محل تماشای پخش زنده مت گالا 2024

محل تماشای پخش زنده مت گالا 2024

مراسم مت گالا که به عنوان Super Bowl مد نیز شناخته می شود، تقریباً در راه است. احتمالاً می‌خواهید بفهمید که کجا می‌توانید Met Gala 2024 را تماشا کنید، و اگر این بار دعوتنامه‌ای دریافت نکردید، نگران نباشید: برای تجربه رویدادی که باید حتما ببینید، فقط به دسترسی به اینترنت نیاز دارید. بستن. مجله ووگ برای چهارمین سال متوالی میزبان پخش زنده اختصاصی این شب خواهد بود، بنابراین می‌توانید ورود همه ستاره‌ها را در زمان واقعی با کلیک یک دکمه تماشا کنید.

امسال، مجله ووگ پخش زنده مت گالا توسط بازی تاج و تخت ستاره گوندولین کریستی، تهیه کننده و بازیگر لا لا آنتونی و مدل اشلی گراهام. اما چمبرلین، تاجر بانفوذ، به فرش قرمز بازخواهد گشت تا با افراد مشهور مصاحبه کند مجله ووگخبرنگار ویژه

تصویر ممکن است موارد زیر را شامل شود: اشلی گراهام، اما چمبرلین، گوندولاین کریستی، لباس شب، لباس رسمی

از سمت چپ: اشلی گراهام، لا لا آنتونی، اما چمبرلین و گوندولین کریستی، مجریان پخش زنده مت گالا 2024.

عکس: گتی ایماژ

طبق معمول، انتظار می رود استایل های عصرانه از کد لباس پوشیدن خاصی پیروی کنند. امسال «باغ زمان» است که بر اساس داستان کوتاهی به همین نام در سال 1962 ساخته شده است.

موضوع نمایشگاه همزمان «زیباهای خفته: بازسازی مد» است که نمایش جدید مؤسسه لباس شامل تقریباً 250 قطعه از مجموعه دائمی موزه را جشن می گیرد. بسیاری از قطعات پیش از این به ندرت در انظار عمومی دیده شده بودند.

برای راهنمای همه چیزهایی که باید در مورد پخش زنده مت گالا 2024 بدانید، ادامه دهید.

از کجا می توانم مت گالا را به صورت زنده تماشا کنم؟

پخش زنده Met Gala 2024 به طور انحصاری میزبانی خواهد شد مجله ووگ. علاوه بر پخش زنده این رویداد در سیستم عامل های دیجیتال خود، مجله ووگ این رویداد در TikTok و YouTube نیز نمایش داده خواهد شد. همچنین می توانید پخش زنده را در این پست تماشا کنید!

پخش زنده از چه ساعتی شروع می شود؟

پخش زنده فرش قرمز مت گالا از دوشنبه 6 می ساعت 6 بعد از ظهر به وقت شرقی آغاز می شود.

چه کسی پخش زنده را میزبانی می کند؟

گوندولین کریستی، لا لا آنتونی و اشلی گراهام میزبان پخش زنده Met Gala در سال 2024 خواهند بود که اما چمبرلین به فرش قرمز بازمی گردد مجله ووگخبرنگار ویژه ما در این مراسم با افراد مشهور مصاحبه خواهد کرد.

مت گالا کجا برگزار می شود؟

همانطور که از نام این رویداد پیداست، مت گالا در موزه هنر متروپولیتن در قسمت بالایی ایست ساید نیویورک برگزار می شود.

موضوع مت گالا امسال چیست؟

مت گالا 2024 اولین نمایشگاه بهاری جدید موسسه لباس را جشن می گیرد. زیبای خفته: مد بیداری. این نمایشگاه از 10 می تا 2 سپتامبر در موزه هنر متروپولیتن برپاست. 250 قطعه منتخب از مجموعه دائمی مؤسسه لباس در این نمایشگاه برجسته خواهند شد، از جمله برخی که قبلاً به ندرت در معرض دید عموم قرار گرفته اند. همه آثار به روش‌های کاملاً جدیدی ارائه خواهند شد – با استفاده از عناصری مانند انیمیشن ویدیویی، CGI، هوش مصنوعی و موارد دیگر. هر سال، این رویداد منبع اصلی حمایت مالی خود را برای نمایشگاه ها، انتشارات، خرید و عملیات به مؤسسه مد ارائه می دهد.

کد لباس برای مت گالا 2024 چیست؟

کد لباس برای مت گالا 2024 “باغ زمان” خواهد بود. داستان کوتاه جی جی بالارد در سال 1962 با همین عنوان الهام بخش این مفهوم بود.

رؤسای مشترک امسال چه کسانی هستند؟

جنیفر لوپز بازیگر تهدید سه گانه، می گالری غرور کریس همسورث، ستاره کاور و بازیگر رگیتون Bad Bunny، یونایتد بانوی پیشرو زندایا، و مجله ووگآنا وینتور به عنوان رئیس مشترک این رویداد خدمت خواهد کرد. مدیر خلاق Loewe، جاناتان اندرسون، طراح مد Loewe تپه های شن و ماسه کمدی-درام جدید تنیس این بازیگر در کنار شو چو، مدیر عامل TikTok، به عنوان صندلی افتخاری برای این شب انتخاب شد.

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/where-to-watch-the-met-gala-2024-livestream