راهنمای سئو ویدیو + روش های بهینه سازی ویدیو در گوگل

یک نکته مهم: اگر سایت شما در نتایج جستجو مشاهده نشد، ممکن است گوگل شما را جریمه کرده باشد یا سایت خود را نوایندکس کرده باشید، پس به بخش مدیریت سایتتان بروید و به گوگل اجازه ی دسترسی دهید تا سایتتان را ایندکس کند. امیدوارم این راهنما به شما کمک کرده باشد تا این ابزار قدرتمند را یاد بگیرید و اینکه چگونه (و چه وقت) می توانید از آن استفاده کنید. بازاریابی انواع بسیاری دارد که باید متناسب با کسب و کار خود به انتخاب یکی از این موارد پرداخته و پس از آن با روش مناسب، تبلیغات را شروع کنید. سایت خود را برای لینک های از دست رفته در 90 روز گذشته با استفاده از ابزاری (به عنوان مثال، Majestic ، Ahrefs ، CognitiveSEO) بررسی کنید.اگر لینک های زیادی را از دست داده اید، این ممکن است دلیل افت رتبه شما باشد. از نقشههای سایت XML گرفته تا محتوای تکراری، بررسی مستمر در مورد بهینهسازی روی صفحه و رفع آن یک امر ضروری است. یکی از موضوعاتی که شما در آموزش سئو تکنیکال با آن آشنا میشوید به این طریق است که کاری کنید تا کاربران به جای دیدن این خطا، یک صفحه که شما از پیش آماده کردید را ببیند و با استفاده از آن به یکی از صفحات سایت شما منتقل شوند.

بنابراین برای کسب رتبههای برتر در نتایج جستجو، لازم است که سایت را از نظر فنی و تکنیکالی سنیور سئو اصفهان سئو کنید. تکنیکها و روشهای زیادی برای کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل وجود دارد که هر کدام میتوانند تاثیر مثبتی در این فرآیند داشته باشند ولی زمانی اثربخشی لازم را دارند که در مسیری درست و با هدفی مشخص اجرا شوند. در ادامه به مواردی که برای این نوع از سئو در نظر گرفته شده اشاره خواهیم کرد تا با آموزش سئو تکنیکال تا حدودی آشنا شوید. این بخش از سئو یکی از مهمترین بخشهای سئو میباشد که همیشه برای سئو کاران ترسناک به نظر میرسد. دنیای وب ظرفیت نامحدودی برای تولید محتوا دارد و این ظرفیت تمام نشدنی باعث شده است تا بهترین و بزرگترین منبع اطلاعاتی برای تمام کاربران باشد، با تولید محتوای خاص و مفید میتوانید رسیدن به صفحه گوگل را تجربه کنید و به همین خاطر است که همیشه میگویند محتوا در سئو پادشاه است.

معمولاً محتوا ابتدا تولید میشود و ویرایشات لازم نیز بر روی آن اعمال میگردد سپس به مکان مناسب در محیط وردپرس وارد میشود. همچنین محتوای تولیدشده باید برای موتور جستوجو نیز قابل درک باشد. نقشه سایت یک فایل XML است که به موتور های جستجو کمک می کند تا درک کاملی از ساختار سایت شما داشته باشند. هکر میتونه بخاطر آسیب پذیری موجود بیاد و اقدام به تزیرق کد های جاوا اسکریپتیش بکنه! البته باید با نحوه کار کردن این فایل هم آشنا باشید؛ چرا که استفاده از دستورهای اشتباه، میتواند آسیب جدی به سئو سایت وارد کند. Easy To Understand: محتوای ما با استفاده از ویدئو و تصاویر قابل فهم باشد. تیتر، همان عبارتی است که در بالای ویدئو شما در موتورهای جستوجو نمایش داده میشود.

