چارلز لکلرک، مسابقه‌دهنده فرمول 1، واحدی را در برج واترفرانت میامی خریداری می‌کند

Architectural Digest logo

روز یکشنبه، چارلز لکلرک راننده فرمول 1 در گرندپری میامی سوم شد. خارج از مسیر شکست خورده، بومی موناکو در حال حرکت های ملکی در شهر جادویی است. طبق یک بیانیه مطبوعاتی، Leclerc یک اقامتگاه هنوز ساخته نشده در اولین مجموعه مستقل اقامتگاه های مسکونی لوکس توسط EDITION Hotels به دست آورده است. قیمت دقیق اقامتگاه آینده این مسابقه‌دهنده معروف مشخص نیست، اما واحدهای آن از 2 میلیون دلار شروع می‌شوند و «Signature Residences» مشابه آنچه توسط Leclerc انتخاب شده، حداقل 3.1 میلیون دلار قیمت دارد.

این ساختمان که توسط معمار Arquitectonica برناردو فورت-برشیا طراحی شده است، به عنوان EDITION Residences، Miami Edgewater شناخته می شود. ساخت این برج 55 طبقه قرار است اواخر امسال آغاز شود و محصول نهایی قرار است پس از 36 ماه درهای آن باز شود. پس از تکمیل، 185 اقامتگاه (هر کدام با منظره آب گسترده)، 45000 فوت مربع امکانات داخلی و خارجی، و 800 فوت اسکله خلیج Biscayne خواهد بود.

واحد مسکونی گوشه ای با دیوارهای پنجره، ستون های سفید و صندلی های سفید در قسمت نشیمن سمت راست میز ناهارخوری نشان داده شده است.

نموداری از آشپزخانه اوپن، نشیمن و ناهار خوری برج.

عکس: Edition Residences، Miami Edgewater

“مسکونتگاه های امضای” برج شیشه ای بین 2315 تا 2709 فوت مربع وسعت دارد و یکی از دو پلان طبقه موجود است: دو اتاق خواب، حمام دو و نیم، و لانه. یا سه اتاق خواب و سه و نیم حمام.

فروشگاه درب باز

سرآشپز جاشوا وایزمن نیز پذیرای شماست تبلیغات در خانه اش در آستین در آخرین قسمت از Open Door، او به شوخی گفت که در واقع در آشپزخانه زندگی نمی کند.

فضای داخلی ساختمان که توسط Alessandro Munge از Studio Munge طراحی شده است، فضاهای مدرن و گرم با دیوارهای شیشه ای از کف تا سقف را به نمایش می گذارد که برای دسترسی به بالکن هایی با منظره پانوراما از اقیانوس، کنار می روند. رندر یک اتاق عالی با پلان باز و مطبوع با فضای نشیمن خودمانی، فضای ناهار خوری رسمی، و آشپزخانه ای مینیمال با کابینت های چوبی سبک و جزیره ای مرمری بزرگ را نشان می دهد که با یک بار صبحانه برای غذاخوری های خودمانی کامل شده است.

معرفی یک برج شیشه ای بلند در اسکله در میامی

نمایی از ساختمانی که هنوز ساخته نشده در اسکله میامی.

عکس: Edition Residences، Miami Edgewater

عضو شوید

کارگاه اختصاصی AD PRO را از دست ندهید — اتمام عکس: چگونه پروژه خود را ارائه دهید

فلش

ساکنان برج به مجموعه‌ای از امکانات لوکس، از جمله مرکز سلامتی، «سالن باغ در کنار استخر در فضای باز» مجهز به بار، تئاتر، رستوران و – کاملاً مناسب برای Leclerc – شبیه‌ساز مسابقه دسترسی خواهند داشت.

Leclerc توسط Hans Baumgartner از Miami Real Investment انتخاب شده است.

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/charles-leclerc-formula-1-racer-buys-unit-in-waterfront-miami-tower