خوبی برای جذب مشتری به داخل مغازه باشد . این الگو را میتوان الگوی ایکیا هم نامید چرا که بر پایه این طرح در تمامی شعب خود البته به غیر از ایران طراحی شده است. آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از فروشگاه ها با اقلام مشابه فروش متفاوتی دارند؟ در اغلب مغازه ها یا فروشگاه ها دیده می شود که از بهترین و شیک ترین لوازم دکوراسیون که در عین حال گران قیمت هم هستند استفاده می شود ولی با این وجود باز هم در جذب مشتری موفق نبوده اند. وجود مبلمان و راحتی در دکور مغازه علاوه بر اینکه دکوراسیونی چشمنواز خلق میکند، مشتریان را از فروشگاه شما خشنود میسازد، آنها دریافت میکنند که شما برای آسایش آنان ارزش قائل هستید، بنابراین به شما اعتماد میکنند و دوباره به فروشگاه شما باز خواهند گشت.

خانم ها توجه زیادی به محیط اطراف دارند، در نتیجه توجه به زیبایی شناسی در طراحی داخلی طلا فروشی می تواند بر روی تصمیم آن ها به صورت مستقیم اثرگذار باشد. این موضوع در طراحی داخلی طلافروشی نیز مورد توجه می باشد زیرا فروشنده بدین روش جواهرات خود را به نمایش می گذارد و قرار دادن این زیور آلات در یک ویترین و یا حتی کانتر زیبا می تواند تاثیر زیادی بر روی دیدگاه مشتری بگذارد. برخی از محصولات در قفسه هایی که بر دیوار نصب شده اند قرار گرفته اند. در ابتدا ممکن است این سوال برای شما به وجود آید که فضای استراتژیک به چه فضا هایی گفته می شود؟ چون که زمانی مشتری وارد مغازه میشود در ابتدا باید تمام جواهرات چه داخل ویترین و چه خارج از ویترین را بررسی می کند . همیشه اجناس محبوب خود را در قسمت میانی قفسه ها قرار دهید که نه خیلی بالا باشد و نه خیلی پایین، به این صورت می توانید اجناس را جلوی چشم مشتری قرار دهید تا بتواند خرید کند. تجهیزات زیادی برای طلافروشی مورد استفاده قرار می گیرند که ما تنها به چندین مورد از آنها اشاره نمودیم.