کدام کلمات باید کنار هم و روی یک صفحه سئو شوند؟ رعایت اصول و نکات لازم در سئو می تواند تاثیر بسزایی روی سایت داشته باشد. برای بهبود سئو وب سایت خود باید مطمئن شوید که موارد زیر را رعایت کنید. حالا با بهبود سایت از نظر فنی و تکنیکالی، میتوانید رتبههای بهتری کسب کنید. 1. نام مناسبی مرتبط با تصویر برای آنها انتخاب کنید. که مهمترین آنها وبلاگ yaost میباشد. انتشار ویدئوهای جذاب: ویدئو مارکتینگ در رده مهمترین ترندهای حوزه سئو در سال 2021 بهشمار میرود. حالا برای آشنایی بیشتر با این موضوع، پیشنهاد میکنم که ویدئو “فایل robots.txt چیست” را مشاهده کنید. برای آشنایی بیشتر با متا تگ پیشنهاد میکنیم که مقاله “متا تگ Robots چیست” را به صورت کامل مطالعه کنید که کمک بسیار زیادی به شما میکند. محتوای تکراری در توضیحات متا تنها محتوایی نیست که باید در سئو تکنیکال مواظب آن باشید. به عنوان مثال اگر فردی مقاله ای تحت عنوان ” چطور وارد دنیای سئو شویم “ را بنویسد، آنها مجبور هستند که بدون نوشتن توضیحات کامل تنها چند نکته و تاکتیک را به شما بگویند بجای این که به صورت عمیق در مورد سئو صحبت کنند، اما در عوض می توانند به مقاله ای تحت عنوان راهنمای جامع سئو لینک بزنند تا اگر سوالی برای خوانندگان پیش آمده باشد، بتوانند به لینک منشن شده سر بزنند.

متخصصین فریلنسر قادرند بدون محدودیتهای معمول مکانی یا زمانی، با ارایه خدمات خود به صورت آنلاین و اینترنتی، کسب درآمد نمایند. اگر سایت خود را راه اندازی کردید و برای بهینه کردن حرفه ای نیاز به متخصصین ما بود می توانید از امکانات سئو و تعرفه سایت مطلع شوید. متخصصین سئو اصول سئو کلاه سفید و کلاه سیاه را با هم ادغام میکنند تا بدون اسپم شدن نتیجه خوبی هم از گوگل به دست بیاورند. پیدا کردن این کلمات کلیدی و استفاده از آنها تایتل (title)، تگ ها (tags) و سایر قسمت های مقاله با توجه به تجربه کارشناس سئو و تولید کننده محتوا باعث بهبود سئو سایت شما می شود. یکی از راه های آسان برای ایجاد بک لینک، این است که مقاله خبری خود را به عنوان یک منبع ذکر کنید و در وبلاگ ها منتشر کنید ،.بلاگ مربوطه میتواند شخص و متعلق به خودتان باشد و یا شما می توانید یک پست مهمان را برای کسی بنویسید یا فقط یک پیوند غیر اسپم در جایی که در نظر دارید ارسال کنید. اگر میخواهید خودتان سایت را در مدتی کوتاه به رتبه های برتر گوگل برسانید میتوانید در صفحه آموزش سئو تکنیک هایی که شما را به این هدف میرساند یاد بگیرید.

احتمالا بارها شده که بعد از جستجو یک کلمه در گوگل، در لینک اول به جای یک سایت، یک کادر مشاهده کرده و در آن یک سری اطلاعات جامع دریافت کنید. این فصل که فصل سوم از دوره جامع سئو آکادمی آی تی به حساب میآیدگامی مهم برای تبدیل شدن شما به متخصص سئو باشد. بنابراین اگر سایتی راهاندازی کردهاید که سرعت بارگذاری آن بیشتر از 3 ثانیه است، باید به فکر بهبود سرعت آن باشید؛ در غیر این صورت بیشاز 52 درصد کاربران را از دست خواهید داد. این مشکل بیشتر برای فروشگاههای اینترنتی رخ میدهد که یک محصول دارند اما برای آن پنج رنگ گوناگون در نظر گرفته شده است، اگر برای هر یک از رنگها یک محتوای جداگانه در نظر گرفته شود که مطالب آن به جز نوع رنگ یکسان هستند، باید منتظر واکنش منفی گوگل در راستای سایت خود باشید. در این صورت ، سعی کنید راهی برای بهبود صفحات پیدا کنید ، یا آمار ترافیکی هر صفحه را بررسی کنید تا ببینید میزان ترافیک آنها چقدر است، اگر جزئی بود به سادگی آنها را حذف کنید. سوال اینجاست که: چطور گوگل می داند یک صفحه قدرت کافی برای بالا آمدن را دارد یا خیر؟ اگر سایت شما کشورهای مختلف یا زبان های مختلف را هدف قرار می دهد، باید برچسب های hreflang خود را به درستی تنظیم کنید.

جالب است بدانید که نقشه سایت شامل نوشتهها، برگهها، محصولات و … بنابراین استفاده از عبارت “الگوریتم” شاید جالب نباشد و بهتر است از عبارت “آپدیت” استفاده کنیم. اطمینان حاصل کنید که هیچ یک از صفحات مرتبط شما در فایل robots.txt شما Disallow نباشد. صاحبان سایت های فروشگاهی از فایل سل و… هر کدام از سلسله مراتب لینک های داخلی سایت شما هستند. در اصطلاح به این صفحات لینک های مرده یا لینک شکسته سایت می گویند. گوگل هم اصلا از محتوای تکراری خوشش نمی آید و این امر به سئوی تکنیکال شما آسیب می زند. سایتهایی که از محتوای تکراری استفاده میکنند، یک آسیب بسیار جدی به سئو (SEO) وارد میکنند. مسئله به اینجا ختم نمی شود و حتی به خاطر یک محتوای تکراری، رتبه بقیه صفحات نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و به سئو کل سایت آسیب می زند. همچنین متن Alt برای سئو تصویر نیز بسیار مهم است. از آنجایی که تگ Alt برای گوگل اهمیت بالایی دارد و این مسأله مستقیما بر سئو سایت تأثیر میگذارد؛ پس توصیه میکنیم برای سئو و بهینه سازی تصاویر حتما از این تگ استفاده کنید. در واقع میتوان گفت فایل robot.txt فایلی به حساب میآید که میتواند با رباتهای موتور جست و جو ارتباط برقرار کند و از آنها بخواهد که برخی از صفحات سایت را ایندکس نکند؛ بنابراین شما با کمک گرفتن از این فایل میتوانید رفتار خزنده وبسایت خودتان را تا حدودی کنترل و محدود کنید.

در این مقاله با ما همراه باشید تا با اینکه توضیحات متا چیست و چرا مهم است شما را آشنا کنیم. و زیرشون یسری توضیحات مفید و شاید چند مورد پیوند به صفحه های دیگه وبسایتتون هم اضافه کنین. در تمامی وبسایتها نیز این موضوع دیده میشود و شما در بالای صفحه لینکهای را مشاهده میکنید که جایگاه شما را در صفحه که هستید و صفحههایی که تا به حال باز کردید نشان میدهد. هرچه متا دیسکریپشن برای کاربران مفید و قانع کننده تر باشد، احتمال این که بر روی سایت شما کلیک کنند، بیشتر است. حالا اگر در یک سایت محتوای تکراری وجود داشته باشد، باید آن را ریدایرکت کنید یا از تگ کنونیکال استفاده کنید. آیا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید در مورد موضوعی اطلاعاتی را کسب کنید و در همین راستا به سراغ گوگل بیایید و در مورد آن موضوع چندین بار جستجو کنید؟ هزینه سئو سایت بنابر اطلاعاتی که در بالاتر ارائه شد ، به عوامل متعددی بستگی دارد. در نهایت این به شما بستگی دارد که کدام روش لینک بیلدینگ را برای سئو وب سایت خود مناسب ارزیابی کنید.به عنوان یک قانون کلی، هوشمندانه این است که تا حد امکان تعداد و تنوع لینک های دریافتی را افزایش دهید.هر گونه الگوی لینک بیلدینگ که غیر استاندارد،غیر طبیعی یا درستکاری شده به نظر برسد این احتمال را ایجاد می کند که وب سایت را هدف کاهش رتبه الگوریتم های موتورهای جستجو قرار دهد.

اولین سوالی که باید پیش از شروع آموزش سئو تکنیکال پاسخ آن را بدانید، این است که سئو تکنیکال چیست؟ مسلما پاسخ به این سوال منفی میباشد. هیچ فایده ای برای انتخاب قالب برای دیگری ندارد، این موضوع ترجیح شخصی است. چرا که طبق بررسی ها، این موضوع معمولاً به تجربه کاربری سایت لطمه می زند. بعد از اینکه لیست محتواهای تکراری خود را تهیه کردید، به سادگی می توانید صفحات خود را بررسی کرده و محتوا را تغییر دهید تا از تکراری شدن جلوگیری کنید. امیدوارم استفاده کرده باشید و اطلاعات مفیدی دریافت کرده باشید. بنابراین توصیه میکنیم از همین لحظه به فکر نسخه موبایلی خودتون باشید. با این کار خیلی سادهتر و بیشتر میتونید لینکهای برگشتی رو برای سایت خودتون بدست بیارید. توصیه میکنم برای آشنایی بیشتر با تاثیر سرعت سایت روی سئو و همینطور روشهای افزایش سرعت سایت، راهنمای کامل سرعت سایت را بخوانید. تکنیک های سئو شامل استراتژی کلمات کلیدی، استراتژی محتوا، ممیزی سایت، بهینه سازی درون صفحه، بهینه سازی خارج از صفحه، توسعه محتوا و تجزیه و تحلیل رقبا است.

در صورتی که زمان کافی برای تولید محتوای آموزشی ندارید، از خدمات تولید محتوای لایوتایپ کمک بگیرید و محتوای آموزشی حرفهای و قدرتمند برای زمینه کسبوکاری خود بنویسید و با ایجاد حس نیاز و اعتماد، تعداد مشتریان خود را افزایش دهید. مثلا سعی کنید در صفحه های سایت خود، از ویدئو یا پادکست استفاده کنید، اینفوگرافی های جذاب تولید کنید و یا به صورت کلی، هر کاری که حس میکنید کاربران را با محتوای سایت و صفحه های سایتتان درگیر میکند استفاده نمایید، تا این حس به گوگل داده شود که یک تجربه کاربری خوب برای مخاطبان خود فراهم کرده اید. بنابراین به طور قابل توجهی سرعت بارگذاری صفحه رو برای بازدیدکنندگان بهبود میبخشه. همانطور که گفته شد، Technical SEO یکی از انواع گوناگون سئو به حساب میآید که برای آن مواردی وجود دارد که شما باید به آنها در جهت بهبود وضعیت سئو سایت خود توجه داشته باشید. میپردازیم و با انواع متا تگها آشنا میشویم و متاتگهای خوب و بد را مشخص میکنیم. با توجه به این مقدمه می دانیم که سایتی فاقد جلوه های بصری ، در جذب مخاطب به میزانی ایده آل عاجز است و چنانچه در پی بهبود ترافیک و جایگاه سئو سایت خود است ، ناگریز به استفاده از مدیا می باشد .

برای آشنایی با نحوه تعامل Node.js با API ها، بررسی کنید این اسکریپت من منتشر کردم که از PageSpeed API Google برای استخراج داده های Core Web Vitals و سایر معیارهای آزمایشگاهی به صورت انبوه استفاده می کند. Google Search Console ابزاری رایگان از طرف گوگل است که با استفاده آز آن میتوانید به نظارت بر نحوه نمایش وب سایتتان در نتایج جستجو بپردازید. میتوانید بنرهای تبلیغات متحرک با تکنولوژی AMP HTML را با استفاده از Google Web Designer به روشی ساده و مؤثر ایجاد کنید. با ثبت سایت خود در google search console به ایندکس شدن بهتر صفحات خود کمک می کنید.

دیگر سرویس گوگل که دیگر ارتباط مستقیمی با سئو و بهینه سازی ندارد، گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) نام دارد. Google Mobile-Friendly Test: گوگل اهمیت زیادی برای سایتهای که با رزولوشنهای مختلف و دستگاههای مختلف تطبیق پذیر و واکنشگرا است قائل می شود. با این حال شمار زیاد نظرات در یک پست میتواند سرعت بارگذاری صفحه را پایین بیاورد و این موضوع خود بر ردهبندی موتور جستجوی شما تاثیر میگذارد. زمانی که به کمک کدهای برنامه نویسی یا افزونه های وردپرسی مخصوص، صفحه ای از سایت خودتان را از دید ربات های موتور جستجو پنهان کنید تا ایندکس نشده و در نتایج قرار نگیرد، آن را نوایندکس کرده اید.

با استفاده از فایل Robots.txt میتوانید به راحتی رباتهای گوگل و سایر موتورهای جستجوگر را مدیریت و کنترل کنید. به صورت کلی، همانند الگوریتم های جستجو، اطلاعات دقیقی از نحوه اعتباردهی لینکها توسط موتورهای جستجو وجود ندارد. گاهی در سایت محتوای مشابه با url های متفاوت پیدا می شود. در سئو کلاه سیاه لینک فقط برای افزایش رتبه سایت انجام می شود و اصلا دقت به در ارتباط بودن لینک با موضوع مقاله ندارد. این به شما یک گزارش دقیق از هر URL که لینک های خراب دارد را ارائه می دهد. در این بخش میخواهیم نکات مهم بهینه سازی و سئو تصاویر را به همراه جدیدترین آموزش سئو تصاویر سایت برای شما توضیح دهیم. یکی از مهم ترین کارهایی که در سئو سازی تصاویر باید رعایت شود استفاده از دو ویژگی آلت (Alt) و تایتل (Title) می باشد. بخش بسیار زیادی از کاربران گوگل در قسمت ایمیج هستند و دنبال تصاویر می گردند… گوگل سالانه تغییرات زیادی در الگوریتم های خودش ایجاد میکنه تا بتونه به اون چه که واقعا کاربر میخواد نزدیکتر بشه. همان طور گفته شد سئو تکنیکال مجموعه ای از اقدامات است که در سایت انجام می دهیم تا آن را برای موتور های جستجو بهینه سازی کنیم.

با توجه به اینکه اکثر کاربران اینترنت از تلفن همراه استفاده می کنند؛ موتور های جستجو هم اهمیت دو چندانی به جستجو های موبایلی می دهند. ربات های جستجو سایت شما را برای یافتن کلمات کلیدی کراول می کنند. اما شما یک بودجه کراول شدن دارید و نباید آن را برای صفحات بی ارزش صرف کنید. می تواند بودجه خزیدن را هدر دهد، تجربه کاربری بدی ایجاد کند و منجر به رتبه های پایین تر شود. چیزی بدتر از این نیست که سایت را به طور کامل طراحی و پیاده سازی کنید اما به دلیل پایین بودن سرعت لود سایت، کاربر سایت را ترک کند. استفاده از جداول تو در تو می تواند سرعت لود صفحه در مرورگر کاربر را کاهش دهد.

اما برخی سایتها هم هستند که ساختار مناسب و حرفهای ندارند، بنابراین ساخت نقشه XML هیچ ضرری برای یک سایت ندارد و حتی میتواند بسیار مفید باشد. اگر ساختار و چیدمان یک وبسایت مطلوب نباشد و دستهبندیهایی که برای آن در نظر گرفته میشود، دسته بندی مناسبی به نظر نرسد، کاربر پس از ورود از سایت خارج میشود؛ اما اگر شرایط برعکس آنچه گفته شد باشد، فرد میتواند مدت زمان به نسب طولانی را در سایت شما مشغول به گشت و گذار شود که این موضوع بسیار برای سئو سایت شما اهمیت خواهد داشت؛ بنابراین یکی دیگر از مواردی که در آموزش سئو تکنیکال به چشم میآید را میتوان این موضوع در نظر گرفت. 2. از سایتهایی بک لینک بگیرید که امتیاز اسپم آنها زیاد بالا نباشد. خیلی از کارشناسان سئو سعی میکنند زیاد سمت سئو تکنیکال نروند و سالی یک بار این بخش را چک میکنند. با این کار زمانی که این عبارت توسط کاربران سرچ می شود، احتمال نمایش سایت شما در نتایج اولیه گوگل بسیار زیاد است.

مثلا سرعت لود شدن صفحات را چک می کنند و کد های html را بررسی می کنند. ابزار GTMetrix برای بررسی سرعت لود سایت می باشد که لینک سایت خود را وارد کرده و دکمه ی آنالیز را فشار دهید تا گزارش کاملی از وضعیت لود سایت شما و ایرادات آن را برای شما لیست کند. اگر اقدام به راه اندازی یک تجارت الکترونیکی کرده اید و سایت شما مثلا در صفحه 5 گوگل درجا می زند ، نمی توانید مشتریان و بازدیدکنندگان مطلوبی داشته باشید. اگر اسنیپت ها را با دقت دیده باشید، در زیر نشانی اینترنتی سایت یا اصطلاحا URL ، توضیح مختصری درباره آن صفحه وجود دارد که به آن دیسکریپشن می گویند. متا تگ ربات نیز یکی از راههای دستور دادن به رباتهای موتورهای جستجوگر است و اگر با دستورات آن آشنا باشید، به خوبی میتوانید کنترل کنید که هر صفحه از سایت، چگونه مورد بررسی قرار بگیرد و آیا ایندکس شود یا خیر. دقت داشته باشید، موتور جستوجویی چون گوگل در برابر تکرار شدن یک محتوا ساکت نمینشیند و اگر سایت شما یک مطلب را در چند صفحه ارائه بدهد، گوگل از اعتبار سئوتان میکاهد. توجه داشته باشید سئو تکنیکال که یکی از بخشهای سئو به حساب میآید، به بخش محتوا هیچ ارتباطی ندارد و در واقع تاثیر خود را بر بخشهایی چون زیرساخت های وبسایت میگذارد و به نوعی حتی دلیل انتخاب اسم تکنیکال و فنی نیز به همین دلیل است؛ با توجه به نکاتی که گفته شد، آموزش سئو تکنیکال میتواند یک آموزش به نسبت مهم برای موفقیت در کسب و کار شما باشد و از همین جهت توصیه میشود در ادامه همراه با ما باشید تا در رابطه با این موضوع اطلاعاتی در اختیارتان قرار گیرد.

تکنیک سئو سفارشی سازی تگ Title یا همان عنوان صفحه و سفارشی سازی تگ h1 موجود در صفحه موضوع آموزش این بخش از سری مقالات آموزش رایگان سئو سایت می باشد. یعنی پکیجی که شامل تمام موارد SEO داخلی ، خارج از صفحه و فنی برای وب سایت است. امروزه داشتن این گواهی امنیتی از موارد ضروری سئو سایت می باشد. تنها با برطرف کردن موارد لیست شده در این ابزار، نیمی از عملیات سئو انجام میشود. بنابراین توجه ویژهای به URL داشته باشید و حتما نامهای متناسب با موضوع صفحه انتخاب کنید. در واقع اگر بخواهیم به صورت کلی تعریف کنیم ،وجود چند صفحه ی یکسان در سایت و برای فهمیدن گوگل که کدوم صفحه ارزش بیشتری داره از تگ کنونیکال استفاده می کنیم.

جذب کاربر از طریق کلمات کلیدی می تواند سهم بالایی از ترافیک سایت را شامل شود و در اثر آن میتوان موفقیت آن سایت را تضمین کرد. بسیاری از افراد سئوی فنی را نادیده می گیرند؛ ولی نقشی که سئو تکنیکال برای دریافت ترافیک ارگانیک ایفا می کند، بسیاری بااهمیت است. در واقع اگر میخواهید در زمینه SEO فعالیت کنید، باید آشنایی مناسبی با سئو تکنیکال داشته باشید و حداقل بدانید چه مواردی در زمینه سئو تکنیکال اهمیت دارند؛ اینگونه میتوانید سایت را از نظر فنی سئو کنید و در نهایت رتبههای بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کنید. در غیر این صورت کاربران از صفحه خارج شده و نرخ پرش و ماندگاری کاربران در صفحه، با کاهش شدید مواجه شده و این مسئله سبب کاهش سئو سایت شما می شود. صفحه 404 یعنی صفحه ای که در سایت موجود نیست و از سایت حذف کرده اید. یک معماری سایت حرفهای و اصولی واقعا دیگر مراحل سئو تکنیکال را سهلتر کرده و حتی بر روی ایندکس آسانتر وبسایت توسط رباتهای جستجوگر و میزان اعتبار اختصاص داده شده برای هر یک از صفحات وبسایت تاثیر بسیار زیادی میگذارد.

یکی از محتوا های خود را به شکل پی دی اف در بیاورید و در انتها نیز لینک منبع قرار دهید. البته در نوشتن ALT نیز باید دقت کنید. لازم است شما قبل از اینکه شروع به نوشتن مقاله سئو شده بکنید، کلید واژه آن را انتخاب کنید. حتما از کلید واژه مرکزی خود در ابتدای دیسکریپشن استفاده کنید. میتوانید یک واژه یا موضوع را در اینترنت سرچ کرده و ببینید که از میان سایتهای مختلف، دلتان میخواهد روی کدامیک کلیک کنید؟ ۱- دامنهی اصلی سایت را مشخص کرده و همهی آدرسها را روی آن ریدایرکت کنید. اگر واقعا سئو تکنکیال برای شما اهمیت دارد، باید به امنیت سایت توجه کنید و تا حد امکان آن را ایمن نگهدارید. چه چیزی آن را تا این حد حائز اهمیت میسازد؟ از طریق این بخش امکان معرفی کسب و کار خود را خواهید داشت. معتبر بودن: مطالب سایت در صورت امکان بایست دارای منابع معتبر باشد تا خواننده از اعتبار بالای آن اطمینان حاصل کند. بنابراین شما می بایست با فاکتورهای تاثیر گذار در لینک های داخلی آشنا باشید تا از گام های اشتباه در این کار بپرهیزید.قبل از اینکه محتوای شما بتواند رتبه بندی شود، به لینک ها نیاز دارد.

ربات های خزنده گوگل عمل کراول کردن را با چند صفحه از سایت شروع می کنند. ممکن است محتوای خیلی خوبی برای سایت نوشته باشید اما اگر به درستی کراول نشود، افراد کمی آن را خواهند دید. این یک فاکتور اصلی رتبه بندی نیست، اما یک تاکتیک SEO تکنیکال است که می تواند CTR شما را در SERP ها بهبود بخشد. عظیم مدیا در این بخش به رفع مشکلات زیرساختی سایت شما میپردازد. و شما به عنوان کارشناس سئوی تکنیکال باید ماهی یک بار این بررسی ها را انجام داده و مشکلات را برطرف کنید. تقریباً ۶۶ درصد از وب سایت ها دارای مشکلات محتوای تکراری هستند. فرمت محبوب JPG فعلا بیشتری استفاده را در وب دارد. در این فرمت حجم تصاویر بسیار کاهش می یابد و همچنین امکان کپی کردن نیز به راحتی فراهم نیست. سرمایه گذاری روی سئو سایت خبری ممکن در ابتدا برای شما هزینه داشته باشد اما مطمئن باشید که این سرمایه به شما باز خواهد گشت. طبیعتاً هر روزی که وزش باد داشته باشیم مشکلی ایجاد نمیشود، اما در سایر روزها قطعاً آلودگی هوا را داریم.

حالا اگر تمایل دارید که اطلاعات بیشتری درباره این موضوع بدست آورید، پیشنهاد میکنیم که ویدئو “تگ HrefLang و تاثیر آن در سئو سایت” را مشاهده کنید. با ارائه سرورهای ارزان قیمتتر و بالا رفتن تکنولوژی امنیت سرور، کم کم این طراحی جای خود را به طراحی سایت داینامیک (پویا) داد. در واقع با استفاده از تگ hreflang میتوانید زبان و کشور مورد نظر خود را مشخص کنید و اینگونه موتورهای جستجوگر متوجه میشوند که محتوای شما برای چه کشوری و چه زبانی مناسب است. بعد از راه اندازی سایت متوجه میشوید که دهها هزار سایت دیگر در زمینه کاری شما فعال هستند! ۱۰- برد کرامب سایتتان را فعال کنید. ۲- Ssl سایتتان را فعال کنید در غیر این صورت گوگل سایت شما را نا امن معرفی میکند. در سال 2014 گوگل اعلام کرد که تمام سایت ها باید در دامنه خود این کد امنیتی را داشته باشند. سایت هایی که در ابتدای خود https:// دارند از این کد امنیتی پشتیبانی می کنند. البته برای استفاده از دادههای ساختار یافته، باید اطلاعات خوبی هم در این زمینه داشته باشید. یکی از کارهای دادههای ساخت یافته همین است. این بخش از سئو به محتوا ارتباطی ندارد و به زیر ساخت وبسایت اهمیت میدهد.

در آخر نیز باید خاطر نشان شد که تعدادی از فاکتورهای سئو تکنیکال وجود دارد که می توانید با ابزارهای موجود مانند سرچ کنسول گوگل و … تگ هایی دیگری نیز وجود دارند که مناسب برای سایت های خبری هستند. هنگام استفاده از تغییر مسیر 301، باید مطمئن شوید که نقشه های سایت XML، برچسب های متعارف و پیوندها نیز به روز هستند. حالا علاوهبر گواهینامه SSL میتوانید از افزونههای امنیتی وردپرس نیز استفاده کنید که دو نمونه از بهترین آنها را در قسمت زیر نام بردهایم و با خرید آنها میتوانید امنیت سایت را بسیار بالا ببرید. وقتی شما یک صفحه را در سایت خود غیرفعال می کنید، آن صفحه هنوز در گوگل موجود است و با نوشتن آدرس آن خطای 404 را می بینید. این اعلان به موتورهای جستجو می گوید که یک صفحه ، چندین صفحه یا کل وب سایت شما منتقل شده است. هدف از این کار رساندن اطلاعاتتان به دست کسی است که به دنبال آن میگردد.

بدون شک تا به حال برای همهی ما پیش آمده است که گاهی اوقات پس از وارد کردن URL با صفحهی 404 روبرو شده باشیم. ممکن است از خود بپرسید چرا ممکن است دو صفحه مختلف با محتوای یکسان داشته باشیم! عملیات سئو تکنیکال که در جهت ارتقای ساختار فنی سایت انجام می شود، به کراولر های گوگل کمک می کنید تا سایت شما را بهتر بفهمند و این بدون شک روی رتبه شما در صفحه نتایج تاثیرگذار خواهد بود. در تصویر بالا درصد استخراج نتایج جستوجو از صفحات پرسشهای متداول در جستوجوی صوتی و جستوجوی دسکتاپ را مشاهده میکنید. سوالات متداول در مورد سئو خارجی :سئو خارجی چیست؟ سئو تکنیکال چه حمایتی از سئو داخلی و سئو خارجی انجام میده؟ اگر میخواهید سرویس تصاویر خود را با فرمتهای نسل بعدی شروع کنید، تعداد زیادی مبدل آنلاین رایگان وجود دارد که به شما در انجام این کار کمک خواهد کرد.

حالا این را هم در نظر بگیرید که از مجموع این 40000 صفحه تنها 5000 صفحه قابل قابل ایندکس هستند. این ابزار پیشنهادات را در دسته های موضوعی، گروه بندی می کند. در واقع مسیر راه جستجو را برای مسیریابی دقیق تر برای موتور های جستجو نشان می دهد. همچنین این اجازه را به شما میدهد به آسانی برای سایتتان یک نقشه سایت راه اندازی کنید و چند اسکیما اضافه کنید. نتیجه: صفحات به آسانی ایندکس نمیشوند. توضیحات متا به واسطه تاثیری که روی افزایش نرخ کلیک دارند، در بهبود رتبه بندی سایت هم اثرگذارند.اما یک فاکتور مستقل و اصلی برای سئو سایت در نظر گرفته نمیشوند. این به شما فضای زیادی برای اضافه کردن کلمات کلیدی، توضیحات محصول، مکان (برای SEO محلی) و سایر عناصر کلیدی می دهد. به توضیحاتی که برای هر عکس نوشته میشود، Alt Text میگویند و این قسمت در تنظیمات مربوط به عکسها قرار دارد. چگونه محتوای بهتری تولید کنیم : برای اینکه بدانیم چگونه محتوای بهتری تولید کنیم ، علاوه بر تسلّط به مطلب مورد نظر و مباحث فنی آن و همچنین توانایی در نگارش و اصول نویسندگی که در قسمت های قبلی “10مهارت در روزنامه نگاری که هر تولیدکننده محتوا به آن نیاز دارد ” به آن ها پرداختیم ، اینک به اصولی می پردازیم که به انضباط و منش نویسندگی شما و شخصیت یک روزنامه نگار حرفه ای مربوط می شود ، مسائلی که نمی توان از آن ها چشم پوشید ؛ پس با ما همراه باشید .

سئو تکنیکال (Technical SEO) به مراحل بهینه سازی سایت برای ایندکس و خزش راحتتر موتورهای جستجو گفته میشود. سئو تکنیکال (Technical SEO) یکی از مراحل مهمی محسوب میشود که میتواند به شما در راستای سئو سایت و بهینه سازی آن کمک کند. Watch Engine Watch از توضیحات متا طولانی در صفحه اصلی خود استفاده کرده، اما در پست های خود استفاده نمی کند. در حالی که اتصال به صفحه ای با اعتبار و ارزش SEO بالاتر می تواند به صفحاتی که رتبه بندی ضعیفی دارند کمک کند تا در SERP جذب شوند. به کمک این تکنیک یک صفحه از سایت شما با دریافت لینک های خارجی روی کلمه ای که حتی هیچ ارتباطی با آن ندارد، به صفحات اول گوگل میرسید. اینجا صفحه سفارش خدمات سئو سایت در سئو سایت طلا و جواهر است سلام، اگر علاقه مند به سفارش خدمات سئو سایت در سئو سایت طلا و جواهر هستید وارد سایت درستی شدید. هر کسب و کار و شرکتی برای بیشتر دیده شده وارد این فضا میشود و به رقابت با دیگر رقیبان میپردازد تا سهم بیشتری از این فضا را تصاحب کند. استاندارد AMP مخفف عبارت Accelerated Mobile Pages است که شامل سری کد تحت عنوان AMP HTML است که با حذف موارد اضافه، سرعت وب سایت شما را برای گوشی های هوشمند افزایش می دهد.